Meiden omg. Arnhem/Ede

02-01-2014 15:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn naam is Natalie. Ik ben 30 jaar oud en woon samen met mijn kat in Ede.

Ik ga graag shoppen, naar de bios en een avondje borrelen in de kroeg vind ik ook altijd leuk!

Verder doe ik aan hardlopen.

Zou het leuk vinden om dit jaar nieuwe mensen te leren kennen dus ik ben benieuwd naar jullie reacties.

groet, Natalie
Ha Natalie, heb je een berichtje gestuurd. Hopelijk is ie aangekomen
Hoi!

Nee ik heb helaas niks ontvangen :(
Als ik je een privé bericht wil sturen staat er dat je die niet wilt ontvangen. Heb je een gewoon bericht verstuurd. Misschien kun je die zien onder "mijn gegevens"?
Hoi Basia,

Als het goed is heb je nu ook een bericht van mij.
Hoi meiden,

Ik ben 28 jaar oud en verhuis binnenkort naar Ede!

Ik ga daar samenwonen met mijn vriend, voor ons beiden is Ede een nieuwe omgeving, dus het lijkt me leuk om daar wat meiden te leren kennen.

Ik hou van koken, theeleuten, cafeetjes, skaten, hardlopen..

Groetjes!
Hoi Nathalie,

ik ben nicole, ook 30 jr en woonzaam in elst gld.

mijn man en ik hebben een loods op een terrein in ede, dus komen daar wel eens. ik ben 1,5 jr getrouwd nog geen kinderen.

mijn hobbies zijn fotografie film muziek autos bios etc.

vind je t leuk om me te leren kennen mijn mail is nicolebodaar@gmail.com
sometimes believing and hoping is all we have
Hallo ik ga binnenkort verhuizen naar de omgeving van ede. Zou ook graag nieuwe vriendinnen willen leren kennen.

Ik ben een spontane gezellige meid.

Mag kan ik mezelf nog bij jullie aansluiten?

Groetjes appeltje
Hoi meiden,

Ik kom uit Arnhem, maar Ede is goed te doen! Gaan jullie een keer afspreken met z'n allen? Lijkt mij dan ook gezellig om aan te sluiten... Ik ben 34 jaar en woon samen met vriend en dochtertje.

Groetjes!
Hee meiden,

Ik woon nu bijna een jaar in Ede en het lijkt me leuk om hier nieuwe mensen te leren kennen. Zelf ben ik 26 jaar en heb ik geen relatie. Lekker theeleuten, keertje samen eten, op stap, winkelen of drankje doen in de kroeg. Dat is wat mij gezellig lijkt!
Hey meiden!

Ik woon ook in de buurt van Ede, dus ik heb de meiden die uit Ede zelf komen even een privébericht gestuurd! Hopelijk zijn ze aangekomen!

Xxx
Ik kom er net achter dat ik helemaal geen privéberichten kom ontvangen, dus als iemand me wat gestuurd heeft, wil je dit dan opnieuw doen?
Hai meiden, ik lees nu dit oproepje met alle reacties en ik vroeg me af of hier al iets uit voort gekomen is? Zou ik mij eventueel hier nog bij kunnen aansluiten? Ik ben 25 jaar en woon sinds kort met mijn man en kat in Ede en kom hier niet uit de buurt. Het lijkt mij leuk om wat meiden te leren kennen hier in Ede of in de buurt. Ik vind het leuk om te koken, ergens een happie te eten, terrasje/borrelen, naar de bios gaan, fietsen, wandelen en zwemmen. Hardlopen heb ik gedaan en zou ik in de toekomst ook wel weer op willen pakken. Ik hoop wat te horen van jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven