Dit is Minder van Tinder

zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?

zondag 19 januari 2014 om 00:03
quote:Flutter-By schreef op 18 januari 2014 @ 15:30:
Ik heb een nieuwe soort ontdekt!! De kijkeensdiepinmijnneusgatus!
[img]http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/i/2 ... 47uigb.jpg[/img]
brrrrr wat een afknapper zeg!
verder zit ik niet op datingsites, dus niks zinnigs te melden
Ik heb een nieuwe soort ontdekt!! De kijkeensdiepinmijnneusgatus!
[img]http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/i/2 ... 47uigb.jpg[/img]
brrrrr wat een afknapper zeg!
verder zit ik niet op datingsites, dus niks zinnigs te melden

zondag 19 januari 2014 om 00:36
quote:Rary schreef op 18 januari 2014 @ 22:25:
Nou, ik had Tinder al na 15 min uitgespeeld, de spoeling is hier dun.
Dus ik dacht, ik ga kijken wat er in nederland de plaats waar ik woon te vinden is, maar dat lukt natuurlijk niet. Toch? Want hij zoekt op locatie, en locatie is nu andere kant vd wereld, ondanks dat FB mijn stad thuis aangeeft...hey, dat gaat niet lukken volgens mij. de max is geloof ik een straal van 100 km. Geloof dat tinder gebruik maakt van de fysieke locatie van je telefoon.
Nou, ik had Tinder al na 15 min uitgespeeld, de spoeling is hier dun.
Dus ik dacht, ik ga kijken wat er in nederland de plaats waar ik woon te vinden is, maar dat lukt natuurlijk niet. Toch? Want hij zoekt op locatie, en locatie is nu andere kant vd wereld, ondanks dat FB mijn stad thuis aangeeft...hey, dat gaat niet lukken volgens mij. de max is geloof ik een straal van 100 km. Geloof dat tinder gebruik maakt van de fysieke locatie van je telefoon.
zondag 19 januari 2014 om 00:40
Ik Tinder rustig verder... Blijft toch een zeer vermakelijk tijdverdrijf.
Soms pas ik m'n zoekcriteria aan naar 10km en soms op maximaal.
Gewoon lekker plaatjes kijken.
Waar Tinderen jullie? Thuis, werk/school, onderweg?
Ik meestal op de wc en op werk, samen met collega's.
Ik meestal op de wc en op werk, samen met collega's.
Love the life you live, live the life you love

zondag 19 januari 2014 om 01:15
quote:Flutter-By schreef op 19 januari 2014 @ 00:36:
[...]
hey, dat gaat niet lukken volgens mij. de max is geloof ik een straal van 100 km. Geloof dat tinder gebruik maakt van de fysieke locatie van je telefoon.Heb hem op maximaal gezet, hier is dat 160 km, maar nog niks. Ik zit dan ook op een klein eiland, ver van de kust, dus over een paar weekjes kan ik weer plaatjes afkeuren...
[...]
hey, dat gaat niet lukken volgens mij. de max is geloof ik een straal van 100 km. Geloof dat tinder gebruik maakt van de fysieke locatie van je telefoon.Heb hem op maximaal gezet, hier is dat 160 km, maar nog niks. Ik zit dan ook op een klein eiland, ver van de kust, dus over een paar weekjes kan ik weer plaatjes afkeuren...

zondag 19 januari 2014 om 01:50

zondag 19 januari 2014 om 01:53
quote:Litha01 schreef op 19 januari 2014 @ 00:40:
Ik meestal op de wc en op werk, samen met collega's.Ik heb laatst mijn moeder laten selecteren, dat is dus echt een slecht idee...
Ik meestal op de wc en op werk, samen met collega's.Ik heb laatst mijn moeder laten selecteren, dat is dus echt een slecht idee...

zondag 19 januari 2014 om 02:02
quote:Litha01 schreef op 17 januari 2014 @ 16:40:
[...]
Ik zeg maar:
Wie niet waagt, die niet wint!
En ach... Ben 32, deze ervaring kan weer op m'n 'done'lijst!
Best bizar eigenlijk, met iemand die je niet helemaal ziet zitten de jaarwisseling vieren in nota bene Parijs en dan de boel als een eenzijdige ervaring afstrepen op je lijstje.
Maar wel verwachten dat die ander jouw overnachting betaalt. Zo zijn we natuurlijk ook wel weer.
Tinder kan een game lijken, maar het zijn wel echte mensen waar je mee te maken hebt.
Geen mensen die als figuranten dienen in jouw leven dat schijnbaar vooral een soort rock 'n roll moet zijn.
[...]
Ik zeg maar:
Wie niet waagt, die niet wint!
En ach... Ben 32, deze ervaring kan weer op m'n 'done'lijst!
Best bizar eigenlijk, met iemand die je niet helemaal ziet zitten de jaarwisseling vieren in nota bene Parijs en dan de boel als een eenzijdige ervaring afstrepen op je lijstje.
Maar wel verwachten dat die ander jouw overnachting betaalt. Zo zijn we natuurlijk ook wel weer.
Tinder kan een game lijken, maar het zijn wel echte mensen waar je mee te maken hebt.
Geen mensen die als figuranten dienen in jouw leven dat schijnbaar vooral een soort rock 'n roll moet zijn.

zondag 19 januari 2014 om 02:21
quote:Flutter-By schreef op 18 januari 2014 @ 03:31:
[...]
Zoiets?
[img]http://www.rumproast.com/images/uploads/turkey_lady.jpg[/img]Ermagerd! Is dat een emoe?
[...]
Zoiets?
[img]http://www.rumproast.com/images/uploads/turkey_lady.jpg[/img]Ermagerd! Is dat een emoe?

zondag 19 januari 2014 om 03:14
quote:strike schreef op 19 januari 2014 @ 02:02:
[...]
Geen mensen die als figuranten dienen in jouw leven dat schijnbaar vooral een soort rock 'n roll moet zijn.Dat verwoord je heel mooi. Vooral dat laatste stukje. Ik krijg hiervan het gevoel dat ik me wil verdedigen, maar ik moet het niet persoonlijk nemen. Ik denk er net zo over als jij.
[...]
Geen mensen die als figuranten dienen in jouw leven dat schijnbaar vooral een soort rock 'n roll moet zijn.Dat verwoord je heel mooi. Vooral dat laatste stukje. Ik krijg hiervan het gevoel dat ik me wil verdedigen, maar ik moet het niet persoonlijk nemen. Ik denk er net zo over als jij.
anoniem_63fd3f5291741 wijzigde dit bericht op 19-01-2014 03:14
Reden: niks haha
Reden: niks haha
% gewijzigd
zondag 19 januari 2014 om 05:30
zondag 19 januari 2014 om 08:33
Wat ik nooit heb begrepen is waarom sommigen mannen denken dat het aantrekkelijk is als ze op de foto staan met hun huisdier, met kind(eren), hun karper, hun broodje half in de mond (mond dus half open), pul bier aan hun mond (niks mis met een zichtbaar drankje alleen laat gewoon op het tafeltje staan) en verder idd nog wat dingen zoals in de OP.
Wordt daar niet over nagedacht/is het teveel moeite om een beetje een leuke foto te plaatsen? En vervolgens klagen dat ze geen date kunnen krijgen . Ik bedoel niet per se Tinder (want niemand gesproken), vanuit andere sites viel me dat ook al op in het verleden.
Wordt daar niet over nagedacht/is het teveel moeite om een beetje een leuke foto te plaatsen? En vervolgens klagen dat ze geen date kunnen krijgen . Ik bedoel niet per se Tinder (want niemand gesproken), vanuit andere sites viel me dat ook al op in het verleden.
wij slapen nooit.

zondag 19 januari 2014 om 09:11
quote:iceteapeach schreef op 18 januari 2014 @ 23:58:
En Rasa, staat er wat leuks tussen? Acht matches na een avondje tinderen. Met eentje even gechat. Of ze echt leuk zijn, weet ik niet. Vind alleen wat foto's toch wel erg mager. Voor mij is een beetje profieltekst in ieder geval een plus. Maar goed, ik ben dan ook niet op zoek naar snelle seks.
En Rasa, staat er wat leuks tussen? Acht matches na een avondje tinderen. Met eentje even gechat. Of ze echt leuk zijn, weet ik niet. Vind alleen wat foto's toch wel erg mager. Voor mij is een beetje profieltekst in ieder geval een plus. Maar goed, ik ben dan ook niet op zoek naar snelle seks.

zondag 19 januari 2014 om 09:20
Ja, die foto's... Ik heb er ook een hoop gezien in de categorie 'niet doen'...
- Selfies voor de spiegel in de badkamer
- Allerlei varianten op ontbloot bovenlijf en tropisch eiland
- Allerlei varianten op carnaval
- De combinatie man en zeilboot, man en auto en man en trekker
- Man omringd door (dronken) vrouwen
- Vriendengroep (en dan moeten raden wie het is)
- Racefiets met man (totaal onherkenbaar met helm en zonnebril)
- De 'kijk mij eens stoer en niet bang om vies te worden zijn'
- Spreuken! Jezus, dat is echt een ding. Meestal van het soort 'live like you'll die tomorrow, dream like you'll never die'...
@dream26, wat kan je gebeuren? Gewoon doen, leuk!
- Selfies voor de spiegel in de badkamer
- Allerlei varianten op ontbloot bovenlijf en tropisch eiland
- Allerlei varianten op carnaval
- De combinatie man en zeilboot, man en auto en man en trekker
- Man omringd door (dronken) vrouwen
- Vriendengroep (en dan moeten raden wie het is)
- Racefiets met man (totaal onherkenbaar met helm en zonnebril)
- De 'kijk mij eens stoer en niet bang om vies te worden zijn'
- Spreuken! Jezus, dat is echt een ding. Meestal van het soort 'live like you'll die tomorrow, dream like you'll never die'...
@dream26, wat kan je gebeuren? Gewoon doen, leuk!