Entertainment alle pijlers

De ogen van Gerard Joling

16-01-2014 22:08 94 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik schrok echt van het gezicht van Gerard in de reclame van de Vriendenloterij. Ik dacht eerst dat ze een look-a-like hadden ingezet. Ik moet steeds meer denken aan die Amerikaanse acteurs op leeftijd die helemaal strak getrokken zijn. Ooghoeken met elastiekjes omhoog gehouden enzo. Wat vinden jullie?
quote:Moonlight82 schreef op 17 januari 2014 @ 22:31:

[...]

Noteer je m voor t lijstje woorden 2014?
Lekker boeiend..
Ze zijn zijn nek vergeten mee te trekken
En ja geer draagt make up. Ook buiten de studio.
Smaken verschillen en Uppie is blijkbaar erg bezig met het verfraaien van zijn uiterlijk. Da's prima, ook al die 'verbeteringen' in zijn gezicht, het is tenslotte zijn kop.

Ik hoop dat hij het echt voor zichzelf gedaan heeft en zelf wel blij is met het resultaat.

Dat neemt niet weg dat ik andere beelden heb bij een fraai uiterlijk

(en compleet in shock was toen ik Uppie als een soort geplastificeerde blije eikel in die reclame voorbij zag komen)
Ik zag laatst trouwens het optreden van de Toppers op tv. Toen viel me op dat René Froger aan het eind van het optreden er compleet bezweet en verlept uit zag, terwijl Geer en Jeroen nog helemaal fris oogden. Lijkt me dat als je een beetje natuurlijk laat verbouwen het eigenlijk wel een voordeel kan zijn. Ik kwam laatst een oud klasgenootje tegen dat gebotoxt was en haar gebit had laten doen, het contrast is dan wel schokkend met 'natuurlijke' 40+'ers.
quote:betjebig schreef op 18 januari 2014 @ 13:07:

Ik zag laatst trouwens het optreden van de Toppers op tv. Toen viel me op dat René Froger aan het eind van het optreden er compleet bezweet en verlept uit zag, terwijl Geer en Jeroen nog helemaal fris oogden. Lijkt me dat als je een beetje natuurlijk laat verbouwen het eigenlijk wel een voordeel kan zijn. Dat lijkt me meer een conditionele kwestie dan een verbouwingskwestie. Ik denk echt dat de conditie van Geer en Jeroen een stuk beter zijn dan die van René.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Uppie
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Goh, dus dat is het met de ogen van GJ.. ..plastische chirurgie!

Ik dacht echt serieus dat Gerard Joling aan de harddrugs was of zwaar overspannen...
quote:dubbeltje4 schreef op 18 januari 2014 @ 00:32:

Heel jammer: van leuke intelligente vrouw om te zien naar dombo.

Wat een domme reactie. Ze heeft zo op het eerste gezicht slechts 1 ding aan zichzelf laten doen en daarom zou ze van intelligent naar dom zijn gegaan? Ze heeft haar hersenen niet uit laten zuigen ofzo!

Op een oudere foto van die presentatrice kun je duidelijk zien dat ze een flinke overbeet heeft. Dikke kans dat de huid tussen haar lip en neus dus altijd al wat 'naar voren' gestaan heeft. Dat iemand vervolgens haar overbeet laat behandelen lijkt me logisch, de gemiddelde Nederlander begint daar op zijn of haar 12e al aan dmv een beugel. Ik zie dat dus ook niet als een bijzondere ingreep zoals de meeste plastische chirurgie dat wel is.

Er zijn wel duidelijk fillers in haar bovenlip gegaan waardoor ze een wat duckface-achtig uiterlijk krijgt ja. Door fillers in de bovenlip te spuiten is de kans groot dat de huid tussen de neus en de bovenlip wat 'mee' krult.

Ik vind het niet mooi, maar ik heb niet het idee dat haar hele uiterlijk hierdoor anders geworden is. In tegenstelling tot bij Gerard want dat is wel zonde zeg... al het karakter verdwijnt uit zijn gezicht.
Dat had ik laatste toen ik voorbij de bold and the beautifull zapte. Omg eerst dat ik hebben taylor en brooke nou nog steeds ruzie om ridge.. Toen keek ik goed naar het scherm, dacht bijna dat ze nieuwe acteurs hadden ingehuurd!!
Ik zag het een tijd geleden ook al bij Geer, maar hij heeft er een schepje bovenop laten doen en het is echt geen gezicht!
quote:winterteen schreef op 18 januari 2014 @ 14:11:

[...]

Wat een domme reactie. Ze heeft zo op het eerste gezicht slechts 1 ding aan zichzelf laten doen en daarom zou ze van intelligent naar dom zijn gegaan? Ze heeft haar hersenen niet uit laten zuigen ofzo!

Ik zeg toch niet dat ze dom IS, ze ziet er nu alleen dom UIT..

Een heel verschil lijkt me.

En wat ze verder aan haar uiterlijk gedaan heeft, weten jij en ik niet, dus daarover kunnen we niet oordelen.

Maar voor een 45-jarige ziet ze er wel heel strak uit, dus ik heb mijn vermoedens.
De nieuwe presentatrice van Huismakelaar vind ik nog wel mooi (45!? )
Ik hoop voor Gerard ook maar dat ie er zelf tenminste blij mee is, ik zou iig in een constante shock verkeren als ik dit mezelf had aangedaan zeg!
quote:Melpomene schreef op vrijdag 17 januari 2014 12:22 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ranny1989 in "De ogen van Gerard Joling"" class="messagelink">ranny1989 schreef op 16 januari 2014 @ 22:25</a>:</b>

Ik zei van de week al; draagt hij nou mascara?! Hahaah</div></blockquote>

Volgens mij is Geer elke dag aan de slag met de make-up.

En verder vindt hij het zelf geloof ik mooi, dus so what... Heb hem paar keer per toeval in het echt gezien en toen zag hij er toch echt heel anders uit, dus dat zal wel meevallen. Hij was aardig trouwens.
quote:Diztel schreef op 18 januari 2014 @ 16:20:

De nieuwe presentatrice van Huismakelaar vind ik nog wel mooi (45!? )

Op de foto van Peter Smulders ziet ze er wel conform haar leeftijd uit, begin 40.

Ik vind het veel mooier dan nu het geval is.
Ik zat ook even te kijken of het niet stiekem Carlo B was voor de TV Kantine! Net of zijn aangezicht op zijn hoofd is geplakt. Nee, Gerard wordt er niet mooier op...
Als Geer d'r maar blij mee is.

Zijn ogen stralen in ieder geval wél ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven