Mode & Beauty alle pijlers

Rustige dag sauna Elysium?

02-02-2014 12:49 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mag een dagje in m'n eentje (wil ik graag) naar Elysium. Nu heb ik de luxe dat het qua agenda me echt niet uitmaakt op welke dag ik ga, maar ik wil het liefst op een zo rustig mogelijke dag gaan.

Welke dag van de week is naar jullie ervaring het rustigst bij Elysium?
Op maandagen is het vaak badkledingdag of vrouwendag. Naar mijn idee is het vaak erg druk dan.

Volgens mij zijn de dinsdag en woensdag het rustigst, omdat dan vooral de meeste mensen werken.

Veel plezier!
Elysium en rustig gaan niet samen he.
Woensdag.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Vooralsnog twee stemmen voor woensdag, een voor dinsdag en een voor een hutje op de hei

Meer mensen nog ervaringen?
Ga niet op maandag! Dinsdag en woensdag zijn vaak rustig.
Ik ben er vaak geweest, maar heb me nooit zo gestoord aan 'de drukte'.

Als je aan de medewerksters vraagt welke dag de rustigste is, krijg je geen antwoord...

Als je bijvoorbeeld aan het eind van de dag zou gaan, bijvoorbeeld om 17.00 uur, is het niet zo druk, want dan gaan een heleboel mensen naar huis en anderen zijn dan nog niet binnen.

Dat is mijn ervaring in ieder geval.
Maak voor je eigen gemak een polletje aan.

Of kan dat nu niet meer?
Achteraf kun je idd geen poll meer aanmaken MissI. Maar omdat ik meest mobiel forum en je die polls mobiel niet eens ziet, had ik de poll bewust weggelaten
Wacht even tot er Nederlandse schaatsers (oid) in de top van de zoveelhonderdmeter staan in Sochi. Ik ben een keer tijdens een EK wedstrijd van oranje naar de sauna geweest, heerlijk rustig!
Ik kom al jaren met regelmaat in het elysium, en heel eerlijk, ik heb echt pas 1 of 2 keer meegemaakt dat ik het echt druk vond.

Dat was iig wel het weekend.

Doordeweeks heb ik prima ervaringen mee, niet specifiek op een bepaalde dag. Veel plezier!
Oh, dat is ook wel een goed idee elein! Maar ik wilde eigenlijk komende week al gaan... Hmm.. Even over nadenken nog.
Elysium en rustig staat gelijk aan zwart en sneeuw
Ik zie overigens niet op tegen drukte daar hoor. Ik vind het ook op drukke dagen prima te doen daar. Maar rustigere dagen vind ik wèl fijner en ik hoef me deze keer niets aan te trekken van enige agenda dus lekker de gelegenheid de rust op te zoeken.
Iedereen die roept dat Elysium druk is moet eens naar de Zwaluwhoeve gaan.

Lekker letterlijk bil aan bil in de sauna en in het zwembad kun je over de hoofden lopen
quote:elein schreef op 02 februari 2014 @ 13:53:

Wacht even tot er Nederlandse schaatsers (oid) in de top van de zoveelhonderdmeter staan in Sochi. Ik ben een keer tijdens een EK wedstrijd van oranje naar de sauna geweest, heerlijk rustig! Eens! Nederland - Brazillie wat een rust!
quote:Miss.Innuendo schreef op zondag 02 februari 2014 13:59 Iedereen die roept dat Elysium druk is moet eens naar de Zwaluwhoeve gaan.

Lekker letterlijk bil aan bil in de sauna en in het zwembad kun je over de hoofden lopen Klopt... Maar als keren rustig dagje sauna wil zijn er 3 die je moet over slaan: Elysium, zwaluwhoeve en Veluwse bron
Ben al heel vaak in Elysium geweest en heb het er nog nooit te druk gevonden. In het wknd is het er drukker dan door de week. Als de dag je niet uitmaakt, zou ik voor de dinsdag gaan. Ik ga altijd tegen lunchtijd en begin dan mijn rondjes. Tegen de tijd dat ik toe ben aan wat eten is de hausse in het restaurant al voorbij en zit iedereen weer in de sauna. Eind van de middag wordt het ook rustiger.
Ben trouwens ook in vele andere sauna's geweest, dus heb wel wat vergelijkingsmateriaal. Vind Elsyium nog steeds één van de fijnste.
Tja, de waardebon die ik voor mijn verjaardag kreeg is voor Elysium dus die discussie over welke saunas minder druk zijn laat ik aan mij voorbij gaan Bergje.

Ik ben heel blij met die bon, vind Elysium een meer dan prima sauna en heb geen moeite met de drukte daar maar geef de voorkeur aan rustigere dagen. Ik vraag toch niet wanneer het daar uitgestorven is? (Al blijkt de kans daarop dan wel weer het grootst tijdens EK/WK/OS heb ik net geleerd)
Heerlijk joh! Elysium is een van mijn favo's. Mijn ervaring is dat doordeweekse dagen het rustigst zijn. Dinsdag bijv. Of Woensdag .
Zo zonde dat destijds het buitenzwembad De Kooi moest plaatsmaken voor het gedrocht Elysium.
Ik ben een keer met badkledingdag in de VeluwseBron geweest en toen was het echt heel rustig. Alleen de opgieting was druk maar verder zaten we steeds met z'n tweeën in de sauna's.

Is Elysium weleens zo druk dat je niet meer naar binnen mag? Je kan wel reserveren maar dan moet je meteen de entreeprijs betalen en ik heb een bon voor gratis entree. We moeten er vrij voor nemen dus vind het wel zonde als ik daar kom en we mogen niet naar binnen.
Twee weken geleden, lekker meteen om 10.00u naar binnen gegaan. Op woensdag. Heerlijk rustig!
quote:boerderijgeit028 schreef op 02 februari 2014 @ 12:52:

Elysium en rustig gaan niet samen he.

Oh jawel hoor! Op dinsdagen is het er vaak heerlijk rustig.

Wij gaan vaak 's avonds en dan hebben we zo vaak de sauna's en baden voor onszelf. Heerlijk!

Jammer dat ze tegenwoordig het avondtarief hebben want vroeger kon je op zaterdagavond ook heerlijk tot rust komen daar omdat de meeste mensen dan overdag gingen. Maar sinds het vanaf 17:00 goedkoper is, komen er dus ook veel meer mensen 's avonds.

Jammer alleen dat er toch altijd weer mensen zijn die menen dat ze in een bubbelbad of hottub op volume 300 moeten schreeuwen tegen elkaar. Echt onbegrijpelijk blijf ik dat vinden…er zijn er altijd wel weer een paar die je aan de andere kant van de tuin nog hoort blèren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven