Dirty sounds

25-01-2014 15:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is iemand bekend met een dirty sounds party?

Aanstaande zaterdag is er één in circle O in Schoten. Ik ben nieuwsgierig wat wij er mogen verwachten als we daar binnenvallen.
Living on the edge
Alle reacties Link kopieren
Ruften, kreunen, squirtgeluiden.



Of gewoon erotisch geladen muziek, met veel gekreun.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
quote:clementien schreef op 25 januari 2014 @ 15:39:

Ruften, kreunen, squirtgeluiden.



Of gewoon erotisch geladen muziek, met veel gekreun.





Grappig

Topic is ook wel beetje inkoppertje, geef ik toe.



Ben je er bekend mee?
Living on the edge
Alle reacties Link kopieren
Heel simpel gewoon een standaard club avond maar dan met live muziek van een DJ
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet bekend. Sorry
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt kinky, maar volgens mij is het een gewoon feestje.



Goeie zet wel om er hier een topic over te beginnen, valt niet op dat het reclame is
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt dat het reclame is? Altijd dat geneuzel over spam.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
T is zeker niet bedoeld als reclame. Wil graag weten of het de moeite waard. Kom vooral om te dansen en een beetje te sjansen.
Living on the edge
Het klinkt eerder lachwekkend dan geil. Maar goed, wat maakt de muziek nou uit? Dansen en sjansen kan ook prima op Frans Bauer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 25 januari 2014 @ 17:38:

Het klinkt eerder lachwekkend dan geil. Maar goed, wat maakt de muziek nou uit? Dansen en sjansen kan ook prima op Frans Bauer.Enof de muziek het verschil maakt! Zal de moeite niet waard zijn om jou dat uit leggen
Living on the edge
Alle reacties Link kopieren
Eat sleep rave repeat!
Living on the edge
Excuses, ik wist niet dat je die fap-cd zelf had samengesteld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 25 januari 2014 @ 17:50:

Excuses, ik wist niet dat je die fap-cd zelf had samengesteld.



Oke, het is al goed, knul,

Ik zie aan je berichten op dit forum dat je de leukste probeert te zijn, njoy!
Living on the edge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven