Geur van de dag en ander geklets
woensdag 22 januari 2014 om 07:52
woensdag 22 januari 2014 om 10:22
Goedemorgen allen,
Vandaag ben ik wederom in Mukhallat
SoMiDi wat is jouw koosnaam op fragrantica?
En Lady Vengeance is lekker, onlangs mijn 2e fles van aangeschaft.
Ik heb ook Midnight Oud, Miss Charming, Not a Perfume, Citizen Queen en Romantina van JHAG, hihi
De laatste draag ik echter niet meer zoveel (te veel keus denk ik, haha)
leny54, je kan ook Reminiscence Tonka ruiken. Dit is een geur die Tonke wel goed vertegenwoordigd!!
Tot later
Vandaag ben ik wederom in Mukhallat
SoMiDi wat is jouw koosnaam op fragrantica?
En Lady Vengeance is lekker, onlangs mijn 2e fles van aangeschaft.
Ik heb ook Midnight Oud, Miss Charming, Not a Perfume, Citizen Queen en Romantina van JHAG, hihi
De laatste draag ik echter niet meer zoveel (te veel keus denk ik, haha)
leny54, je kan ook Reminiscence Tonka ruiken. Dit is een geur die Tonke wel goed vertegenwoordigd!!
Tot later
When nothing goes right, go left
woensdag 22 januari 2014 om 12:43
bij ons is geen skin ik weet wel dat er een skins is in amsterdam en daar ben ik een keer geweest, ze hebben ook een webwinkel
nu heb ik een proefje op van creed aventus en is best lekker maar voor heren geloof ik
proefje heb ik gekocht op marktplaats maar skins heeft ook creed in de winkel
nu heb ik een proefje op van creed aventus en is best lekker maar voor heren geloof ik
proefje heb ik gekocht op marktplaats maar skins heeft ook creed in de winkel
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft
woensdag 22 januari 2014 om 13:29
Ligt er aan wat je lekker vind, je moet er eigenlijk eens binnenstappen want hun service is fantastisch! Als je aangeeft wat je lekker vind zullen ze je van alles laten ruiken en ik kreeg allemaal samples mee die speciaal gemaakt werden om de geuren die me aanspraken eens thuis rustig te testen en de tijd te geven hoe het zich ontwikkeld
De geuren van Mona di orio zijn lekker, de love van by kilian als je van vanille houd mmmm
Byredo, diptyque of frederic malle
Vandaag in een proefje van morph kolonaki en vond het eerst maar een waterig cologne geurtje wat later warmer en kruidiger word met ook wel wat zoets erin
De geuren van Mona di orio zijn lekker, de love van by kilian als je van vanille houd mmmm
Byredo, diptyque of frederic malle
Vandaag in een proefje van morph kolonaki en vond het eerst maar een waterig cologne geurtje wat later warmer en kruidiger word met ook wel wat zoets erin
woensdag 22 januari 2014 om 15:25
donderdag 23 januari 2014 om 15:32
Hou zelf heel erg van zwaardere geuren. Lichte geuren laten mij ruiken als een wandelende wc verfrisser.
Alien vind ik echt heerlijk ruiken, mits door de juiste vrouw gedragen. Helaas ben ik een van die vrouwen bij wie het niet lekker ruikt. Hetzelfde zie je wel bij meerdere geuren...
Euphoria is nu een tijdje mijn favoriet. Vervliegt helaas wel snel, maar ruikt verder echt heerlijk bij mij. En dat kan ik van de meeste geuren niet zeggen.
Alien vind ik echt heerlijk ruiken, mits door de juiste vrouw gedragen. Helaas ben ik een van die vrouwen bij wie het niet lekker ruikt. Hetzelfde zie je wel bij meerdere geuren...
Euphoria is nu een tijdje mijn favoriet. Vervliegt helaas wel snel, maar ruikt verder echt heerlijk bij mij. En dat kan ik van de meeste geuren niet zeggen.
vrijdag 24 januari 2014 om 20:26