Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Ik krijg soms zelfs dames.. Terwijl ik alleen mannen heb aangevinkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoe oud die app is. Als het een jonge app is, zal het nog wel wat bugs (programmeerfouten) bevatten.

Ik ga dadelijk nog een profieltekst proberen te schrijven. Ik probeer maar wat. Een van de twee matches heeft kort geleden nog Tinder gebruikt, maar heeft niet gereageerd op een vraag van mij. Geen reactie (ondanks match) interpreteer ik toch als een afwijzing. Dat wordt dan een delete.
World of Warcraft: Legion
quote:[message=15692874,noline]pippa2 schreef op 16

- En natuurlijk is er ook vanalles op mijn eigen tekst aan te merken I'm sure, maar het is iig niet cliché. En soms denk ik er wel eens over om een tweede profiel aan te maken waarin ik zet wat ik echt zou willen zeggen:

"Ik ben het streven zat, Ik ben slim, maar heb geen zin in een carrière. Ik wil gewoon een vent die me zwanger maakt en dan lekker op de bank zitten. In ruil daarvoor doe ik je huishouden, kook voor je, en luister naar je geklaag over je collega's. Ik ben gezellig en aardig en schoonmoeders zijn dol op me. Geen sneuerds graag, DOEI." Zou mij niet verbazen als je daar heul veul reacties op kreeg... en als je de 'sneuerds' er uit filtert dan blijven er nog genoeg over...
ik zeg... DOEN
Flutter-By, 8 uur geleden

@MissFiled: Hoe doe je dat?! Het lijkt me zo eng om op die manier met iemand af te spreken Maar ook fijn al je je zo vrij kan voelen, eigenlijk. (horizontaal is je lengte geen probleem voor de meesten lijkt me? )

Hmm.. Hoe ik dat doe? Gewoon doen! ik vond dat ik het gewoon een keer moest ervaren.

Horizontaal is het idd geen probleem... Dat lukt ook wel als ze 3cm kleiner zijn :-D

Ik heb nu een opdringerig mannetje van 1.70m aan mijn fiets hangen.... Ik was van plan om hem nog even aan het lijntje te houden (zoals een kat met een prooi speelt ) maar hij had het lef om me vanmorgen een foro van zijn gereedschap in parate toestand te sturen, terwijl ik op kantoor zat.... Ik heb nog niet gereageerd, maar ik ga hem straks toch maar eens vragen wat hij er mee dacht te bereiken....
quote:erica33 schreef op 16 januari 2014 @ 20:51:

Nou ben ik aan het swipen geweest, met in mijn achterhoofd dat ik ze wel weer opnieuw kan bekijken....heb ik dus heel veel leuke mannen laten lopen!! Domme doos dat ik ben! Hoe krijg ik al die mannen er weer opnieuw voor?! Heb ze dus continue naar links lopen slepen...app eraf gooien en opnieuw installeren
quote:MissFiled schreef op 16 januari 2014 @ 21:17:

Flutter-By, 8 uur geleden

@MissFiled: Hoe doe je dat?! Het lijkt me zo eng om op die manier met iemand af te spreken Maar ook fijn al je je zo vrij kan voelen, eigenlijk. (horizontaal is je lengte geen probleem voor de meesten lijkt me? )

Hmm.. Hoe ik dat doe? Gewoon doen! ik vond dat ik het gewoon een keer moest ervaren.

Horizontaal is het idd geen probleem... Dat lukt ook wel als ze 3cm kleiner zijn :-D

Ik heb nu een opdringerig mannetje van 1.70m aan mijn fiets hangen.... Ik was van plan om hem nog even aan het lijntje te houden (zoals een kat met een prooi speelt ) maar hij had het lef om me vanmorgen een foro van zijn gereedschap in parate toestand te sturen, terwijl ik op kantoor zat.... Ik heb nog niet gereageerd, maar ik ga hem straks toch maar eens vragen wat hij er mee dacht te bereiken....ah., gewoon doen. uhu. smakeloos gewoon die 'kabouter' :p Ga je hem uit zijn lijden verlossen?
Tja... Ik kan proberen nog meer foto's van hem los te peuteren maar ik geloof niet dat ik het wil zien :-D

Ik merk trouwens dat ik enorm selecteer op spelling... Een typfout kan gebeuren, maar spelfouten kunnen rekenen op een block...

Ik heb hiermee wel een leuke vent weggejaagd... Mijn eerste berichten gingen over spelfouten in zijn profiel.... Hij zei dat hij goed met feedback kon omgaan en hij heeft de fouten verbeterd.. Maar daarna heeft hij niks meer gezegd
haha, zou zeggen steek je energie dan in je volgende slachtoffer

spelfouten vind ik ook killer, maar dat valt me het meest op als de inhoud van berichten ook nog eens aan de 'simpele' kant is.

Aan de andere kant heb ik ook wel eens leuke diepzinnige gesprekken met iemand, dat ik dat niet eens opmerk.

Als hij echt leuk is kan je het altijd nog met een mea culpa proberen...ego's en zo

Zo ben ik af en toe ook een taalnazi, maar zeker niet perfect. heb ook wel eens gehad dat ik iemand ging verbeteren en dat hij mijn verbetering verbeterde. Kan ik slecht tegen.
Een profieltekstje geschreven. Eens kijken of ik meer matches heb. Misschien wat meer humor. Hoewel ik een man ben (en mannen weinig kans hebben op datingsites) wacht ik nog af.
World of Warcraft: Legion
Ik knap op zoveel af, ongezond. En dan ook nog het probleem dat ik niet zo goed kan afgaan op foto's.. kruisjekruisjekruisjex1000 en dan een keer een like. Gelukkig matchen 9 van de 10 dan wel haha.
@Hans, dat zeg je nu al een aantal keer, dat mannen minder kans hebben. Maar is dat ook echt zo?
quote:dream26 schreef op 16 januari 2014 @ 23:41:

Ik knap op zoveel af, ongezond. En dan ook nog het probleem dat ik niet zo goed kan afgaan op foto's.. kruisjekruisjekruisjex1000 en dan een keer een like. Gelukkig matchen 9 van de 10 dan wel haha.Over smaak valt niet te twisten toch Op straat (een drúkke winkelstraat) moet er ook heel wat gebeuren voor iemand mij m'n hoofd om laat draaien.
Ik heb wel matches maar ze praten niet? Mannen moeten beginnen vind ik. Op een erg lekker exemplaar na dan... Die heb ik wel wat gestuurd!
Heb ik ook Nemesis, hoewel er genoeg zijn die wel praten. Net nog 2 oneerbare voorstellen gehad
Haha ja dat komt omdat je er zo laat op zit, de fatsoenlijke mannen met een baan slapen dan al

Ik weet niet of ik al durf te daten... Maar heb wel errug leuke matches al zeg ik het zelf
*kwartje valt*

Hou het ook nog een beetje af, eigenlijk nog maar net single. Voelt wel al alsof het veel langer zo is.
Hoe lang ben je single?
een maand.
Inderdaad nog best kort ja..

Ik zit nog in dubio. Ik mis ex en moet er niet aan denken een ander naast me in bed/op de bank/in een café te hebben.

Maar aan de andere kant.. Misschien helpt wat daten wel èrg goed. Al is het maar voor m'n zelfvertrouwen.

Lastig.
Zeker, het zal in ieder geval duidelijkheid geven. Kun je kijken of je er inderdaad niet aan moet denken dat er iemand anders naast je zit, of dat je dit denkt omdat je het nog niet geprobeerd hebt.

Gelukkig betekent een date meestal niet meer dan een kopje koffie/drankje ergens en een meer of minder leuke avond. Dat maakt het allemaal misschien wat minder beladen.

Een maand is kort, maar ik had al langer het gevoel single te zijn, op de een of andere manier. Ik mis m'n ex wel, als persoon,, niet als partner. Maar vrienden blijven was ook geen optie. Ik heb ergens een gevoel dat ik tijd in moet halen of zo nu. Misschien is dat wel maf
Nee is niet maf. Ik heb ook wel een beetje het gevoel dat ik nu niet lang alleen wil zijn. Relaties zijn fijn.. Maar misschien is dat wel gewenning. En moet ik nog even leren alleen te zijn.

Ach, je hebt gelijk ook.. Het is maar een drankje!
Ik denk dat ik vooral bang ben dat ik afgewezen word en daarvoor doe ik het juist niet. Ik wil zelfvertrouwen herkweken
haha, dat betekent dat ik mijn eigen advies ook op moet gaan volgen. Ik heb maandag een blind date staan, was eigenlijk van plan om dat af te zeggen. Toch maar een keertje avonturen dus?

Leren alleen zijn.., ik ben er helemaal voor dat iemand ontdekt hoe het kan zijn om op zichzelf te staan, maar het is geen heilig moeten of zo. Toch?

Voorlopig ga je alleen wat drinken, en daarna (alleen) weer naar huis dat is geen valsspelen.
hmm, dat heb ik in het verleden wel eens gehad, en is niet leuk. Aan de andere kant kent diegene je eigenlijk niet eens, dus wat word er dan precies afgewezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven