Blokker showmodel: geen korting. :-(
zaterdag 1 februari 2014 om 10:52
Ik wilde bij de Blokker een bepaalde blender kopen, deze was echter niet meer op voorraad dus stelde ik voor om korting te geven: immers zat er geen doos of gebruiksaanwijzing bij. Helaas: dat deden ze niet. Is dit het beleid bij Blokker of hebben jullie andere ervaringen? Ik heb inmiddels wel een klacht/opmerking aan de Blokker gemaild, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
zaterdag 1 februari 2014 om 10:57
zaterdag 1 februari 2014 om 11:12
zaterdag 1 februari 2014 om 11:14
zaterdag 1 februari 2014 om 11:15
Het is jammer dat je geen korting kreeg, maar wat de basis voor een klacht zou kunnen zijn is me volkomen onduidelijk.
Ik zou overigens ook het showmodel zonder doos en gebruiksaanwijzing niet kopen voor de volle mep, maar om er nou boos om te worden en een klacht erover in te dienen snap ik echt niks van. Ik ben heel nieuwsgierig of ze daar nog een beleefde reactie op weten te formuleren. Maar als ik daar op de klantenservice zat was dit zo'n klacht die ik schaterlachend zou uitprinten en op het prikbord hangen. Sommige klanten....
Ik zou overigens ook het showmodel zonder doos en gebruiksaanwijzing niet kopen voor de volle mep, maar om er nou boos om te worden en een klacht erover in te dienen snap ik echt niks van. Ik ben heel nieuwsgierig of ze daar nog een beleefde reactie op weten te formuleren. Maar als ik daar op de klantenservice zat was dit zo'n klacht die ik schaterlachend zou uitprinten en op het prikbord hangen. Sommige klanten....
zaterdag 1 februari 2014 om 11:16
En als tienduizend mensen daar met hun tengels aan hebben gezeten, het ding uit elkaar hebben gehaald, hebben geschud, op z'n kop hebben gehouden, hebben betast, bepoteld en bevingerd dan geldt de garantie natuurlijk ook niet meer.
Ik begrijp best dat ze daar helemaal niet achter kunnen staan alleen omdat jij een tientje wil besparen.
Ik begrijp best dat ze daar helemaal niet achter kunnen staan alleen omdat jij een tientje wil besparen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 1 februari 2014 om 11:22
quote:Very__Cherry schreef op 01 februari 2014 @ 11:12:
Dat is hun winkel-exemplaar, om te laten zien wat men koopt, en het is hun goed recht om die gewoon zelf te houden. Die hoort bij hun winkel.
Ze geven je de toonbank ook niet zomaar mee met korting.Die toonbank mogen ze houden, ik neem de kassa wel
Dat is hun winkel-exemplaar, om te laten zien wat men koopt, en het is hun goed recht om die gewoon zelf te houden. Die hoort bij hun winkel.
Ze geven je de toonbank ook niet zomaar mee met korting.Die toonbank mogen ze houden, ik neem de kassa wel
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 1 februari 2014 om 11:23
Nou kijk: ik heb een klacht/opmerking ingediend, een andere keuze was er niet op het formulier. Ik snap het op zich ook wel, maar laatst kreek ik wel iets met 50 % korting mee omdat het het laatste exemplaar, cq showmodel was.
Boos was ik helemaal niet hoor!
Overigens was dit het laatste exemplaar en kregen ze ook geen nieuwe meer binnen. Ik vroeg me gewoon af of er regels zijn voor dit soort gevallen maar blijkbaar mag elk bedrijf dat zelf bepalen.
Mijn klacht/opmerking was zeker niet onaardig of boos, ik heb gewoon vriendelijk geïnformeerd.
Boos was ik helemaal niet hoor!
Overigens was dit het laatste exemplaar en kregen ze ook geen nieuwe meer binnen. Ik vroeg me gewoon af of er regels zijn voor dit soort gevallen maar blijkbaar mag elk bedrijf dat zelf bepalen.
Mijn klacht/opmerking was zeker niet onaardig of boos, ik heb gewoon vriendelijk geïnformeerd.
zaterdag 1 februari 2014 om 11:26
Ik vraag me ook af of ze het showmodel nu wel of niet wilden verkopen.
Wel, maar voor de volle mep? Tja, dat mogen ze doen, korting geven is een gunst, maar ik zou er persoonlijk dan voor bedanken en wel ergens anders gaan kijken.
Helemaal niet verkopen? Dan is dat waarschijnlijk omdat ze vast weer leveringen krijgen en ze graag een showmodel houden. Ook hun goed recht.
Wel, maar voor de volle mep? Tja, dat mogen ze doen, korting geven is een gunst, maar ik zou er persoonlijk dan voor bedanken en wel ergens anders gaan kijken.
Helemaal niet verkopen? Dan is dat waarschijnlijk omdat ze vast weer leveringen krijgen en ze graag een showmodel houden. Ook hun goed recht.
zaterdag 1 februari 2014 om 11:31
quote:redhothead schreef op 01 februari 2014 @ 11:30:
Ja, ze wilden het graag verkopen, wel voor de volle mep. Het showmodel stond ergens buiten bereik helemaal bovenaan dus ik neem aan dat het niet ernstig bepoteld is. Ik ben niet verder gaan kijken want het was een mooie prijs en ik wilde de blender nu. Dus je hebt hem wel gekocht?
Ja, ze wilden het graag verkopen, wel voor de volle mep. Het showmodel stond ergens buiten bereik helemaal bovenaan dus ik neem aan dat het niet ernstig bepoteld is. Ik ben niet verder gaan kijken want het was een mooie prijs en ik wilde de blender nu. Dus je hebt hem wel gekocht?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!