Ik volg God..

21-01-2014 19:00 39 berichten
..op Facebook that is.

En daardoor heb ik de meest geniale bijbelversie ever gevonden: de Awkward Moments Bible.

Voorbeeldje:

Is trouwens niet geschikt voor tere zieltjes en mensen die niet zelf durven denken.

(De reden dat ik dit topic open trouwens; hoe meer mensen hier van af weten, hoe beter. En daarnaast, gewoon heel leuk en verfrissend om op deze manier naar de bijbel te kijken).

Alle reacties Link kopieren
quote:lizzx schreef op 21 januari 2014 @ 20:58:

Nephtys: welke site is dat? Ik vind jouw plaatjes en die van Maleficent erg grappig!https://www.facebook.com/TGIAtheist/photos
quote:lizzx schreef op 21 januari 2014 @ 20:58:

Nephtys: welke site is dat? Ik vind jouw plaatjes en die van Maleficent erg grappig!https://www.facebook.com/TheGoodLordAbove?fref=ts
Grief is just love with nowhere to go
quote:matroesjka_ schreef op 21 januari 2014 @ 20:58:

[...]

Dat zei ze tegen mij. Maar wie zegt eigenlijk dat ik christen ben? Ik ga er min of meer vanuit dat iemand die in God gelooft christen is.
quote:wendy7474 schreef op 21 januari 2014 @ 21:07:

[...]

Ik ga er min of meer vanuit dat iemand die in God gelooft christen is.Ongeveer 32% van de wereld is christen. Dat betekent dat 68% iets anders is.
quote:matroesjka_ schreef op 21 januari 2014 @ 21:09:

[...]

Ongeveer 32% van de wereld is christen. Dat betekent dat 68% iets anders is.En dus in Jahweh, Allah of Brahma gelooft.
quote:wendy7474 schreef op 21 januari 2014 @ 21:13:

[...]

En dus in Jahweh, Allah of Brahma gelooft.Of in nog iets anders...
haha, die fbsites zijn leuk!
quote:matroesjka_ schreef op 21 januari 2014 @ 21:14:

[...]

Of in nog iets anders...Uiteraard.
ik ben christelijk maar vind het heel grappig!
quote:wendy7474, 47 minuten geleden

quote:

SpringDing schreef op 21 januari 2014 @ 20:30:

Wie zegt dat christenen niet moeten zeiken Wendy?

Jij bijvoorbeeld: laat je niet zo verzuren dat je hier de lol niet meer van kan zien!

Volgens mij staan daar toch echt 2 verschillende dingen, maar het zal aan mij liggen.

Ik heb geen zin om te welles-nietesen of christenen af te fakkelen. Iedereen moet fijn geloven wat ie gelooft, maar wees kritisch (voor je eigen bestwil!)!
Eerste plaatje:

Exodus, 33:23 - En wanneer Ik Mijn hand zal weggenomen hebben, zo zult gij Mijn achterste delen zien; maar Mijn aangezicht zal niet gezien worden!

Ideaal om via de (veel saaiere) Bijbel-app snel teksten te kunnen vinden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Helaas is het niet heel de bijbel snoesje haha, dan zou je een kilometer boekwerk krijgen..
Trans woman dares bible-quoting Councilman to stone her to death

Sorry! Even oftopic:

Scamp, uit welk topic komt jouw quote?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven