Mode & Beauty alle pijlers

Geur van de dag en ander geklets

21-01-2014 09:39 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier weer schrijven omdat het een leuk onderwerp blijft onder de geurenliefhebbers

Vandaag draag ik ubar van amouage
quote:bibi101 schreef op 21 januari 2014 @ 16:31:

Tonkaboon in een geur ruikt lekker, beetje vanille/amandel achtig met iets licht kruidigsik ga zoeken op bling dank jewel
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft
Een geur vandaag op van Eisenberg Jose.
Ik vind het verbazingwekkend hoe weinig geuren ik echt lekker vind ruiken. Mijn grote favoriet is en blijft flowerbomb, de geur die ik tegenwoordig op elk moment echt kan waarderen.
12 but mature for my age
Flowerbomb is heerlijk, heb deze zelf ook. Van montale lijkt vanilla extasy hier erg op, mischien dat als de flowerbomb op is ik die haal. 2 soortgelijke geuren is teveel

Ik ben hard aan het sparen voor fate van amouage, prachtige geur
Leuk weer een geuren topic!

Emma en Scensodine ik zit ook op Fragantica.com mijn avatar heeft een vlinder zwart met paarse vlinder. Ik schrijf er wel in het Engels dus dan is het voor iedereen daar leesbaar.

Gisteren had ik op: Eternity Calvin Klein.

Vandaag: Juliette has a gun- Lady vengeance.
Goedemorgen allen,

Vandaag ben ik wederom in Mukhallat

SoMiDi wat is jouw koosnaam op fragrantica?

En Lady Vengeance is lekker, onlangs mijn 2e fles van aangeschaft.

Ik heb ook Midnight Oud, Miss Charming, Not a Perfume, Citizen Queen en Romantina van JHAG, hihi

De laatste draag ik echter niet meer zoveel (te veel keus denk ik, haha)

leny54, je kan ook Reminiscence Tonka ruiken. Dit is een geur die Tonke wel goed vertegenwoordigd!!

Tot later
When nothing goes right, go left
Iemand hier ook bekend met de geuren van Skins zitten daar lekkere geuren tussen en wat zijn aanraders.
bij ons is geen skin ik weet wel dat er een skins is in amsterdam en daar ben ik een keer geweest, ze hebben ook een webwinkel

nu heb ik een proefje op van creed aventus en is best lekker maar voor heren geloof ik

proefje heb ik gekocht op marktplaats maar skins heeft ook creed in de winkel
Ligt er aan wat je lekker vind, je moet er eigenlijk eens binnenstappen want hun service is fantastisch! Als je aangeeft wat je lekker vind zullen ze je van alles laten ruiken en ik kreeg allemaal samples mee die speciaal gemaakt werden om de geuren die me aanspraken eens thuis rustig te testen en de tijd te geven hoe het zich ontwikkeld

De geuren van Mona di orio zijn lekker, de love van by kilian als je van vanille houd mmmm

Byredo, diptyque of frederic malle

Vandaag in een proefje van morph kolonaki en vond het eerst maar een waterig cologne geurtje wat later warmer en kruidiger word met ook wel wat zoets erin
Vandaag heb ik Boss Orange op.

Blijft een favorietje.
Goedemiddag,

Scensodine, mijn naam daar is Misslola, leuk als ik je tegen kom, ga extra op je naam letten, leuk leuk leuk! JHAG is idd erg goed, bljft lang en goed geuren.

Superhuisvrouw, geen ervaring met Skin's geuren, maar idd via webwinkel volgens mij verkrijgbaar of de bijenkorf?
Vandaag in aoud velvet van montale
Hou zelf heel erg van zwaardere geuren. Lichte geuren laten mij ruiken als een wandelende wc verfrisser.

Alien vind ik echt heerlijk ruiken, mits door de juiste vrouw gedragen. Helaas ben ik een van die vrouwen bij wie het niet lekker ruikt. Hetzelfde zie je wel bij meerdere geuren...

Euphoria is nu een tijdje mijn favoriet. Vervliegt helaas wel snel, maar ruikt verder echt heerlijk bij mij. En dat kan ik van de meeste geuren niet zeggen.
Hallo leuk topic

Door ervaringen op een parfumtopic, ik zocht een poedergeur, draag ik vandaag Teint de neige van lorenzo

Die is zo lekker

Ook heb ik gold 2 die lijkt erop
Vandaag draag ik viva la juicy van juicy couture!
Where there is a will, there is a way!
Goedemorgen,

Vandaag in: Montana- Eau de peu.
mijn man is tereggekomen uit Turkije met een rozen attar en die is echt heerlijk
Een rozengeur vind ik ook erg lekker.

Vandaag Patchouly van Etro.

Soms combineer ik die met Tea Rose van de Perfumer Workshop.
Vandaag greenstreet van etro
is dat een lekkere geur?
Greene Street

http://www.fragrantica.co ... /Greene-Street-16557.html

Lijkt me heerlijk.
Greene street is echt Amazing lekker

De bodem komt helaas in zicht
Chanel nr 5
Youth dew - Estee Lauder
Field of flowers van philosophy

Is hun nieuwe limited luchtje voor Valentijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven