Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.

Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”

De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.

Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.

Wat vreemd inderdaad, abrupt ook. Ik vind het wel jammer, de 'romances' hadden me nog wel een paar afleveringen bezig kunnen houden.

Ik ben wel heel benieuwd wat er bij Aletta en Wim nog te gebeuren staat dan...,,
Dan zullen er maar twee romances zijn misschien en de rest staat met lege handen.

Met twee citytrips vul je geen vier afleveringen natuurlijk.
Yvon zat gisteren bij DWDD en wist te vertellen dat de allermooiste scène van dit seizoen morgen nog komt. Ik ben benieuwd.
Ik hoop Patrcik en Aletta!!!!!!!!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Haha, of Jos gaat op zijn knieën op het strand van Nice.
Johen schiet raak bij Ingrid die dacht in de overgang te zijn.
Evelyn loopt er vandoor met een jonge Masai.
De mogelijkheiden zijn eindeloos.
Laatste aflevering?

Zie je wel, ik zei in het begin al dat ik het allemaal zo afgeraffeld vond. Nou, ze kunnen een volgend seizoen beter weer gewoon in Nederland blijven, ik ben niet kapot van deze serie.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Trotter schreef op 01 februari 2014 @ 22:04:

Yvon zat gisteren bij DWDD en wist te vertellen dat de allermooiste scène van dit seizoen morgen nog komt. Ik ben benieuwd.Johen en Ingrid samen in bed?
quote:Frizz schreef op 02 februari 2014 @ 11:40:

[...]

Johen en Ingrid samen in bed?

Iieeeuuw.

Ik denk dat Johen haar ten huwelijk vraagt.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik vond 't eigenlijk best wel leuk.

Zelden zo'n vreemd persoon gezien als zombie Wim.

Johen, supervent, voor een ander dan.

Jos vind ik een suf doos.

Aletta vind ik helemaal leuk. Hou van nuchtere mensen.

Over die kippenbeul wil ik 't niet eens meer hebben.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Iemand Tv kantine gezien..
Puck
quote:wendy7474 schreef op 01 februari 2014 @ 22:09:

Johen schiet raak bij Ingrid die dacht in de overgang te zijn.

*en dat in combinatie met mijn avatar.....*
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Komt er ook niet meer zo'n aflevering van Hoe het nu met ze gaat?

In de krant stond dat volgend seizoen weer in NL is en ik denk dat dat wel slim is.
Wim lijkt een beetje op Lurch van de Addams Family.
Eens met Elmervrouw.

ik vond er eigenlijk weinig aan.
quote:Elmervrouw schreef op 02 februari 2014 @ 11:11:

Laatste aflevering?

Zie je wel, ik zei in het begin al dat ik het allemaal zo afgeraffeld vond. Nou, ze kunnen een volgend seizoen beter weer gewoon in Nederland blijven, ik ben niet kapot van deze serie.

Ik ben het met je eens. Dit seizoen vind ik elke aflevering toch een beetje tegenvallen. Op de een of andere manier heb ik het idee elke keer maar heel weinig te zien te krijgen, vooral niet zo interessante dingen. En dan is het nu ook al de laatste aflevering... En ook dat niet alle boeren in elke aflevering in dezelfde fase zitten vind ik irritant kijken.

Neuh, ik vond er weinig aan dit seizoen. Hoop dat ze volgend jaar gewoon terug naar het oude gaan.

Maar ik ga toch kijken, ben te benieuwd voor wie de laatsten gaan kiezen
Maar ze moeten toch ook nog op city trip?? Dat was vorig seizoen juist een hoogtepunt (denk aan de draaiende theekopjes)

Bij johen en Jos zien we dat dan deze aflevering. Maar aletta kan haar geiten waarschijnlijk geen dag alleen laten? En Wim kan misschien zijn koninkrijk in Tanzania met zijn onderdanen niet alleen laten?
quote:hettieverzettie schreef op 02 februari 2014 @ 17:45:

Wim lijkt een beetje op Lurch van de Addams Family.Haha..... ja inderdaad!
quote:anno1984 schreef op 02 februari 2014 @ 18:36:

Maar aletta kan haar geiten waarschijnlijk geen dag alleen laten? En Wim kan misschien zijn koninkrijk in Tanzania met zijn onderdanen niet alleen laten?

Ze kwamen ook naar NL voor de speeddate dus moet wel lukken om nog dagje iets leuks te doen toch?

Misschien dat ze het snel nog afraffelen of ze belanden beide zonder reisgenoot.
quote:Lunax schreef op 02 februari 2014 @ 18:40:

[...]

Haha..... ja inderdaad! Ik vind em lijken op jaws ;)
quote:hettieverzettie schreef op 02 februari 2014 @ 17:45:

Wim lijkt een beetje op Lurch van de Addams Family.

Dit vind ik een belediging voor Lurch.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Jos en Johan hebben dit zenuwslopende moment al achter de rug. Ze gaan nu op citytrip. Johan met Ingrid H., Jos met Saskia. Zijn dit inderdaad de vrouwen waarmee deze boeren verder willen? En wat vinden de dames er zelf van nu ze ‘hun boer’ eindelijk voor zichzelf hebben? De KRO onthult dat niet alles loopt zoals gehoopt.

Dit las ik op TV gids. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren....
There is no always forever...just this...
Johen gaat verder met Saskia???
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven