Geur van de dag en ander geklets
dinsdag 21 januari 2014 om 12:27
Hier is de beschrijving
http://www.fragrantica.co ... s/Fourreau-Noir-6595.html
Ik ben ook gek op Chergui, maar vind Fourreau Noir echt totaal anders.
Kruidig in het begin en dan ruik ik een warme, beetje zoete wierook.
http://www.fragrantica.co ... s/Fourreau-Noir-6595.html
Ik ben ook gek op Chergui, maar vind Fourreau Noir echt totaal anders.
Kruidig in het begin en dan ruik ik een warme, beetje zoete wierook.
dinsdag 21 januari 2014 om 14:39
dinsdag 21 januari 2014 om 18:25
Ja Emma, ik heb mijn eigen wardrobe op fragrantica.com (zelfde koosnam als hier)
Ik moet zeggen dat ik van erg veel verschillende geuren en geurnoten hou. Dat is in de jaren zo gegroeid, hihi.
Ik begon met orientaalse en kruidige geuren, maar hou nu van geurnoten als leer, tabak, wierook, maar ook zoet en poederig en tuberoos en ga zo nog maar even door, hahaha!
Nu heb jij Bibs, hier al eerder geschreven, maar voor mij is dit de eerste keer op dit forum. Ik zat eerst ergens anders, maar daar zat een winkel achter en je kon steeds minder vrijuit praten, tips geven over kortingsacties bij andere winkels, etcetera. Dus daar gestopt.
Mijn vraag is nu, blijven we dit forum open houden zo elke dag of wordt er elke dag een nieuw topic aangemaakt?
Ik moet zeggen dat ik van erg veel verschillende geuren en geurnoten hou. Dat is in de jaren zo gegroeid, hihi.
Ik begon met orientaalse en kruidige geuren, maar hou nu van geurnoten als leer, tabak, wierook, maar ook zoet en poederig en tuberoos en ga zo nog maar even door, hahaha!
Nu heb jij Bibs, hier al eerder geschreven, maar voor mij is dit de eerste keer op dit forum. Ik zat eerst ergens anders, maar daar zat een winkel achter en je kon steeds minder vrijuit praten, tips geven over kortingsacties bij andere winkels, etcetera. Dus daar gestopt.
Mijn vraag is nu, blijven we dit forum open houden zo elke dag of wordt er elke dag een nieuw topic aangemaakt?
When nothing goes right, go left
dinsdag 21 januari 2014 om 18:35
dinsdag 21 januari 2014 om 19:42
voor de liefhebber, er staat een volle fles Serge Lutens Datura Noir te koop op ebay duitsland. Het betreft een veiling en de prijs staat momenteel op 10 euro!
Nog even mailen wat de verzendkosten zijn (ook even vragen of het met Deutsche post/ Maxibrief kan voor 3,45 (onverzekerd) of 5,50 (verzekerd)
Succes
Nog even mailen wat de verzendkosten zijn (ook even vragen of het met Deutsche post/ Maxibrief kan voor 3,45 (onverzekerd) of 5,50 (verzekerd)
Succes
When nothing goes right, go left