Entertainment alle pijlers

De ogen van Gerard Joling

16-01-2014 22:08 94 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik schrok echt van het gezicht van Gerard in de reclame van de Vriendenloterij. Ik dacht eerst dat ze een look-a-like hadden ingezet. Ik moet steeds meer denken aan die Amerikaanse acteurs op leeftijd die helemaal strak getrokken zijn. Ooghoeken met elastiekjes omhoog gehouden enzo. Wat vinden jullie?
quote:ranny1989 schreef op 16 januari 2014 @ 22:30:

Ohbehave: ja ik lach erom, omdat ik het een geweldige vent vind, wat hij ook doet aan zijn uiterlijk.

Het leek in mijn ogen echt alsof hij drie tubes mascara op had.

Ranny; dat is ook zo!! die tubes mascara dan. En och, ik vind het ook geen vervelende vent, heb het hier alleen over zijn verschijning.

Laten we hem Tuppie noemen, de Tupperware mascotte
Gevonden op Showvandaag;

Gerard Joling heeft last van een opgeblazen gezicht na een anti-aging behandeling met zijn eigen buikvet. Vorige week ontstonden de wildste verhalen over een mislukte facelift van de zanger waardoor hij ontoonbaar zou zijn geworden en zijn gezicht zo ‘blauw als een smurf’ zou zijn. Inmiddels is het buikvet iets meer in zijn gezicht getrokken zoals dinsdagavond te zien was in RTL Late Night. Gerard vertelde dat hij dat af en toe laat inspuiten om er weer ‘wat frisser’ uit te zien, volgens hem doen andere dat met botox en hij met buikvet. Het enige dat er volgens hem gebeurd is dat je na de behandeling last hebt van een opgeblazen gezicht.]
Ieuwh!
Opgeblazen? Nee juist strak. Ik schrok me ook wild.
Ik vind hem eng.
Jaja, als je de boel maar strak genoeg aantrekt gaan je ogen zo staan. Geen gezicht.
Ik heb al drie weken een nare hoest, en als ik lach klink ik nu als Gerard Joling wanneer hij lacht. Echt heel onaantrekkelijk
Als ik m'n buikvet in m'n gezicht zou laten inspuiten dan waren de gevolgen niet te overzien denk ik.
Door een oogcorrectie krijgen mannen typische "vrouwen-ogen" en dat is wat er bij Gerard Uppie Joling ook is gebeurd. denk ik

Kortom. Uppie kan zich nu maar beter laten ombouwen tot vrouw om zijn ogen nog een beetje leuk te laten uitkomen.
quote:Lebowski schreef op 16 januari 2014 @ 23:12:

Ik heb al drie weken een nare hoest, en als ik lach klink ik nu als Gerard Joling wanneer hij lacht. Echt heel onaantrekkelijk Oeh da's naar!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Sommige mannen lijken inderdaad heel vrouwelijk als ze hun gezicht hebben laten doen.

Net als Bruce Jenner, ook al zo'n engnek.
Jaren geleden heb ik Uppie eens ontmoet voor mijn werk toen had hij alleen nog haarimplantaten. Zag er erg gek uit het groeide heel onnatuurlijk alle kanten op. Naar ik begreep heeft hij dat ook keer op keer over laten doen voor het een beetje wilde zitten. Wellicht moet hij/ de arts met zijn buikvet ook nog even oefenen?
Uppie voelt wel heel natuurlijk aan bij Geer.

Ik bedoel maar:

Zonde toch?
Jeetje als je die twee foto's van Uppie vergelijkt is het schokkend!
Toen onze Mop een Mopje was

' t was aardig om te zien.

Nu....

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Lebowski schreef op 16 januari 2014 @ 23:12:

Ik heb al drie weken een nare hoest, en als ik lach klink ik nu als Gerard Joling wanneer hij lacht. Echt heel onaantrekkelijk

Net zo' n lachje als dit beest ??

*pakt de roosvicee*
Dat je nou net Henny moest plakken...die wordt ook al zo mooi oud...zo natuurlijk ook.

Uppie
Carry Tefsen wordt MOOI OUD.

Gewoon zoals het hoort.

quote:ohbehave schreef op 16 januari 2014 @ 23:58:

Dat je nou net Henny moest plakken...die wordt ook al zo mooi oud...zo natuurlijk ook.

[img]http://www.show.nl/wp-content/uploads/2 ... 345949.jpg[/img]
quote:Snoesje666 schreef op 17 januari 2014 @ 00:13:

Carry Tefsen wordt MOOI OUD.

Helemaal mee eens!
quote:Dipper schreef op 16 januari 2014 @ 23:14:

Als ik m'n buikvet in m'n gezicht zou laten inspuiten dan waren de gevolgen niet te overzien denk ik.

En bedankt, ik had net een slok koffie op, die zit nu op mijn Ipad.
Zit zelfs Henny al aan de botox?
quote:goudenmeid schreef op 17 januari 2014 @ 08:04:

Zit zelfs Henny al aan de botox?Nee hoor, die heeft gewoon een ouderwetse facelift gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven