Centraal Moderatortopic
zondag 13 oktober 2013 om 10:56
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zondag 12 januari 2014 om 18:04
quote:ohohwatnuweer schreef op 12 januari 2014 @ 17:58:
Misschien een idee om meelme70 ook even naar de uitgang te begeleiden?
Zit alleen maar te spammen, levert geen enkele inhoudelijke bijdrage dus is duidelijk waarom hij/zij een account heeft aangemaakt.
Heel irritant.
Beste Ohohwatnuweer,
De berichten van deze forummer zijn vanochtend al aangepast en er zijn maatregelen genomen.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Misschien een idee om meelme70 ook even naar de uitgang te begeleiden?
Zit alleen maar te spammen, levert geen enkele inhoudelijke bijdrage dus is duidelijk waarom hij/zij een account heeft aangemaakt.
Heel irritant.
Beste Ohohwatnuweer,
De berichten van deze forummer zijn vanochtend al aangepast en er zijn maatregelen genomen.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
zondag 12 januari 2014 om 18:12
zondag 12 januari 2014 om 18:51
quote:Ratsmodee schreef op 09 januari 2014 @ 00:28:
Mods, wie is er verantwoordelijk voor de moderatie van reacties onder de blogs?
En hoe zit dat met de blogger die mee komt posten op het forum over het blog dat aan een forummer is gewijd?
Pompiedompiedom *trommelende vingers*
Wachten duurt best lang hoor.
Mods, wie is er verantwoordelijk voor de moderatie van reacties onder de blogs?
En hoe zit dat met de blogger die mee komt posten op het forum over het blog dat aan een forummer is gewijd?
Pompiedompiedom *trommelende vingers*
Wachten duurt best lang hoor.
zondag 12 januari 2014 om 20:31
quote:Trotter schreef op 09 januari 2014 @ 19:24:
" In de toekomst gaan we ons best doen dit soort situaties te voorkomen. We hebben de bloggers gevraagd contact op te nemen met forummers wanneer zij hen willen quoten of interviewen voor een blog."
En als ze geen forummers quoten of interviewen, maar hun eigen mening over hen opschrijven, zoals nu eigenlijk ook is gebeurd in die blog over Barbiee? Dan kan dat gewoon, zonder enige regel of restrictie?
In principe dus wel, omdat de blogs losstaan van het forum. Maar zoals gezegd vinden wij dit zelf ook een "onveilig" idee, vandaar dat er geprobeerd wordt om hier van te voren meer zicht op te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
" In de toekomst gaan we ons best doen dit soort situaties te voorkomen. We hebben de bloggers gevraagd contact op te nemen met forummers wanneer zij hen willen quoten of interviewen voor een blog."
En als ze geen forummers quoten of interviewen, maar hun eigen mening over hen opschrijven, zoals nu eigenlijk ook is gebeurd in die blog over Barbiee? Dan kan dat gewoon, zonder enige regel of restrictie?
In principe dus wel, omdat de blogs losstaan van het forum. Maar zoals gezegd vinden wij dit zelf ook een "onveilig" idee, vandaar dat er geprobeerd wordt om hier van te voren meer zicht op te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 12 januari 2014 om 20:36
quote:Ratsmodee schreef op 09 januari 2014 @ 18:34:
Mods, wie is er verantwoordelijk voor het wissen de moderatie van reacties onder de blogs?
Wij zijn hier niet verantwoordelijk voor, dit valt onder de verantwoordelijkheid van de redactie die zich bezighoudt met de blogs.
Het forum staat los van de blogs.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mods, wie is er verantwoordelijk voor het wissen de moderatie van reacties onder de blogs?
Wij zijn hier niet verantwoordelijk voor, dit valt onder de verantwoordelijkheid van de redactie die zich bezighoudt met de blogs.
Het forum staat los van de blogs.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 12 januari 2014 om 22:25
Mod op de actueel pijler is een topic geopend over een vrouw die eerder vandaag vermist was en inmiddels vermoord is gevonden. De functie van het topic (kijk uit naar deze vrouw) is daarmee helaas vervallen. Het lijkt me beter dat het topic gesloten wordt, want er wordt alweer druk gespeculeerd over oorzaak en het is een kwestie van tijd voordat de zwarte pieten worden uitgedeeld, en ik vind dat afschuwelijk voor de betrokkenen.
zondag 12 januari 2014 om 23:00
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 januari 2014 @ 22:25:
Mod op de actueel pijler is een topic geopend over een vrouw die eerder vandaag vermist was en inmiddels vermoord is gevonden. De functie van het topic (kijk uit naar deze vrouw) is daarmee helaas vervallen. Het lijkt me beter dat het topic gesloten wordt, want er wordt alweer druk gespeculeerd over oorzaak en het is een kwestie van tijd voordat de zwarte pieten worden uitgedeeld, en ik vind dat afschuwelijk voor de betrokkenen.Gezien het verloop in het topic heb ik in overleg besloten het topic Claudia Oskam te verwijderen.
mvg,
Junior.
Mod op de actueel pijler is een topic geopend over een vrouw die eerder vandaag vermist was en inmiddels vermoord is gevonden. De functie van het topic (kijk uit naar deze vrouw) is daarmee helaas vervallen. Het lijkt me beter dat het topic gesloten wordt, want er wordt alweer druk gespeculeerd over oorzaak en het is een kwestie van tijd voordat de zwarte pieten worden uitgedeeld, en ik vind dat afschuwelijk voor de betrokkenen.Gezien het verloop in het topic heb ik in overleg besloten het topic Claudia Oskam te verwijderen.
mvg,
Junior.
zondag 12 januari 2014 om 23:05
quote:ModeratorViva schreef op 12 januari 2014 @ 20:31:
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dat vreesde ik al.
Bedankt voor het antwoord.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dat vreesde ik al.
Bedankt voor het antwoord.
zondag 12 januari 2014 om 23:20
quote:itsme1973 schreef op 12 januari 2014 @ 23:13:
is er een reden dat ik niet kan reageren op het prikbord, terwijl ik wel gewoon ingelogd ben?
Niet dat ik weet, zou je een emailtje willen sturen naar forum@viva.nl? Dan kan de moderator even kijken wat er aan de hand is.
mvg,
Junior.
is er een reden dat ik niet kan reageren op het prikbord, terwijl ik wel gewoon ingelogd ben?
Niet dat ik weet, zou je een emailtje willen sturen naar forum@viva.nl? Dan kan de moderator even kijken wat er aan de hand is.
mvg,
Junior.
zondag 12 januari 2014 om 23:24
quote:JuniorModeratorViva schreef op 12 januari 2014 @ 23:20:
[...]
mvg,
Junior.
als ik hem opzoek via de lijst, blijkt hij blauw te zijn, is dat de reden?
Kastopruiming, alles moet weg! Kleren, schoenen en tassen!
* er weinig van snapt, snapt, sorry *
[...]
mvg,
Junior.
als ik hem opzoek via de lijst, blijkt hij blauw te zijn, is dat de reden?
Kastopruiming, alles moet weg! Kleren, schoenen en tassen!
* er weinig van snapt, snapt, sorry *
zondag 12 januari 2014 om 23:31
quote:NummerZoveel schreef op 12 januari 2014 @ 23:25:
Kan er even gekeken worden naar Ennis op het topic van Eleonora over depressie en sporten? Iets zegt me dat het een hele laffe dubbelnicker zou kunnen zijn...
Het was mij al opgevallen. Het is al doorgegeven aan de moderator om e.a. te controleren.
mvg,
Junior.
Kan er even gekeken worden naar Ennis op het topic van Eleonora over depressie en sporten? Iets zegt me dat het een hele laffe dubbelnicker zou kunnen zijn...
Het was mij al opgevallen. Het is al doorgegeven aan de moderator om e.a. te controleren.
mvg,
Junior.