Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.

Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”

De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.

Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.

Exit Claire exit Claire 😀😀😀😀😀
quote:Vrouwzondernaam schreef op 26 januari 2014 @ 20:33:

Jan wil iets forceren wat er niet is..en daar geeft ie Claire schuld vaninderdaad
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Vrouwzondernaam schreef op 26 januari 2014 @ 20:33:

Jan wil iets forceren wat er niet is..en daar geeft ie Claire schuld vanHet is natuurlijk niet heel aantrekkelijk als een man zo het onderspit delft bij een beetje mondige vrouw. Ik zou daar ook op afknappen.
Pit uitgesproken door een futloze zoutzak...niet te harden
quote:rastan schreef op 26 januari 2014 @ 20:34:

Ooooh nee die honden ogen van Jan....Mijn hond kijkt een stuk slimmer, hoor.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
daar gaat Clair, met de lekkere trui
Claire dodged a bullet.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Nou ja, misschien wordt het nu wel meer ontspannen daar. Judith kan het in ieder geval goed met de hond vinden (die had ze toch net op schoot?).
niet gedacht deat judith zou blijven
Ohhh..god..morgen plezier hebben met elkaar..ben benieuwd
Huh? Ze klimt op z'n rug? Moest ze zeker van Yvon dan? ("Kom kinders, doe eens lekker mal voor de camera")
Jos met zijn 30 graden schouders.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik vind Jos ook nix
quote:Dana schreef op 26 januari 2014 @ 20:37:

Huh? Ze klimt op z'n rug? Moest ze zeker van Yvon dan? ("Kom kinders, doe eens lekker mal voor de camera")ik vond dat nog bijna erger dan dan Jan die het woord 'pit' zegt.
Ik vind Jos wel leuk, hoor. En die meiden bij 'm ook trouwens. Alleen die blauwe oogmake-up van Leonie vind ik niet zo'n succes.
heb ook niks met Jos.

En niet met Jan. Zei hij nou 'ja chill he' bij het uitzwaaien van Claire toen Judith zei 'daar gaat ze' of zoiets?
Leonie met makeup in bed hahahaha
Ik vind Leonie een van de leukste BZV vrouwen in de historie van het programma :D
quote:coolpack2 schreef op 26 januari 2014 @ 20:40:

Leonie met makeup in bed hahahahaJa, te erg hè!
Ik vind m ..tja..weet niet..niet zo boeiend
Wle een beetje flauw dat Claire voor het feestje is weggestuurt.
quote:boebezoebe schreef op 26 januari 2014 @ 20:40:

Ik vind Leonie een van de leukste BZV vrouwen in de historie van het programma :Dmaar saskia past beter bij jos
Oh Aletta, stuur die dooie Jan naar huis, pleeeeaaaase.
ojee die geitenboerin weer pffffffffffff
Coolpack..dat snapte ik ook niet. Wat nou chill..alsof t behang nu van de muren wordt gefeest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven