Centraal bug topic
zaterdag 28 december 2013 om 23:11
zaterdag 28 december 2013 om 23:13
quote:JuniorModeratorViva schreef op 28 december 2013 @ 13:12:
[...]
Mijn excuses Miss.Innuendo voor het niet beantwoorden van je vraag. De berichten in je inbox kun je idd niet verwijderen. Daar wordt nog aan gewerkt.
met vriendelijke groet,
Junior
Okee, en is er dan zicht op wanneer deze functie wel gaat werken?
Het is geen nijpend probleem, maar het leek me zo dat nu eindelijk de pb-functie werkt dus ook álle functies m.b.t. dat onderwerp werkend te krijgen zijn?
[...]
Mijn excuses Miss.Innuendo voor het niet beantwoorden van je vraag. De berichten in je inbox kun je idd niet verwijderen. Daar wordt nog aan gewerkt.
met vriendelijke groet,
Junior
Okee, en is er dan zicht op wanneer deze functie wel gaat werken?
Het is geen nijpend probleem, maar het leek me zo dat nu eindelijk de pb-functie werkt dus ook álle functies m.b.t. dat onderwerp werkend te krijgen zijn?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 4 januari 2014 om 11:38
woensdag 8 januari 2014 om 22:14
Pff.. zoekfunctie werkt nog steeds niet (hoe lang gaat dat nog duren?!) en 'mijn laatste' doet het ook niet.
Nu wordt het terugkijken van topics waarin je zelf gereageerd hebt wel heel erg lastig
Is er in één van deze (of liefst in beide) issues al vooruitgang geboekt?
Zo verschrikkelijk moeilijk kan het toch allemaal niet zijn? Het duurt nu al maanden!
Nu wordt het terugkijken van topics waarin je zelf gereageerd hebt wel heel erg lastig
Is er in één van deze (of liefst in beide) issues al vooruitgang geboekt?
Zo verschrikkelijk moeilijk kan het toch allemaal niet zijn? Het duurt nu al maanden!
woensdag 8 januari 2014 om 22:57
Goedenavond allemaal,
De Technische dienst is de afgelopen twee weken op vakantie geweest. We hebben voor de vakantie de meest urgente dingen opgepakt. Openbare reacties zoals de reacties op mijn info kunnen inmiddels verwijderd worden.
We gaan met frisse moed de rest van de problemen aanpakken. Voor de zoekfunctie zijn inmiddels verschillende producten getest Het doorzoeken van de enorme Viva database is lastiger dan het lijkt, veel zoektools drukken te zwaar op de servers. We zijn wel weer bezig met nieuwe mogelijkheden. Ik hoop jullie hierover snel meer te kunnen vertellen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva forum
De Technische dienst is de afgelopen twee weken op vakantie geweest. We hebben voor de vakantie de meest urgente dingen opgepakt. Openbare reacties zoals de reacties op mijn info kunnen inmiddels verwijderd worden.
We gaan met frisse moed de rest van de problemen aanpakken. Voor de zoekfunctie zijn inmiddels verschillende producten getest Het doorzoeken van de enorme Viva database is lastiger dan het lijkt, veel zoektools drukken te zwaar op de servers. We zijn wel weer bezig met nieuwe mogelijkheden. Ik hoop jullie hierover snel meer te kunnen vertellen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 17 januari 2014 om 11:41
Het probleem met 'Mijn laatste' lijkt opgelost.
In het kader van "als iets goed is zeggen we het ook":
Hartstikke fijn dat dat weer werkt!
Nu zou het ook fijn zijn als het probleem met het verwijderen/archiveren van berichten in je inbox wordt opgelost
In het kader van "als iets goed is zeggen we het ook":
Hartstikke fijn dat dat weer werkt!
Nu zou het ook fijn zijn als het probleem met het verwijderen/archiveren van berichten in je inbox wordt opgelost
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 28 januari 2014 om 11:25
quote:annapalona schreef op 23 januari 2014 @ 15:59:
Ik heb net een mail gestuurd, kon vanmiddag ineens niet meer inloggen met mijn nick en correct ww, net ineens weer wel.
Laat de mail maar zitten, maar waarom is dat je soms gewoon helemaal niet inloggen?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee en het probleem is achteraf ook meestal niet te traceren. Het enige wat je kunt doen, is wat je al gedaan had, mailen
excuses voor het ongemak en de late reactie
met vriendelijke groet,
Junior
Ik heb net een mail gestuurd, kon vanmiddag ineens niet meer inloggen met mijn nick en correct ww, net ineens weer wel.
Laat de mail maar zitten, maar waarom is dat je soms gewoon helemaal niet inloggen?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee en het probleem is achteraf ook meestal niet te traceren. Het enige wat je kunt doen, is wat je al gedaan had, mailen
excuses voor het ongemak en de late reactie
met vriendelijke groet,
Junior