Handgreep kastdeur gezocht

25-01-2014 22:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

ik ben al maanden op zoek naar handgrepen voor onze Pax kastdeuren, en meer specifiek naar de handgreep die standaard bij de Pax Videkal spiegeldeur zit.

Zo zien ze er ongeveer uit:

Dit is een handgreep die je achter in de kastdeur schroeft, en je dus geen gaten hebt in de voorkant van de deur. Maar bij Ikea verkopen ze deze niet los, en ik heb ze ook nog niet gevonden in een andere winkel....

Heeft iemand dé tip voor gelijkaardige handgrepen die je achterlangs de deur schroeft? Het hoeven niet exact dezelfde te zijn.
Je kan ikea bellen/mailen en zeggen dat je een onderdeel mist of dat het onderdeel stuk is. Dat heb ik ook eens gedaan. Ze stuurden het gewoon op. In mijn geval zelfs gratis. Super service.
quote:ceekaa schreef op 25 januari 2014 @ 22:51:

Je kan ikea bellen/mailen en zeggen dat je een onderdeel mist of dat het onderdeel stuk is. Dat heb ik ook eens gedaan. Ze stuurden het gewoon op. In mijn geval zelfs gratis. Super service.

Voor één misschien nog wel, maar ik zou er 9 moeten hebben :-)

Maar ik kan ze wel eens mailen om te vragen of zij weten hoe ik eraan zou kunnen komen.
quote:nephthys schreef op 25 januari 2014 @ 22:52:

[...]

Dat schikt, Ikea heeft meer dan negen vestigingen.
Blankett op de keukenafdeling. Volgens mij schroef je die ook op de achterkant.
Bij de koopjeshoek van elke ikeavestiging staan hele bakken gebruikte of overgebleven onderdelen van ikeameubels. Gewoon even gaan kijken in de dichstbijzijnde vestiging
Beter een half motto....
quote:amby schreef op zaterdag 25 januari 2014 23:43 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nephthys in "Handgreep kastdeur gezocht"" class="messagelink">nephthys schreef op 25 januari 2014 @ 22:52</a>:</b>

[...]

</div></blockquote>Dat schikt, Ikea heeft meer dan negen vestigingen. Wat uiteindelijk de acties zijn waardoor deze services niet meer geleverd kunnen worden..:/
update:

Een mailtje naar Ikea gestuurd en nu, 2 dagen later, de melding dat er 8 extra handgrepen gratis per post toegestuurd worden!

Geweldige service moet ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven