In de tranen.

03-02-2014 00:23 57 berichten
Hallo ladies,

Ik vond net een oude vlam van me op het net. 30 jaar geleden was het nog te doen, maar nu heeftie een combover.

Voor wat voor verrassingen komen jullie weleens te staan?
Alle reacties Link kopieren
Wat is een combover?
Mijn eerste soort van vriendje is tegenwoordig bijna kaal, getrouwd en heeft een keurig 9 tot 5 baantje ergens in een magazijn.

Vroeger was hij juist heel stoer en punk en anti alles enzo, dus dat verbaasde me ook wel

En iedereen heeft ineens kinderen, sta ik ook altijd van te kijken, maar ik zal we de enige zijn bij wie de eierstokken nog niet in alarmfase 1 zijn geschoten
Zo heel veel oude vlammen heb ik niet maar ik vind ze allemaal zo oud geworden terwijl ik er nog zo'n jonge blom ben

Een combover is wel heel ernstig.
quote:dammes3 schreef op 03 februari 2014 @ 00:27:

Wat is een combover?Dat is als een man kaal word maar dat zelf nog niet wil weten en dus al zijn overgebleven haar over de kale plek drapeert.
quote:dammes3 schreef op 03 februari 2014 @ 00:27:

Wat is een combover?Waar je het haar aan de rechterkant van je hoofd, over je hoofd naar de linkerkant kamt, om de kale knar te verbergen.
quote:Marjo41 schreef op 03 februari 2014 @ 00:29:

Zo heel veel oude vlammen heb ik niet maar ik vind ze allemaal zo oud geworden terwijl ik er nog zo'n jonge blom ben

Een combover is wel heel ernstig.Jaja, jonge blom, precies. Jij weet het!
quote:quinacridonerose schreef op 03 februari 2014 @ 00:27:

Mijn eerste soort van vriendje is tegenwoordig bijna kaal, getrouwd en heeft een keurig 9 tot 5 baantje ergens in een magazijn.

Vroeger was hij juist heel stoer en punk en anti alles enzo, dus dat verbaasde me ook wel

En iedereen heeft ineens kinderen, sta ik ook altijd van te kijken, maar ik zal we de enige zijn bij wie de eierstokken nog niet in alarmfase 1 zijn geschoten Ja, de grootste revolutionairen, zijn nu de vooroplopers van het klootjesvolk. Blijft inderdaad iets om je over te verbazen.
Ik kwam er laatst een tegen in de stad en ik herkende hem gewoon echt niet.

"Je kent me toch zeker wel?" Nou echt niet dus.

Een dun kransje haar, een dikke bierbuik en een oude mannenjas.

Zo'n uitgebluste middelbare vrouw ernaast.

Vroeger had ie een bos met mooie donkere krullen, felblauwe ogen een een Afghaanse jas. Was echt een hunk, ik was naderhand gewoon van slag
quote:Marjo41 schreef op 03 februari 2014 @ 00:41:

Ik kwam er laatst een tegen in de stad en ik herkende hem gewoon echt niet.

"Je kent me toch zeker wel?" Nou echt niet dus.

Een dun kransje haar, een dikke bierbuik en een oude mannenjas.

Zo'n uitgebluste middelbare vrouw ernaast.

Vroeger had ie een bos met mooie donkere krullen, felblauwe ogen een een Afghaanse jas. Was echt een hunk, ik was naderhand gewoon van slag Ik ben heel benieuwd wat hij tegen zijn uitgebluste vrouw over jou zei, toen ze doorliepen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 03 februari 2014 @ 00:48:

[...]

Ik ben heel benieuwd wat hij tegen zijn uitgebluste vrouw over jou zei, toen ze doorliepen Wie weet, wellicht " Wat een opgemaakte oude doos met te hippe kleren"
Ik durfde een tijdje geleden de jongen te googlen die mij ontmaagd heeft. Had ik niet moeten doen... auch. Als beelddenker is mijn herinnering nu voor eeuwig bezoldigd. :'(
Ik kwam erachter dat mijn jeugdliefde 3 kinderen heeft getrouwd is en het met zijn buurvrouw had gedaan.
Mijn eerste echte liefde heeft nu een kind, een rijbewijs, en doet een hbo studie. Ten minste, dat staat op z'n facebook. Alleen het eerste is waar .
quote:Ephina schreef op maandag 03 februari 2014 02:28 Mijn eerste echte liefde heeft nu een kind, een rijbewijs, en doet een hbo studie. Ten minste, dat staat op z'n facebook. Alleen het eerste is waar .Haha! En hoe weet je dat dat niet waar is?
Mijn eerste grote liefde was een beer van een gozer, gezondheid straalde er van af. Is vroegtijdig aan het dementeren, hij is nog geen 45 . Hij lijkt in z'n geheel ook wel heel oud geworden door de dementie, komt door de medicijnen. Schuifelt in plaats van dat hij loopt, voorovergebogen houding, herkent mensen nog maar incidenteel (maar mij wel nog altijd gelukkig). Zijn vrouw heeft hem verlaten, kon het niet aan. Ze hadden (achteraf gelukkig) geen kinderen, maar als ik hem zie met een van mijn kinderen erbij vraagt hij me altijd of het eentje van hem is. Hij komt nu nog veel in het dorp (woont weer bij zijn ouders), maar ik heb geen idee hoe zijn toekomst er uit ziet. Zijn ouders zijn gelukkig nog relatief jong, dus kunnen hopelijk nog lang voor hem zorgen. Al wil niemand dit zijn kind zien doormaken.
Mijn eerste liefde was een Engelse soldaat, geloof me, het Engelse leger is echt hopeloos voor jonge jongens als het gaat om carriere maken.

Een hele lieve, leuke, humorvolle jongen.

Later nog wel eens gegoogled, en hij is uit het leger gegaan, heeft een universitaire studie gevolgd en is nu teamleider bij een bedrijf. Getrouwd, 2 kinderen.

Hij was verder niet zoveel veranderd, beetje ouder maar zag er nog goed uit.

Ik ben helemaal blij voor hem dat hij iets moois van zijn leven heeft gemaakt.
Ik sta er altijd van te kijken (bij reunie's bijv.) hoe de ene persoon van 40 er kan uitzien als een stralende meid van 30 en de ander als een uitgebluste vijftiger.
Mijn eerste echte verliefdheid kan ik niet meer terugvinden. Ooit waren we vrienden op FB, maar hij heeft zijn account opgeheven. Mijn eerste vriendje heb ik gewoon nog op FB. Hij zit onder de piercings en draagt nog steeds wijde broeken. Hij is niet veranderd, mijn smaak wel.
Mijn eerste grote liefde heeft nier meer zo veel haar. Hij knipt het heel kort, en verder maakt het hem niet zo veel uit. Hij heeft nog net zo'n atletisch lijft als vroeger. Hij is getrouwd, heeft drie hele leuke kinderen, een goede baan en sport nog altijd heel veel.

Ik zie hem dagelijks, want hij is met mij getrouwd!
Hé Cateautje, wat is er met de zaterdagmorgen topics? Ik mis ze!
Nav dit topic een ex-vriendje opgezocht, zodra je op zijn Facebook kijkt, staat er: coke en dope

Wat een sukkel zeg....
Mijn tweede liefde (en eerste grote liefde) is helemaal niet te vinden op Internet

Altijd een speciaal plekje in mijn hart voor hem.

Ik kwam t weekend wel een oude schoolgenoot tegen, weinig verandert qua uiterlijk, even vrolijk en vriendelijk en ik kreeg nog steeds een beetje klutsknieën van hem Ik kwam thuis en toen heb ik mijn vriend maar extra lang gezoend.
Ik zag laatst ook een ex, en hij had zo'n mooi lichaam! Getraind maar niet te gespierd maar wel gewoon sexy. En hij zag er sowieso goed uit.

Maar wat had hij een plofkop gekregen, en niet alleen een plofkop ook een tja bierbuik die oudere mannen hebben. Ik herkende hem in eerste instantie niet eens .

Was ik bijna weer de arrogante bitch
Mijn ex, die altijd een grote mond had over minimaal 5 jaar daten en mij voor gek verklaarde dat ik heel snel ging samenwonen, is vorige maand in ondertrouw gegaan met zijn vriendin. En die kenden elkaar nog niet toen ik ging samenwonen 2 jaar geleden

Maar ik hoop vooral dat hij dan nu eindelijk wel iemand gevonden heeft die 100% voor hem wil gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven