Centraal bug topic
vrijdag 21 februari 2014 om 08:52
dinsdag 25 februari 2014 om 16:07
Ik ben op de mobiele website ingelogd, maar op de desktopversie krijg ik de melding 'mislukt: ongeldige gebruikersnaam of e-mailadres'. Terwijl ik daar dezelfde credentials gebruik.
Laat maar, het werkt weer!
Laat maar, het werkt weer!
may_ka wijzigde dit bericht op 25-02-2014 16:10
Reden: werkt weer
Reden: werkt weer
% gewijzigd
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
zondag 2 maart 2014 om 11:08
Sorry, mijn vorige reactie werd om een of andere reden niet geplaatst. Ik krijg sinds een paar dagen op elke forumpagina een venster met de vraag: groupm-nl.js van ds.serving-sys.com openen of opslaan? Ik heb zelf IE, en als ik google begrijp ik dat dit een niet goed werkende banner op jullie site moet zijn. Dit overigens NAAST die gruwelijke SBS-popups die overal opduiken. Het is al met al wel een beetje overkill zo, en dat vergalt het leesplezier nogal. Kan iemand daar even naar kijken?
Dank!
Dank!
donderdag 20 maart 2014 om 20:21
quote:Spijk-er schreef op 13 maart 2014 @ 23:12:
Gaan jullie die zwart-roze kleurencombi van de nieuwe-topics lijst aan rechts nog aanpassen? Op de ipad is echt niet te lezen wat er staat, en het is toch al maanden duidelijk dat het een slecht leesbare kleurcombi is?Ik wacht helaas al zó lang op het beantwoorden van deze vraag dat het niet lang meer duurt voordat ik een ons weeg.
Gaan jullie die zwart-roze kleurencombi van de nieuwe-topics lijst aan rechts nog aanpassen? Op de ipad is echt niet te lezen wat er staat, en het is toch al maanden duidelijk dat het een slecht leesbare kleurcombi is?Ik wacht helaas al zó lang op het beantwoorden van deze vraag dat het niet lang meer duurt voordat ik een ons weeg.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
maandag 7 april 2014 om 12:02
quote:Krullevaer schreef op maandag 24 maart 2014 13:32 De app geeft steeds aan dat mijn wachtwoord niet klopt als ik probeer in te loggen (terwijl dit wel zo is), inloggen is nu eindelijk gelukt maar ik moest het zeker zeven keer proberen ofzo. Ook op de site kon ik zojuist niet inloggen (meerdere keren), zelfde probleem.Hallooo? Ook fijn dat er zo lekker vlot gereageerd wordt.
vrijdag 11 april 2014 om 13:06
dinsdag 15 april 2014 om 14:51