Niet douchen voor de seks

16-01-2014 14:18 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn al ruim 15 jaar samen. Tot een paar jaar geleden was het normaal voor ons om voor dat we seks hebben te douchen.

De laatste jaren wil hij niet dat ik me douche voor we seks hebben. Hij vind me lekkerder ruiken( vrouwen lucht) en bij het beffen vind hij het ook fijner. Ik voel me er niet altijd comfortabel bij om ongewassen in bed te liggen. Ik sta er op dat hij zelf wel een douche neemt. Dat vind hij geen probleem. Hoe gaan jullie met zo iets om?
quote:noreservations schreef op 16 januari 2014 @ 16:14:

Als ik eerst moet gaan douchen, heb ik geen zin meer.

Gelukkig zijn mijn vrouw en ik niet vies van elkaar.

Dat heb ik ook. Als een man zou zeggen: Gatver, eerst douchen hoor! Dan zou ik me net een kleuter voelen die wordt gesommeerd.

Ik snap het ook helemaal niet zo goed. Eerst douchen en dan pas sexen. Dan heb je dus áltijd geplande sex.
Fijn dat hij zo eerlijk is over zijn wensen, dat vind ik een groot goed. Misschien vond hij dit al jaren fijner, maar durfde hij dat niet te zeggen.
Maar hoe doe je dat dan? Je bent heel opgewonden, hebt al heel heftig gezoend, de kleren zijn al uit en dan zeg je: wacht even, even een lapje door halen hoor! Zoiets?

Ik snap wel dat als je samen doucht, dat je uiteindelijk in bed belandt, maar dat persé éerst douchen of opfrissen, daar kan ik me alleen maar turn downs bij voorstellen.
Ik douche iedere dag,soms 2 keer. En mijn vriend ook.

Ik vind hem nooit vies eigenlijk en hij hoeft niet verplicht te douchen voor de seks. Ik vind het dan ook zo steriel,ben je een beetje aan het opwarmen en dan wacht! eerst douchen. Of iemand gaat ineens uit het niets staan douchen, dan weet je al hoe laat het is...

En dan heb je ook nooit lekkere ochtendseks in bed ofzo,want je moet eerst de douche in

De spontaniteit is voor mij weg dan. Ik verzorg me goed,ook daar beneden en mijn vriend vind mij altijd schoon. Ik hem ook. We zijn niet vies van elkaar.

Ik verbaas me sowieso altijd,hoe je tijdens seks dingen ineens niet meer vies vind,wat je wel vind als je niet geil bent. Heb ik dan tenminste .
Ik was er bij mn ex ook altijd heel neurotisch over dat ik mezelf perse wou douchen voor hij iets deed. Uiteindelijk zei hij na een jaar dat hij daarvan baalde,want hij vond het heerlijk 'de zilte lucht van een vrouw' tja sommige mannen vinden het lekkerder als een vrouw naar vrouw ruikt en niet naar zeep. Ieder zn voorkeur dan maar
quote:Mevrouw75 schreef op 16 januari 2014 @ 16:44:

[...]

Dat heb ik ook. Als een man zou zeggen: Gatver, eerst douchen hoor! Dan zou ik me net een kleuter voelen die wordt gesommeerd.

Ik snap het ook helemaal niet zo goed. Eerst douchen en dan pas sexen. Dan heb je dus áltijd geplande sex.Precies, dan gaat de lol er toch wel van af. Je moet toch ook gewoon spontaan lekker seks kunnen hebben zonder te plannen. Of zonder dat je het voorspel onderbreekt om je te gaan wassen? En wat doe je dan op een luie zondagochtend, eerst douchen dan pas seks? Wat zonde, ik vind dat juist het lekkerste, zo half uitgeslapen langzaam beginnen.
Jessicaaa, dat is precies hoe het hier is om het plat te zeggen hij wil dat mijn poesje als een kut ruikt en niet naar zeep o.i.d. Ik wen er wel aan hoop ik, de seks is verder heerlijk.
quote:willemijn1978 schreef op 16 januari 2014 @ 20:15:

Jessicaaa, dat is precies hoe het hier is om het plat te zeggen hij wil dat mijn poesje als een kut ruikt en niet naar zeep o.i.d. Ik wen er wel aan hoop ik, de seks is verder heerlijk.Maar je stuurt hem wel onder de douche, is dat dan niet overdreven? Je komt wel over als een flauwe muts hoor.
Ik ben gek op dat net gedouched luchtje...onweerstaanbaar
Wij douchen sowieso minimaal 1 x dag
Als ik moet douchen voor de sex of mezelf moet opfrissen, dan heb ik geen zin meer.

Hebben jullie nooit vluggertjes, spontane sex?
Ik herken het wel. In begin zei ik ook: nee eerst ga ik douche..

Toch heeft hij mij overgehaald en laten merken dat ik me niet ongemakkelijk hoefde te voelen wanneer ik niet meteen daarvoor had gedouched. Ging bij mij dan niet om neuken maar meer orale seks.

Ik vind het heerlijk als ik gewoon hem proef, en hij mij. Achteraf blij dat het geen must is, en ik me lekker kan laten gaan daarin.
Wij zijn 20 jaar samen en nooit gedoucht voor de seks. Dat doen we sinds kort wel. We hebben lang geen seks gehad, om meerdere redenen, onder andere dat ik me niet meer zo aangetrokken voel tot hem. En dan ben ik er tegenwoordig dus toch een beetje vies van. Ik ben ook vies van mezelf trouwens, want door mijn bevallingen verlies ik soms een veegje ontlasting. Dan zit hij aan mijn kont en vervolgens stinken zijn handen dus. Hij vindt het niet erg, maar ik wel. Dus ofwel een washandje, of even douchen van tevoren. Hij vindt me trouwens nog even lekker als 20 jaar geleden, en of mijn kont ruikt boeit hem ook totaal niet, dus van hem hoeft het niet.
quote:bagheera91 schreef op 16 januari 2014 @ 14:33:

Ik begrijp altijd zo slecht waarom mensen in deze setting vies zijn van elkaar. (op hele erge zweetlucht na)Nou, vanwege de pis- en strondlucht.
Willemijn, wees blij dat je je geen zorgen hoeft te maken over bepaalde luchten!!

De meeste vrouwen poetsen alle eventuele geurtjes helemaal weg, omdat ze zichzelf niet lekker vinden, omdat het niet hoort, omdat je helemaal doodgegooid bent met antigeur '"van onder" reclame. Zelfs als ze helemaal fris met water gewassen zijn gaan ze nog met een swabje deospul lactacyd oid door hun muts.

Dat heeft niets met hygiëne te maken, die bij de meeste vrouwen prima in orde is, maar meer met een eventueel zelfbeeld.
En het gaat niet over pies en poep, heren en dames, maar gewoon om vaginaal vocht.

Ik snap niet dat jullie niet kunnen lezen.
Zelf hou ik ook van een vrouw die naar vrouw ruikt en niet naar zeep. En als je gewoon dagelijks douched zul je echt niet vies zijn en naar oud zweet ruiken of iets dergelijks.
Wij gaan ook eerst douchen me vriend ga eerst en ik kom er bij en dan doen we het al en we gaan verder op bed maakt niet eens uit als het nat is
Als je eerst een week in de rimboe hebt gekampeerd, dan snap ik nog dat je eerst wilt douchen. Maar kom op zeg, als jullie dagelijks douchen en beide gewoon hygiënisch zijn, dan is er toch helemaal niks aan de hand? Het is toch geweldig als je niet vies van elkaar bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven