Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 22 mooie nummers van Petra Berger opgeslagen. Ze zingt volgens mij veel recovers of hoe noem je die nummers?

http://www.youtube.com/wa ... dMEsKrw5EaU1DetkAzH7PdZkv

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoi Jip en Sooph!

Bij Soof moet ik gelijk weer aan de film denken die ik vorige week heb gezien. Wat een leuke film!
quote:jippie55 schreef op 27 januari 2014 @ 01:55:

Snap ik dat je dat niet zomaar doet. Wel fijn dat je al die nummers hebt. Oproep bedoel ik meer of mensen haar mss telefonisch met het kastje kunnen helpen.

Nee,kan niet slapen. Helaas...Ja ik kan een forumster van het forum mailen of bellen idd. Die heeft dat toen ook voor haar geregeld bij haar thuis. Die woont alleen 1,5 uur rijden van haar vandaan. Nou ik ga er morgen achteraan!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Misschien kan die forumster, nu het inmiddels geinstalleerd is, telefonisch begeleiden? Dat zou wel mooi zijn! Lief dat je erachter aan gaat.
quote:Jonari schreef op 27 januari 2014 @ 02:00:

Hoi Jip en Sooph!

Bij Soof moet ik gelijk weer aan de film denken die ik vorige week heb gezien. Wat een leuke film!

He Soof!

Jo, ik ga van de week met mijn moeder naar die film. Ik had nog veel airmiles en daar kan je kaarten bestellen zodat je gratis naar de film kan. Ik denk dat ik die kaarten morgen in huis heb dus ik ben benieuwd. Ik hoor van iedereen dat die film zo leuk is. Dus jij hebt er ook van genoten.
quote:jippie55 schreef op 27 januari 2014 @ 02:03:

Misschien kan die forumster, nu het inmiddels geinstalleerd is, telefonisch begeleiden? Dat zou wel mooi zijn! Lief dat je erachter aan gaat.Ja precies, die weet precies hoe het zit en waar. Ik heb het bij mijzelf ook een keer geinstalleerd maar bij Thee weet ik niet hoe het precies zit.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 januari 2014 @ 02:04:

[...]

He Soof!

Jo, ik ga van de week met mijn moeder naar die film. Ik had nog veel airmiles en daar kan je kaarten bestellen zodat je gratis naar de film kan. Ik denk dat ik die kaarten morgen in huis heb dus ik ben benieuwd. Ik hoor van iedereen dat die film zo leuk is. Dus jij hebt er ook van genoten.Veel plezier! Ik vond hem echt heel erg leuk
quote:soophanoniem schreef op 27 januari 2014 @ 01:52:

Hey!!He Sooph, hoe kom je op het idee van je nick?
Moos, niet voor nu, geniet nog even van je muziek, maar hier een trailer van haar voorstelling.
Jee mv, wat doe je veel met je moeder ineens! Voelt dat goed?

Soof lijkt me een mooi film, zeker met de geschiedenis van Lies Visschedijk.

Petra Berger doet me een beetje denk aan Emma Chaplin. Ik vind het mooi hoor, wauw. Veel plezier!
Hoi!

Ik heet Sophie, vandaar Sooph (en de film Soof heb ik laatst ook gezien, wel leuk
quote:jippie55 schreef op 27 januari 2014 @ 02:14:

Jee mv, wat doe je veel met je moeder ineens! Voelt dat goed?

Soof lijkt me een mooi film, zeker met de geschiedenis van Lies Visschedijk.

Petra Berger doet me een beetje denk aan Emma Chaplin. Ik vind het mooi hoor, wauw. Veel plezier!

Ja dat klopt wat je zegt, we doen opeens veel samen. Het voelt nu wel goed. Wel beter mijn grenzen `bewaken` dan dat ik vroeger deed. Het moet wel leuk blijven.

Het is altijd een gemis geweest, nog wel een moeder hebben maar geen contact meer mee. Dan ben je al je vader en broertje kwijt, verder geen familie, oma afgelopen jaar overleden.

Dan besef je ook, wie weet leef ik ook niet lang meer, zo zonde van de tijd dat je nog wel samen kan doorbrengen.
quote:soophanoniem schreef op 27 januari 2014 @ 02:20:

Hoi!

Ik heet Sophie, vandaar Sooph (en de film Soof heb ik laatst ook gezien, wel leuk

Sooph, wat een verdrietig topic heb je. Hoe gaat het met je?

(en altijd welkom als je hier gewoon even wil schrijven he!)
Fijn dat het goed voelt. Dat is het belangrijkste,zolang het binnen je grenzen blijft.

En klopt, als je alles kwijt bent is het fijn om te realiseren dat er nog wel iets is. Blood is thicker than water.... Geniet ervan!
Lieve meiden, ik ga stijgen.

Slaap lekker allemaal
quote:Jonari schreef op 27 januari 2014 @ 02:27:

Lieve meiden, ik ga stijgen.

Slaap lekker allemaal Slaap lekker meis.
Slaap lekker Jo!
Jippy, ben je morgen vrij? Of staat de wekker voor jou ook vroeg?
Wekker staat vroeg maar hele weekend ziek geweest dus wekker blijft vroeg staam maar misschien thuis werken ipv twee uur reizen.

Bij jou ook vroeg?
quote:jippie55 schreef op 27 januari 2014 @ 02:49:

Wekker staat vroeg maar hele weekend ziek geweest dus wekker blijft vroeg staam maar misschien thuis werken ipv twee uur reizen.

Bij jou ook vroeg?

Ja hier redelijk vroeg. Maar wat ik doe kan vanuit huis dus komt goed.

Wat vervelend dat je ziek was, had je griep? Nou ja, maakt niet uit wat je had, ben je wel een beetje opgeknapt?
Het is een rare vorm van griep met veel hoofdpijn, benauwdheid, volle neus. Na drie dagen, weekend, over en dan komt et weer terug. Nu wel beter dan gisteren. Jij succes met werkzaamheden morgen! Is het computerwerk?
quote:jippie55 schreef op 27 januari 2014 @ 03:21:

Het is een rare vorm van griep met veel hoofdpijn, benauwdheid, volle neus. Na drie dagen, weekend, over en dan komt et weer terug. Nu wel beter dan gisteren. Jij succes met werkzaamheden morgen! Is het computerwerk?

Beide, op kookgebied en computer.

Wat vervelend zo`n griep. Wat een verschil die 2 uur reizen of vanuit huis werken. Dan zou ik het wel weten. Op welk gebied werk jij dat het ook vanuit huis kan?
Ik kan niet slapen. Ben mooie muziek aan het uitzoeken voor als ik er niet meer ben. Ik hoop voor mijn jongens dat dit nog lang duurt. Deze heb ik als afsluiter, zoooo mooi. http://www.youtube.com/watch?v=FA81U6W_C-A
Het klinkt misschien raar, maar hun vader was met zijn 40e dood en we hadden niets geregeld, dus hier is dat gewoon een openbaar gesprek.

Niets geregeld in de zin van "welke muziek enz. wil je...
En ik ben weer lekkere recepten aan het opzoeken voor onze Eetclub.

Deze maak ik http://www.kraotach.nl/recepten/indonesie/kuloyuk.html

En deze http://www.kraotach.nl/recepten/indones ... djawa.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven