In de tranen.
maandag 3 februari 2014 om 00:27
Mijn eerste soort van vriendje is tegenwoordig bijna kaal, getrouwd en heeft een keurig 9 tot 5 baantje ergens in een magazijn.
Vroeger was hij juist heel stoer en punk en anti alles enzo, dus dat verbaasde me ook wel
En iedereen heeft ineens kinderen, sta ik ook altijd van te kijken, maar ik zal we de enige zijn bij wie de eierstokken nog niet in alarmfase 1 zijn geschoten
Vroeger was hij juist heel stoer en punk en anti alles enzo, dus dat verbaasde me ook wel
En iedereen heeft ineens kinderen, sta ik ook altijd van te kijken, maar ik zal we de enige zijn bij wie de eierstokken nog niet in alarmfase 1 zijn geschoten
maandag 3 februari 2014 om 00:33
quote:quinacridonerose schreef op 03 februari 2014 @ 00:27:
Mijn eerste soort van vriendje is tegenwoordig bijna kaal, getrouwd en heeft een keurig 9 tot 5 baantje ergens in een magazijn.
En iedereen heeft ineens kinderen, sta ik ook altijd van te kijken, maar ik zal we de enige zijn bij wie de eierstokken nog niet in alarmfase 1 zijn geschoten Ja, de grootste revolutionairen, zijn nu de vooroplopers van het klootjesvolk. Blijft inderdaad iets om je over te verbazen.
En iedereen heeft ineens kinderen, sta ik ook altijd van te kijken, maar ik zal we de enige zijn bij wie de eierstokken nog niet in alarmfase 1 zijn geschoten Ja, de grootste revolutionairen, zijn nu de vooroplopers van het klootjesvolk. Blijft inderdaad iets om je over te verbazen.
maandag 3 februari 2014 om 00:41
Ik kwam er laatst een tegen in de stad en ik herkende hem gewoon echt niet.
"Je kent me toch zeker wel?" Nou echt niet dus.
Een dun kransje haar, een dikke bierbuik en een oude mannenjas.
Zo'n uitgebluste middelbare vrouw ernaast.
Vroeger had ie een bos met mooie donkere krullen, felblauwe ogen een een Afghaanse jas. Was echt een hunk, ik was naderhand gewoon van slag
Vroeger had ie een bos met mooie donkere krullen, felblauwe ogen een een Afghaanse jas. Was echt een hunk, ik was naderhand gewoon van slag
maandag 3 februari 2014 om 00:48
quote:Marjo41 schreef op 03 februari 2014 @ 00:41:
Vroeger had ie een bos met mooie donkere krullen, felblauwe ogen een een Afghaanse jas. Was echt een hunk, ik was naderhand gewoon van slag Ik ben heel benieuwd wat hij tegen zijn uitgebluste vrouw over jou zei, toen ze doorliepen
Vroeger had ie een bos met mooie donkere krullen, felblauwe ogen een een Afghaanse jas. Was echt een hunk, ik was naderhand gewoon van slag Ik ben heel benieuwd wat hij tegen zijn uitgebluste vrouw over jou zei, toen ze doorliepen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 3 februari 2014 om 03:08
maandag 3 februari 2014 om 05:36
Mijn eerste grote liefde was een beer van een gozer, gezondheid straalde er van af. Is vroegtijdig aan het dementeren, hij is nog geen 45 . Hij lijkt in z'n geheel ook wel heel oud geworden door de dementie, komt door de medicijnen. Schuifelt in plaats van dat hij loopt, voorovergebogen houding, herkent mensen nog maar incidenteel (maar mij wel nog altijd gelukkig). Zijn vrouw heeft hem verlaten, kon het niet aan. Ze hadden (achteraf gelukkig) geen kinderen, maar als ik hem zie met een van mijn kinderen erbij vraagt hij me altijd of het eentje van hem is. Hij komt nu nog veel in het dorp (woont weer bij zijn ouders), maar ik heb geen idee hoe zijn toekomst er uit ziet. Zijn ouders zijn gelukkig nog relatief jong, dus kunnen hopelijk nog lang voor hem zorgen. Al wil niemand dit zijn kind zien doormaken.
maandag 3 februari 2014 om 06:34
Mijn eerste liefde was een Engelse soldaat, geloof me, het Engelse leger is echt hopeloos voor jonge jongens als het gaat om carriere maken.
Een hele lieve, leuke, humorvolle jongen.
Later nog wel eens gegoogled, en hij is uit het leger gegaan, heeft een universitaire studie gevolgd en is nu teamleider bij een bedrijf. Getrouwd, 2 kinderen.
Hij was verder niet zoveel veranderd, beetje ouder maar zag er nog goed uit.
Ik ben helemaal blij voor hem dat hij iets moois van zijn leven heeft gemaakt.
Een hele lieve, leuke, humorvolle jongen.
Later nog wel eens gegoogled, en hij is uit het leger gegaan, heeft een universitaire studie gevolgd en is nu teamleider bij een bedrijf. Getrouwd, 2 kinderen.
Hij was verder niet zoveel veranderd, beetje ouder maar zag er nog goed uit.
Ik ben helemaal blij voor hem dat hij iets moois van zijn leven heeft gemaakt.
maandag 3 februari 2014 om 08:11
maandag 3 februari 2014 om 08:31
Mijn eerste grote liefde heeft nier meer zo veel haar. Hij knipt het heel kort, en verder maakt het hem niet zo veel uit. Hij heeft nog net zo'n atletisch lijft als vroeger. Hij is getrouwd, heeft drie hele leuke kinderen, een goede baan en sport nog altijd heel veel.
Ik zie hem dagelijks, want hij is met mij getrouwd!
Ik zie hem dagelijks, want hij is met mij getrouwd!
maandag 3 februari 2014 om 08:43
Mijn tweede liefde (en eerste grote liefde) is helemaal niet te vinden op Internet
Altijd een speciaal plekje in mijn hart voor hem.
Ik kwam t weekend wel een oude schoolgenoot tegen, weinig verandert qua uiterlijk, even vrolijk en vriendelijk en ik kreeg nog steeds een beetje klutsknieën van hem Ik kwam thuis en toen heb ik mijn vriend maar extra lang gezoend.
Altijd een speciaal plekje in mijn hart voor hem.
Ik kwam t weekend wel een oude schoolgenoot tegen, weinig verandert qua uiterlijk, even vrolijk en vriendelijk en ik kreeg nog steeds een beetje klutsknieën van hem Ik kwam thuis en toen heb ik mijn vriend maar extra lang gezoend.
maandag 3 februari 2014 om 09:01
Ik zag laatst ook een ex, en hij had zo'n mooi lichaam! Getraind maar niet te gespierd maar wel gewoon sexy. En hij zag er sowieso goed uit.
Maar wat had hij een plofkop gekregen, en niet alleen een plofkop ook een tja bierbuik die oudere mannen hebben. Ik herkende hem in eerste instantie niet eens .
Was ik bijna weer de arrogante bitch
Maar wat had hij een plofkop gekregen, en niet alleen een plofkop ook een tja bierbuik die oudere mannen hebben. Ik herkende hem in eerste instantie niet eens .
Was ik bijna weer de arrogante bitch
maandag 3 februari 2014 om 09:12
Mijn ex, die altijd een grote mond had over minimaal 5 jaar daten en mij voor gek verklaarde dat ik heel snel ging samenwonen, is vorige maand in ondertrouw gegaan met zijn vriendin. En die kenden elkaar nog niet toen ik ging samenwonen 2 jaar geleden
Maar ik hoop vooral dat hij dan nu eindelijk wel iemand gevonden heeft die 100% voor hem wil gaan.
Maar ik hoop vooral dat hij dan nu eindelijk wel iemand gevonden heeft die 100% voor hem wil gaan.