heet in de sauna

21-01-2014 23:28 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Weer een mooi topic waarom ik niet meer naar sauna's ga.

Dat geklets dat niemand daarmee bezig is geloof ik ook echt niet meer, ook niet na eigen vervelende ervaringen.
Nee, niet mee bezig. Geen behoefte aan wat voor opmerking van wat voor vent dan ook. Het is een wellness, geen Tinder.

En ik denk dat jij jezelf moet bijscholen in 'interpretatie van gedrag'. Die vrouw vond jou een viespeuk en met gegluur ben je dat ook.
Als ik word aangesproken (en dat gebeurd me vaak) dan is dat geen enkel probleem. Tenzij ik merk dat er idd een dubbele agenda is, dat vind ik super irritant. Ik kom niet voor seks naar de sauna maar voor de ontspanning en de rust.
Sauna is niet de plek om moves te maken, Frits. Juist vanwege wat jij beschrijft, is een veel te kwetsbare situatie. Of vrouw moet zelf jou aanspreken.

Ik zit er in ieder geval nooit op te wachten om aangesproken te worden. Kom daar niet voor.

Jammer dat dit soort topics zorgt voor begrijpelijke reacties zoals van catarax.
Was jij niet die mafklapper die sowieso aan seks in de sauna doet omdat het leuk is om betrapt te worden of verwar ik je met iemand anders?

En wat bedoel je met 'niks dat mij dat gevoel toen tegen kon houden'? Ik mag toch hopen dat je je niet de gasten na jou getrakteerd hebt op jouw restanten?

Begrijp me goed. Ik heb niks tegen stellen die elkaar in de sauna - mits met z'n tweeën - wat opwarmen. Maar lichaamssappen horen er niet thuis.

Wat jij omschrijft zou mij ook geen prettig gevoel geven overigens.
Waar zit de any-key?
Mijn god wat ben ik naief.. ik dacht toen ik de topictitel las dat iemand het te warm had in de sauna en zou vragen naar ervaringen van anderen hahaha..

Tja ik ben nooit echt naar sauna geweest..ook meer omdat het aanzicht van anderen me niet altijd prettig lijkt als je komt ter ontspanning.

En ik weet het niet, maar voor een vrouw lijkt het me ook niet erg prettig als een man tegenover ze zit met een strakke plasser.;.
...
...dacht ik ook tomtom. Maar goed, het is weer zo iemand waardoor ik het niet meer warm hoef te hebben in zo'n wellness complex. Het staat ook op seks, maar dat zie je niet in de top 10.

Blegh!
quote:frits1978 schreef op 22 januari 2014 @ 00:01:

nee ben nieuw, wist niet dat dit zoveel zou losmaken. ik kom ook niet voor de sex of zo. maar zij flirte heel erg en toen sprak ik haar later aan. kan me ook niet voorstellen dat de sauna helemaal niks met vrouwen doet.Ach kom kerel. Vieze voyeur zonder ruggengraat. Misschien voelde je je een hele vent met je stramme rakker in het bubbelbad, maar dat ben je niet.
...
Viespeuk.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
quote:frits1978 schreef op 22 januari 2014 @ 00:01:

kan me ook niet voorstellen dat de sauna helemaal niks met vrouwen doet.

Waarom niet? Wat denk je dan dat vrouwen voelen/denken/ervaren in de sauna, even los van wel of niet flirten en bekeken worden?

En in je OP geef je eerst aan het vervelend te vinden om als stereotype geilneef te worden weggezet door die dame en haar vriendin om even later in diezelfde OP te bekennen dat je inderdaad zo'n stereotype geilneef bent. Dan hadden de dames jou dus goed ingeschat lijkt me.
Raar maar waar.... Ik heb m'n vriendin ontmoet in de sauna... Als ik haar niet aangesproken had weet ik niet hoe de laatste 8 maanden er uit hadden gezien.

Ik kom niet in de sauna om te daten maar om te relaxen.... Wel een voordeel dat we elkaar al naakt hadden gezien
Love the life you live
quote:frits1978 schreef op 22 januari 2014 @ 00:06:

ik had die maar heel even, 1 minuut. en dat in 6 uur sauna. net alsof vrouwen daar niet last van hebben. grapjasWaar hebben vrouwen last van volgens jou?
quote:frits1978 schreef op 22 januari 2014 @ 00:06:

ik had die maar heel even, 1 minuut. en dat in 6 uur sauna. net alsof vrouwen daar niet last van hebben. grapjas

Oh dank je, ik kan inderdaad erg geestig zijn, maar in dit topic heb ik me daarvan niet bediend.

Door mannen als jij kom ik niet meer in de sauna. Blijkbaar had de dame jou door. En ja, dan moet je giechelen. Is mij ook weleens overkomen. Zo'n zot die zich van alles in zijn hoofd haalt in de sauna.

En we giechelen dan niet omdat we dan denken dat je zo'n lekkere vent bent.
Nu ben ik een man.. maar ik kan me juist voorstellen dat je naar de sauna gaat met een hele andere instelling. Net zoals er, wat stapjes verder, ook mensen zijn die naar een nudistenstrand oid gaan. Je gaat toch voor de sauna en aangezien iedereen naakt is..maakt dat het toch juist gewoon en niet seksueel.

Net zoals je volgens mij een naakte vrouw ook nog wel heel mooi kunt vinden puur om schoonheid, zonder dat je hem er meteen in wil stoppen.

Dat mensen kijken lijkt me niet te voorkomen. Maar er is lijkt me wel een switch tussen enerzijds het gewoon vinden dat iedereen bloot is en anderzijds echt kijken en daar andere gedachten bij krijgen.
Vitello, je kan mensen overal tegenkomen, dus ook in de sauna. Dat kan gebeuren.
Dus omdat ze jou aankeek, was ze gelijk aan het flirten? Sommige mannen hebben echt een heel ander idee van wat flirten inhoudt geloof ik..

Kom nooit in de sauna, vanwege types die je dan van top tot teen begluren en nastaren. Heb ik totaal geen behoefte aan, als ik warm wil worden neem ik wel een douche - thuis
er zijn ook mannen op dit forum. en hypokriet dat ze zijn. die hebben juist een dubbele agenda.
quote:frits1978 schreef op 22 januari 2014 @ 00:16:

er zijn ook mannen op dit forum. en hypokriet dat ze zijn. die hebben juist een dubbele agenda.Dus? Als een van die mannen me te na komt, klik ik op de negeerbutton. Problem solved. Dat is echt van een heel andere categorie als in een sauna blote wijven gaan kijken en als je dan duidelijk wordt gemaakt dat men daar niet van gediend is gaan roeptoeteren dat het zo oneerlijk is allemaal.
quote:frits1978 schreef op 22 januari 2014 @ 00:16:

er zijn ook mannen op dit forum. en hypokriet dat ze zijn. die hebben juist een dubbele agenda.

Oh ja, omdat jij zo bent zijn alle mannen zo. Ja, zo werkt dat.

Zieligje. Je bevestigd alleen maar meer dat je denkt dat je door een stramme rakker een vent bent. Komt toch echt wel meer bij kijken hoor! Misschien heb je meer succes op het FOK forum, daar zitten er meer als jij. Ook zo ongeveer 12.
OP meltdown binnen het uur. Niet slecht, maar kan sneller.
zijn op duurde langer dan zijn erectie.

Aaanpassing
quote:Chartreuse schreef op 22 januari 2014 @ 00:19:

OP meltdown binnen het uur. Niet slecht, maar kan sneller.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven