Dit is Minder van Tinder

zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?

zondag 19 januari 2014 om 15:26
zondag 19 januari 2014 om 15:50
zondag 19 januari 2014 om 19:02
Dit topic doet me echt even goed!
Lekker lachen om (herkenbare) situaties van anderen!
Ik heb zelf nu twee Tinderdates gehad en helaas beide niet met fijne afloop.
De eerste vond ik in real life echt verschikkelijk en ik wist niet goed hoe ik van hem af kwam. Hierdoor ben ik uiteindelijk best bot geweest terwijl hij het flink te pakken had.
De volgende man was zeer verwarrend (ik wist niet of hij me vooral blij of boos maakte), nog maar een keer afgesproken, uiteindelijk gaf hij aan dat het niet werkte en eigenlijk voelde het best rot om afgewezen te worden!
Nu maar weer dapper verder swipen, maar ik heb het idee dat de leuke mannen ineens niet meer op Tinder zitten?
Lekker lachen om (herkenbare) situaties van anderen!
Ik heb zelf nu twee Tinderdates gehad en helaas beide niet met fijne afloop.
De eerste vond ik in real life echt verschikkelijk en ik wist niet goed hoe ik van hem af kwam. Hierdoor ben ik uiteindelijk best bot geweest terwijl hij het flink te pakken had.
De volgende man was zeer verwarrend (ik wist niet of hij me vooral blij of boos maakte), nog maar een keer afgesproken, uiteindelijk gaf hij aan dat het niet werkte en eigenlijk voelde het best rot om afgewezen te worden!
Nu maar weer dapper verder swipen, maar ik heb het idee dat de leuke mannen ineens niet meer op Tinder zitten?
zondag 19 januari 2014 om 19:16
Sinds ik op deze topic sta vallen de 'standaard' foto's wel heel erg op, haha! Dus ik ben gaan letten op de profielen die iets uitstralen. Met succes overigens!
Aanstaande donderdag ga ik daten met een leuke turkse jongen. Pas 10 jaar in nederland en vanwege zn ex hier naar nederland gekomen. Hij werkt bij een laserbedrijf (vraag me niet wat hij precies doet). Voetbalt in zn vrije tijd, maar is wegens blessures uitgeschakeld.
Dus.. We gaan het zien komende donderdag.
Aanstaande donderdag ga ik daten met een leuke turkse jongen. Pas 10 jaar in nederland en vanwege zn ex hier naar nederland gekomen. Hij werkt bij een laserbedrijf (vraag me niet wat hij precies doet). Voetbalt in zn vrije tijd, maar is wegens blessures uitgeschakeld.
Dus.. We gaan het zien komende donderdag.

zondag 19 januari 2014 om 19:21
quote:iksnapernietsvan2 schreef op zondag 19 januari 2014 15:08 Voor ik me aanmeld op tinder: wat vinden jullie dan wel leuke foto's om te zien ( van mannen)?Ik let op de doodnormale leuk lachende foto's. De kijk-dan-ik-ben-op-vakantie-geweest-naar-10-landen-tegelijk heb ik een beetje gehad. Ook overigens met de kijk-ik-kan-skieën-surfen-en-vissen-tegelijk, trouwens.

maandag 20 januari 2014 om 00:44
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 19 januari 2014 @ 23:42:
Ja, laat maar. Die 'mooiste tinder mannen'-facebookpagina voorspelt niet veel goeds voor mijn tinderpopulariteit.Lees dan yo! de meeste mensen hier vinden die pagina om van te kotsen. Wat ik uit de reacties opmaak hier, doe normaal, kijk lief, lach leuk. Klaar. Dat is het enige wat "we" willen.
Ja, laat maar. Die 'mooiste tinder mannen'-facebookpagina voorspelt niet veel goeds voor mijn tinderpopulariteit.Lees dan yo! de meeste mensen hier vinden die pagina om van te kotsen. Wat ik uit de reacties opmaak hier, doe normaal, kijk lief, lach leuk. Klaar. Dat is het enige wat "we" willen.
maandag 20 januari 2014 om 08:17
@frizz, dat heb ik ook! Ik krijg steeds minder matches! En dat terwijl de matches die ik nu heb niet bepaald denderende gesprekken met mij voeren
@iksnapernietvan2, de te mooie mannen worden door mij heel handig naar links geswipt. Daar krijg ik acuut een minderwaardigheidscomplex van. Geef mij maar een 'gewone' man!
@iksnapernietvan2, de te mooie mannen worden door mij heel handig naar links geswipt. Daar krijg ik acuut een minderwaardigheidscomplex van. Geef mij maar een 'gewone' man!
It ain't me

maandag 20 januari 2014 om 15:55
Nou mijn spannende date met de flierefluiter werd zaterdag twee uur van te voren afgezegd.... er was een familielid ernstig ziek. Weinig tegenin te brengen natuurlijk. Ik heb mezelf getroost met chips als lunch en cocktails als avondeten.
2 kilo later weer opnieuw aan het chatten geraakt met een Tinder man waarvan ik dacht dat hij mij vergeten was maar bij nader inzien bleek ik te zijn vergeten dat ik nog moest reageren op een berichtje van hem. Hij is nu op vakantie maar erna wilde hij wel daten, of ik zin had om te klussen bij in zijn nieuwe huis? ehh....
2 kilo later weer opnieuw aan het chatten geraakt met een Tinder man waarvan ik dacht dat hij mij vergeten was maar bij nader inzien bleek ik te zijn vergeten dat ik nog moest reageren op een berichtje van hem. Hij is nu op vakantie maar erna wilde hij wel daten, of ik zin had om te klussen bij in zijn nieuwe huis? ehh....
Lorem Ipsum
maandag 20 januari 2014 om 15:57
quote:eva-30 schreef op 20 januari 2014 @ 13:24:
Hebben jullie ook soms matches met mannen die je sowieso niet naar rechts hebt geswiped?
Ik heb het nu weer, de derde keer al ofzo. Een man met alleen maar selfies in de spiegel! Als ik iets vreselijk vind....
Kan het zijn dat je matches na de totstandkoming van jullie match ineens al zijn profielfoto's heeft veranderd?
Ik heb ook allemaal matches met mannen die ik niet zelf heb uitgekozen maar dat is de schuld van mijn vader
Hebben jullie ook soms matches met mannen die je sowieso niet naar rechts hebt geswiped?
Ik heb het nu weer, de derde keer al ofzo. Een man met alleen maar selfies in de spiegel! Als ik iets vreselijk vind....
Kan het zijn dat je matches na de totstandkoming van jullie match ineens al zijn profielfoto's heeft veranderd?
Ik heb ook allemaal matches met mannen die ik niet zelf heb uitgekozen maar dat is de schuld van mijn vader
Lorem Ipsum
maandag 20 januari 2014 om 16:00
maandag 20 januari 2014 om 18:39