Dagje Geldermalsen?

29-01-2014 10:57 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de bedoeling om morgen met een vriendin een dagje naar geldermalsen te gaan, weet iemand nog leuke (low budget...) dingen die je daar kan doen? Is het uberhaupt leuk om een dagje naar toe te gaan? (Vanwege afstand en gezondheidsredenen spreken we in 'het midden' van ons beider woonplaatsen af, vandaar dat we hier uit komen...)

Hoop op tips!
Geldermalsen is niks aan, echt een gat.

Kun je beter naar Tiel gaan.
Ik vind Geldermalsen niks aan. Ik zou dan eerder naar Tiel gaan. Dat is maar 10 minuten verder met de trein. Daar kun je naar het Flipje museum (geen idee van de openingstijden of prijzen) en er zijn zat leuke terrasjes.
Ik kom uit die regio,heb in Geldermalsen gewerkt maar daar is echt niks aan,je kunt idd beter naar Tiel gaan

Ik woon inmiddels al weer heel lang in brabant en vind het hier veel leuker en mooier.

Zaltbommel is ook een leuke plaats trouwens.
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Thanks voor het meedenken!! Ik ga even verder kijken
Rij dan door naar Den Bosch!
Tiel is ook niet viel.. Zoals de Tielenaren zeggen

Voor een dagje uit, kan je veel beter naar Den Bosch gaan
Best goed bedacht, een dagje Geldermalsen.

Hoe kom je er op?
Zou doorrijden naar Den Bosch, afstand Geldermalsen- Tiel, Geldermalsen- Den bosch is niet dusdanig anders dat het onoverkomelijk is en is een veel leukere stad
Hahahahaha, wie gaat er nu een dagje Geldermalsen doen? Daar is toch geen ruk te beleven! Hoe kom je er bij?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:Suze02 schreef op 29 januari 2014 @ 11:21:

Hoe kom je er op?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In Geldermalsen is echt geen ruk te doen haha, dat is gewoon een groot dorp met een paar winkels, behoorlijk oninteressant. Inderdaad ga dan naar Nijmegen, Den Bosch of Tiel.
quote:Suze02 schreef op 29 januari 2014 @ 11:21:

Hoe kom je er op?

Dat vroeg ik me ook af :-).

Werkelijk niks te doen.

Gelukkig al andere tips gegeven.
Of naar Zaltbommel, kun je precies leuk winkelen/stadswandelen en zitten ook okeje restaurantjes en een mooie kerk.
Geldermalsen

Doe maar Den Bosch
Ja en?
Hahahaha

Kies Tiel, Culemborg, Leerdam, Zaltbommel, Utrecht, Den Bosch....Ook niet allemaal even leuk maar allemaal veeeeel leuker dan Geldermalsen, haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven