Mode & Beauty alle pijlers

Help, wimpers afgeknipt!

22-01-2014 12:03 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens het bijknippen van mijn pony (ja, dat doe ik zelf) heb ik perongeluk een stuk van mijn wimpers meegeknipt. Ik weet het, superstom van mezelf! Ik had beter op moeten letten. Kon wel janken voor de spiegel.

Maargoed, nu zit ik dus met aan 1 oog superkorte wimpertjes en dit ziet er echt niet uit

Nu las ik op internet iets over 'wonderolie'. Dit zou je wimpers sneller doen groeien. Heeft iemand hier ervaring mee, of misschien een andere tip om mijn wimpers weer aan te laten groeien?

Ik zal het nu tijdelijk even met nepwimpers moeten doen...
Wachten.
ik moest wel lachen om je topic titel

En zo'n drama is het ook niet hoor, groeit vanzelf weer aan.
Wimpers zijn helaas wel het langzaamst groeiende haar dat je hebt... Maar er zit niks anders op dan geduld hebben... Als er echt haar groei middel bestond dan wisten we dat wel...

Je kan natuurlijk ook nep wimpers kopen...
Haha sorry. Je zult het idd tijdelijk met nepwimpers moeten doen. Komt wel goed joh.
Ken je die mascara waarbij je eerst de witte kleur op moet doen en dan de zwarte? Zo maak je je winpers langer.. Dan ziet het er tot ze weer aangegroeid zijn beter uit. Succes!
Wonderolie schijnt haargroei te bevorderen ja. Of het echt werkt weet ik niet, te koop bij de drogist en kost een paar euro.
Met 6 wkn heb je een volledig nieuwe set:)
Eyeliner gebruiken, dan valt het minder op.
verba volant, scripta manent.
Geduld, geduld, geduld.....

Maar hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar ???
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Je zou ook een maand wimperextensions kunnen doen.. die hoef je niet elke dag eraf te halen en er weer op te plakken.. Tegen de tijd dat de extensions eraf vallen heb je je eigen lengte weer terug.
quote:Snoesje666 schreef op 22 januari 2014 @ 12:25:

Maar hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar ??? Dat inderdaad zeg! Ook al zit je pony ter hoogte van je wimpers, dan moet je nog wel heel gek doen om daar een stukje vanaf te knippen, al is het alleen maar door je reflex om je ogen te sluiten als er iets (en zeker een schaar) in de buurt komt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Geen wimperextensions doen. Daar breken je wimpers van en ben je nog verder van huis.
Die wonderolie is onzin. Sowieso is olie in / op je ogen slecht, dan krijg je uiteindelijk van die fliebertjes die voor je ogen dansen.

Sowieso dapper dat je je eigen pony knipt, dat heb ik niet meer gedaan sinds een incidentje op mijn 6e.

Voortaan toch maar even bij de kapper naar binnen schieten om je pony bij te laten knippen? Kost maar een paar euro meestal.
Andere kant ook knippen zodat ze gelijk zijn.

Ik opende dit topic eigenlijk vooral omdat ik ook wel wilde weten hoe je dat voor elkaar krijgt. Moet er stiekem wel een beetje om lachen.

Maar, voor wat het waard is, andere mensen zien niet zo snel iets bij iemand anders hoor. Jij vindt het er niet uitzien, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het over het algemeen genomen maar weinig mensen boeit. Beetje eyliner en over pakweg twee weken is de schade al een stuk minder zichtbaar.
Ik gebruik wel wonderolie,bij een surinaamse toko gehaald.En ik vind het wel werken je haar word en dikker van.

Ik heb het in een schone lege mascara gezet en elke avond voor het slapen gaan smeer ik het erop het is wel heel erg dik.Je krijgt er de volgende ochtend wel zo'n vieze waas van in je ogen.
Revitalash schijnt heel goed te werken (zoek maar recensies van bloggers) maar dat duurt ook n paar maanden voordat je resultaat ziet. Geen idee hoe langzaam wimpers groeien, maar als je het heel storend vind zou ik nepwimpers subtiel op maat knippen.
Hahaha!!
Ohh je bet niet de enigste!! Mij ook al eens gebeurt;))..

Ben ook gezegend met erg lange wippers en is mij jaren terug precies zelfde gebeurt haha duurt wel lang voordat aangroeit..

Vroeger toen vond ik mn lange wimpers vreselijk, knipte ze zelfs iets korter.. Kan nu niet meer snappen dat ik dat deed trouwens veels temooi lange wimpers en werkt wel eens in je voordeel haha
En je kunt tegenwoordig hele mooie wimper extansions laten zetten..

Echt haar, en blijft 4tot6 wkn zitten en prijs valt ook nog wel mee
IK heb ruim een maand geleden mijn wimpers in de fik gezet na het vullen van een kaarsenaansteker. Bijna niets meer van over. Inderdaad paar weken nepwimpers en iedere avond spul erop van Kiko, helaas alleen in Italië te koop want was maar iets van 7,50. Ze zijn nu bijna weer helemaal aangegroeid. Sterkte
Ik zou het corrigeren met make-up en er verder niets aan doen. Wie weet breken je wimpers alleen maar meer af als je bezig gaat met extensions of nepwimpers en lijm. Succes
Hoe krijg je dat voor elkaar? Knip je ook regelmatig je vingertopjes eraf als je je nagels doet? Dat je nog ogen hebt is een wonder!
hoe krijg je het voor elkaar
Vind het ook knap, en link, dat je een stuk van je wimpers af hebt geknipt.

Een vriendin van mij gebruikt Revitalash en ze heeft er echt superlange wimpers van gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven