Multivitamine, groot aanbod; welke is ECHT goed?
dinsdag 24 juli 2007 om 20:03
.... ben dus op zoek naar een goed multivitaminepreparaat. Heb al even op internet zitten speuren, maar het aanbod is zo groot, weet niet wat wel en niet goed is.
Een collega vertelde dat zij Solgar gebruikt en dat dit een natuurlijke multivitamine is. En dat Solgar een vd betere merken is op dit gebied. Hoorde van iemand anders weer dat Life Force ook goed is. Kortom, graag jullie ervaringen en welke merken wel/niet.
Een collega vertelde dat zij Solgar gebruikt en dat dit een natuurlijke multivitamine is. En dat Solgar een vd betere merken is op dit gebied. Hoorde van iemand anders weer dat Life Force ook goed is. Kortom, graag jullie ervaringen en welke merken wel/niet.
zaterdag 25 januari 2014 om 17:04
Eens met Markovic en oneens met fionaatje wbt de kruidvat pillen. In het ziekenhuis adviseren de artsen deze massaal. Pas was ook op de tv dat heel veel commerciële producten (ik bedoel dus die van de duurdere pillen enzo) vaak te hoge doses in de pillen doen. Dus geen 100% ADH maar meer. Met evt vervelende gevolgen voor de patiënt.
zaterdag 25 januari 2014 om 17:05
zaterdag 25 januari 2014 om 17:11
Huismerk vitaminstore. Voor de kinderen wél Solgar overigens, omdat ik voor hun leeftijdscategorie geen andere kon vinden en af wou van de goedkope. Die bestaan namelijk wél voor een groot deel uit vulmiddelen en niet goed onneembare en inferieure soorten vitamines. Ik ben geen spammert maar het daar wel mee eens.
zondag 26 januari 2014 om 19:30