Geld & Recht alle pijlers

Blokker showmodel: geen korting. :-(

01-02-2014 10:52 79 berichten
Ik wilde bij de Blokker een bepaalde blender kopen, deze was echter niet meer op voorraad dus stelde ik voor om korting te geven: immers zat er geen doos of gebruiksaanwijzing bij. Helaas: dat deden ze niet. Is dit het beleid bij Blokker of hebben jullie andere ervaringen? Ik heb inmiddels wel een klacht/opmerking aan de Blokker gemaild, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
mijn ervaring is wel dat ze heel slecht met klachten / opmerkingen omgaan en in dat opzicht sowieso een belabberde service bieden

(ok, nu zal ik even de reacties lezen hahah, moest het even kwijt)
quote:soetkees schreef op 01 februari 2014 @ 12:21:

[...]

Maar gelukkig voor TO en de rest van de wereld werk jij niet bij de klantenservice van de Blokker. En met een dergelijke klantvriendelijke houding acht ik de kans dat dat ooit gaat gebeuren heel erg klein.misschien wel hoor .. gezien de reacties die ik van de blokker kreeg op mijn vraag een onderdeel dat afgebroken was binnen een maand na goed gebruik van het product te vervangen.. en ik dit maar anders op moest lossen.. snap niet zo goed waarom ze een klantenservice hebben.. ik ben een klant.. maar zij geven geen service
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Sheri, met het verkeerde been uit bed gestapt?

Ik snap je wel hoor.. Maar het is inderdaad een gunst, geen verplichting.. Volgens mij?

Heb het trouwens ook wel eens voor de helft meegekregen; maar dat was de marskramer.
quote:Nouschi schreef op 01 februari 2014 @ 12:17:

[...]

Maak jij nou eerst maar je school af voordat je überhaupt bij een kantenservice zou kunnen werken.

Kantenservice ja, Noes?

Maak zelf je school af
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:sjeri schreef op 01 februari 2014 @ 12:32:

[...]

Misschien ben ik wel hoger opgeleid dan jij ooit zal zijn.Maar dan toch een opleiding waarbij het Nederlands niet bepaald prioriteit nummer 1 is geweest......
quote:Exces schreef op 01 februari 2014 @ 13:05:

[...]

Maar dan toch een opleiding waarbij het Nederlands niet bepaald prioriteit nummer 1 is geweest......

Klopt. Heb een internationale opleiding gedaan en spreek waarschijnlijk meer talen dan jij en noes SAMEN.

NU jij weer..
quote:sjeri schreef op 01 februari 2014 @ 13:20:

[...]

Klopt. Heb een internationale opleiding gedaan en spreek waarschijnlijk meer talen dan jij en noes SAMEN.

NU jij weer..Een taal spreken zegt niks over je opleidingsniveau. Mijn dochter van 14 spreekt er zes. Waarvan 3 vloeiend, 2 redelijk en 1 wat minder. Maar haar Nederlandse schrijven is beter dan het jouwe.
Sjeri, trek je lekker dit topic naar je toe? Open een eigen topic, kun je tekeer gaan als een zeer hoog opgeleide, meerdere talen sprekende hork
quote:sjeri schreef op 01 februari 2014 @ 13:20:

[...]

NU jij weer..Zo, egoprobleempje?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:Exces schreef op 01 februari 2014 @ 13:43:

[...]

Een taal spreken zegt niks over je opleidingsniveau. Mijn dochter van 14 spreekt er zes. Waarvan 3 vloeiend, 2 redelijk en 1 wat minder. Maar haar Nederlandse schrijven is beter dan het jouwe.

Precies. Daarom verbaasd het mij dat Noes mij naar school stuurt omdat mijn Nederlands niet helemaal perfect is. Gebrek aan opleiding heb ik helemaal niet.

You just proved my point.

En verder vind ik dat mijn nederlands pima is. Ik woon hier pas een aantal jaren en ik kan me prima redden in het dagelijks leven.
quote:sweetfirefly schreef op 01 februari 2014 @ 13:58:

[...]

Zo, egoprobleempje?

Nee hoor. Ik vind het alleen frappant om te lezen dat mensen voor het gemak ervan uit gaan dat je 'dom' bent of laag opgeleid omdat je weinig nederlands praat/schrijft. Nederlands is geen internationale taal noch een graadmeter voor hoe intelligent een individu is.

Het zou je verbazen hoeveel intelligenter dan gemiddeld personen geen nederlands spreken.
Ik vind je Nederlands ook pima hoor, Sjeri.
quote:sjeri schreef op 01 februari 2014 @ 14:11:

[...]

Nee hoor. Ik vind het alleen frappant om te lezen dat mensen voor het gemak ervan uit gaan dat je 'dom' bent of laag opgeleid omdat je weinig nederlands praat/schrijft. Nederlands is geen internationale taal noch een graadmeter voor hoe intelligent een individu is.Sta er dan gewoon boven en reageer er niet op. Ik maak vaak typefouten hier, omdat ik veel mobiel forum of al half in coma in bed lig te forummen (en ja ik weet dat forummen geen werkwoord is)
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Mijn blender komt ook bij blokker weg. Showmodel laatste, niet meer bestelbaar.

Ik kreeg 15% korting omdat er geen doos meer van was.

Niet om gevraagd kreeg het gewoon. Vond ik erg netjes.
Ik heb nog nooit gehoord dat een showmodel voor de volle mep weggaat, je krijgt altijd korting

Als ik een elektrisch apparaat koop, heb ik liever geen showmodel, want iedereen ( ook ik) zit altijd aan alle knoppen te draaien, messen te bevoelen enzovoort
..
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Cassavechippie en Pearle, dan was mijn mail naar Blokker dus zo dom nog niet. Ben benieuwd naar de reaktie.
quote:Very__Cherry schreef op 01 februari 2014 @ 12:57:

[...]

Kantenservice ja, Noes?

Maak zelf je school af Mijn L hapert
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lebowski schreef op 01 februari 2014 @ 14:14:

Ik vind je Nederlands ook pima hoor, Sjeri.Slijmbal
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goed lezen
quote:Lebowski schreef op 01 februari 2014 @ 17:39:

Goed lezen Ik heb echt 6 keer moeten lezen
Bij mij wilden ze eerst ook geen korting geven, maar heb er flink op aangedrongen, kwam er een of andere leidinggevende bij en toen kon het wel. Gewoon onderhandelen.
quote:studentjeuitdenhaag schreef op 01 februari 2014 @ 12:43:

[...]

misschien wel hoor .. gezien de reacties die ik van de blokker kreeg op mijn vraag een onderdeel dat afgebroken was binnen een maand na goed gebruik van het product te vervangen.. en ik dit maar anders op moest lossen.. snap niet zo goed waarom ze een klantenservice hebben.. ik ben een klant.. maar zij geven geen serviceDaarom zeg ik wel eens: bij sommige winkels denken ze dat service het Engelse woord is voor servies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven