De ogen van Gerard Joling
donderdag 16 januari 2014 om 22:08
Ik schrok echt van het gezicht van Gerard in de reclame van de Vriendenloterij. Ik dacht eerst dat ze een look-a-like hadden ingezet. Ik moet steeds meer denken aan die Amerikaanse acteurs op leeftijd die helemaal strak getrokken zijn. Ooghoeken met elastiekjes omhoog gehouden enzo. Wat vinden jullie?
donderdag 16 januari 2014 om 22:37
quote:ranny1989 schreef op 16 januari 2014 @ 22:30:
Ohbehave: ja ik lach erom, omdat ik het een geweldige vent vind, wat hij ook doet aan zijn uiterlijk.
Het leek in mijn ogen echt alsof hij drie tubes mascara op had.
Ranny; dat is ook zo!! die tubes mascara dan. En och, ik vind het ook geen vervelende vent, heb het hier alleen over zijn verschijning.
Laten we hem Tuppie noemen, de Tupperware mascotte
Ohbehave: ja ik lach erom, omdat ik het een geweldige vent vind, wat hij ook doet aan zijn uiterlijk.
Het leek in mijn ogen echt alsof hij drie tubes mascara op had.
Ranny; dat is ook zo!! die tubes mascara dan. En och, ik vind het ook geen vervelende vent, heb het hier alleen over zijn verschijning.
Laten we hem Tuppie noemen, de Tupperware mascotte
donderdag 16 januari 2014 om 22:45
Gevonden op Showvandaag;
Gerard Joling heeft last van een opgeblazen gezicht na een anti-aging behandeling met zijn eigen buikvet. Vorige week ontstonden de wildste verhalen over een mislukte facelift van de zanger waardoor hij ontoonbaar zou zijn geworden en zijn gezicht zo ‘blauw als een smurf’ zou zijn. Inmiddels is het buikvet iets meer in zijn gezicht getrokken zoals dinsdagavond te zien was in RTL Late Night. Gerard vertelde dat hij dat af en toe laat inspuiten om er weer ‘wat frisser’ uit te zien, volgens hem doen andere dat met botox en hij met buikvet. Het enige dat er volgens hem gebeurd is dat je na de behandeling last hebt van een opgeblazen gezicht.]
Gerard Joling heeft last van een opgeblazen gezicht na een anti-aging behandeling met zijn eigen buikvet. Vorige week ontstonden de wildste verhalen over een mislukte facelift van de zanger waardoor hij ontoonbaar zou zijn geworden en zijn gezicht zo ‘blauw als een smurf’ zou zijn. Inmiddels is het buikvet iets meer in zijn gezicht getrokken zoals dinsdagavond te zien was in RTL Late Night. Gerard vertelde dat hij dat af en toe laat inspuiten om er weer ‘wat frisser’ uit te zien, volgens hem doen andere dat met botox en hij met buikvet. Het enige dat er volgens hem gebeurd is dat je na de behandeling last hebt van een opgeblazen gezicht.]
donderdag 16 januari 2014 om 23:21
Jaren geleden heb ik Uppie eens ontmoet voor mijn werk toen had hij alleen nog haarimplantaten. Zag er erg gek uit het groeide heel onnatuurlijk alle kanten op. Naar ik begreep heeft hij dat ook keer op keer over laten doen voor het een beetje wilde zitten. Wellicht moet hij/ de arts met zijn buikvet ook nog even oefenen?
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
donderdag 16 januari 2014 om 23:52
vrijdag 17 januari 2014 om 00:19
quote:ohbehave schreef op 16 januari 2014 @ 23:58:
Dat je nou net Henny moest plakken...die wordt ook al zo mooi oud...zo natuurlijk ook.
[img]http://www.show.nl/wp-content/uploads/2 ... 345949.jpg[/img]
Dat je nou net Henny moest plakken...die wordt ook al zo mooi oud...zo natuurlijk ook.
[img]http://www.show.nl/wp-content/uploads/2 ... 345949.jpg[/img]