goedkoopste opbergboxen

31-01-2014 12:16 14 berichten
Hallo allemaal,

Mijn vader is vorige week vrijdag overleden en woensdag is hij begraven.

Nu moeten we morgen zijn appartement in het verpleeghuis leeghalen.

We willen de meubels laten ophalen door de kringloop en de spullen die we moeten uitzoeken en/of willen bewaren willen we in grote opbergboxen doen.

Dan kunnen we op een later tijdstip als we er wat meer aan toe zijn, alles op ons gemak uitzoeken.

Maar nu dus mijn vraag:

Wie weet waar de opbergboxen mét deksel het goedkoopst zijn?

Ik weet wel in welke winkels ik ze kan vinden

(Action, blokker, leenbakker, praxis etc)

Maar omdat we er veel nodig hebben,het budget niet zo groot is en ik geen puf heb om al die winkels langs te gaan, zou ik dus willen weten of er misschien iemand is die dat toevallig weet...
Alle reacties Link kopieren
Ikea, met kop en schouders. Maar misschien zijn verhuisdozen nog wel een goedkoper idee.

En natuurlijk gecondoleerd
Sterkte.

Je zou ook verhuisdozen kunnen gebruiken. ook bij ikea te koop en vaak via MP makkelijk te verkopen
Gecondoleerd! Kun je voor de dingen die tegen vocht ed geen verhuisdozen nemen? Die zijn veel goedkoper:)
quote:masque schreef op vrijdag 31 januari 2014 12:20 Gecondoleerd! Kun je voor de dingen die tegen vocht ed geen verhuisdozen nemen? Die zijn veel goedkoper:)Mosterd met pitjes
Bedankt allemaal!

Verhuisdozen... Ik weet dat die heel stevig zijn maar het voelt niet zo goed op 1 of andere manier.

Kan niet echt onder woorden brengen waarom.

Dat zelfde gevoel heb ik ook bij de kringloop, maar die laat ik komen als wij klaar zijn.

Dan hoef ik er niet bij te zijn, dan kan de verpleging gewoon de deur opendoen.

Nogmaals dank,

Had ik zelf niet verwacht dat de Ikea t goedkoopst zou zijn. Ben blij dat ik er toch een topic over geopend heb

ik ga zo dus naar de Ikea.
Oh en de boxen zijn geen weggegooid geld gelukkig.

Ik kan ze na die tijd zelf ook goed gebruiken.
Gecondoleerd.

Op MP zie je vaak verhuisdozen aangeboden voor prettige prijzen, maar ik begrijp dat je die liever niet wilt gebruiken.

Via Voordeelmuis (website) kun je opzoeken welke bedrijven momenteel aanbiedingen hebben. Ik zie Formido, Marskramer en de Hema.

Xenos heeft ook vaak aanbiedingen van opbergboxen. Action wellicht ook.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Je zou oko bij Big Bazar kunnen kijken. Mocht deze in de buurt zitten voor je. Die hebben ook bakken voor leuke prijzen.
Wij gebruiken voor onze zolderopslag plastic bakken van de Xenos, 25 liter, 3 voor 12,99 (was een aanbieding die ze eens in de zoveel tijd hebben,

Je hebt nu bij de Formido transparante opbergbakken voor 2,99 a 30 liter in de aanbieding.

Bij de Blokker

http://www.blokker.nl/web ... Term=tontarelli+opbergbox

Bij de Leenbakker

http://www.leenbakker.nl/ ... bergbox_50ltr_transparant

Verder heb je nog Hema, Marskramer, Ikea....

Waar niet eigenlijk....?
opbergboxen van Ikea

De Samla serie................ super degelijk
Voordeelmuis... Ga ik zo even kijken.

Er is misschien wel een aanbieding ergens inderdaad, goed idee!

Formido weet ik hier zo even niet te zitten, maar de Ikea kom ik straks toevallig toch langs.

Misschien niet in de aanbieding dan, maar dan weet ik wel zeker dat ik niet een dure koop heb gedaan.

En

Stiekem vind ik het wel leuk om even rond te neuzen in de Ikea. Zo vaak kom ik daar niet
Sjee wat een handige site zeg, die voordeelmuis!

Die ga ik zeker vaker gebruiken!
Action ik bewaar er alle te kleine kinderkleding in dat op mp staat

Ze hebben ook prima verhuis dozen voor 3 euro

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven