Rustige dag sauna Elysium?
zondag 2 februari 2014 om 12:49
zondag 2 februari 2014 om 13:49
Ik ben er vaak geweest, maar heb me nooit zo gestoord aan 'de drukte'.
Als je aan de medewerksters vraagt welke dag de rustigste is, krijg je geen antwoord...
Als je bijvoorbeeld aan het eind van de dag zou gaan, bijvoorbeeld om 17.00 uur, is het niet zo druk, want dan gaan een heleboel mensen naar huis en anderen zijn dan nog niet binnen.
Dat is mijn ervaring in ieder geval.
Als je aan de medewerksters vraagt welke dag de rustigste is, krijg je geen antwoord...
Als je bijvoorbeeld aan het eind van de dag zou gaan, bijvoorbeeld om 17.00 uur, is het niet zo druk, want dan gaan een heleboel mensen naar huis en anderen zijn dan nog niet binnen.
Dat is mijn ervaring in ieder geval.
zondag 2 februari 2014 om 13:55
zondag 2 februari 2014 om 13:58
zondag 2 februari 2014 om 14:00
zondag 2 februari 2014 om 14:00
quote:Miss.Innuendo schreef op zondag 02 februari 2014 13:59 Iedereen die roept dat Elysium druk is moet eens naar de Zwaluwhoeve gaan.
Lekker letterlijk bil aan bil in de sauna en in het zwembad kun je over de hoofden lopen Klopt... Maar als keren rustig dagje sauna wil zijn er 3 die je moet over slaan: Elysium, zwaluwhoeve en Veluwse bron
Lekker letterlijk bil aan bil in de sauna en in het zwembad kun je over de hoofden lopen Klopt... Maar als keren rustig dagje sauna wil zijn er 3 die je moet over slaan: Elysium, zwaluwhoeve en Veluwse bron
zondag 2 februari 2014 om 14:07
Ben al heel vaak in Elysium geweest en heb het er nog nooit te druk gevonden. In het wknd is het er drukker dan door de week. Als de dag je niet uitmaakt, zou ik voor de dinsdag gaan. Ik ga altijd tegen lunchtijd en begin dan mijn rondjes. Tegen de tijd dat ik toe ben aan wat eten is de hausse in het restaurant al voorbij en zit iedereen weer in de sauna. Eind van de middag wordt het ook rustiger.
zondag 2 februari 2014 om 14:09
Tja, de waardebon die ik voor mijn verjaardag kreeg is voor Elysium dus die discussie over welke saunas minder druk zijn laat ik aan mij voorbij gaan Bergje.
Ik ben heel blij met die bon, vind Elysium een meer dan prima sauna en heb geen moeite met de drukte daar maar geef de voorkeur aan rustigere dagen. Ik vraag toch niet wanneer het daar uitgestorven is? (Al blijkt de kans daarop dan wel weer het grootst tijdens EK/WK/OS heb ik net geleerd)
Ik ben heel blij met die bon, vind Elysium een meer dan prima sauna en heb geen moeite met de drukte daar maar geef de voorkeur aan rustigere dagen. Ik vraag toch niet wanneer het daar uitgestorven is? (Al blijkt de kans daarop dan wel weer het grootst tijdens EK/WK/OS heb ik net geleerd)
zondag 2 februari 2014 om 15:12
Ik ben een keer met badkledingdag in de VeluwseBron geweest en toen was het echt heel rustig. Alleen de opgieting was druk maar verder zaten we steeds met z'n tweeën in de sauna's.
Is Elysium weleens zo druk dat je niet meer naar binnen mag? Je kan wel reserveren maar dan moet je meteen de entreeprijs betalen en ik heb een bon voor gratis entree. We moeten er vrij voor nemen dus vind het wel zonde als ik daar kom en we mogen niet naar binnen.
Is Elysium weleens zo druk dat je niet meer naar binnen mag? Je kan wel reserveren maar dan moet je meteen de entreeprijs betalen en ik heb een bon voor gratis entree. We moeten er vrij voor nemen dus vind het wel zonde als ik daar kom en we mogen niet naar binnen.
dinsdag 4 februari 2014 om 14:50
quote:boerderijgeit028 schreef op 02 februari 2014 @ 12:52:
Elysium en rustig gaan niet samen he.
Oh jawel hoor! Op dinsdagen is het er vaak heerlijk rustig.
Wij gaan vaak 's avonds en dan hebben we zo vaak de sauna's en baden voor onszelf. Heerlijk!
Jammer dat ze tegenwoordig het avondtarief hebben want vroeger kon je op zaterdagavond ook heerlijk tot rust komen daar omdat de meeste mensen dan overdag gingen. Maar sinds het vanaf 17:00 goedkoper is, komen er dus ook veel meer mensen 's avonds.
Jammer alleen dat er toch altijd weer mensen zijn die menen dat ze in een bubbelbad of hottub op volume 300 moeten schreeuwen tegen elkaar. Echt onbegrijpelijk blijf ik dat vinden…er zijn er altijd wel weer een paar die je aan de andere kant van de tuin nog hoort blèren.
Elysium en rustig gaan niet samen he.
Oh jawel hoor! Op dinsdagen is het er vaak heerlijk rustig.
Wij gaan vaak 's avonds en dan hebben we zo vaak de sauna's en baden voor onszelf. Heerlijk!
Jammer dat ze tegenwoordig het avondtarief hebben want vroeger kon je op zaterdagavond ook heerlijk tot rust komen daar omdat de meeste mensen dan overdag gingen. Maar sinds het vanaf 17:00 goedkoper is, komen er dus ook veel meer mensen 's avonds.
Jammer alleen dat er toch altijd weer mensen zijn die menen dat ze in een bubbelbad of hottub op volume 300 moeten schreeuwen tegen elkaar. Echt onbegrijpelijk blijf ik dat vinden…er zijn er altijd wel weer een paar die je aan de andere kant van de tuin nog hoort blèren.