Gestopt met de pil
zaterdag 18 augustus 2007 om 10:34
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
woensdag 25 juni 2008 om 20:35
Amersfoort (dierentuin) of Harderwijk (Dolfinarium)?
Beide hebben voldoende afleiding wanneer we elkaar zat zijn , voldoende gelegenheid om rustig te zitten beppen, zijn ingesteld op wandelwagens.
Lijkt me trouwens handiger wanneer een van de noorderlingen Sweet dan oppikt, anders is het voor Nadine nog enorm omrijden.
Blink, carpoolen??
Beide hebben voldoende afleiding wanneer we elkaar zat zijn , voldoende gelegenheid om rustig te zitten beppen, zijn ingesteld op wandelwagens.
Lijkt me trouwens handiger wanneer een van de noorderlingen Sweet dan oppikt, anders is het voor Nadine nog enorm omrijden.
Blink, carpoolen??
donderdag 26 juni 2008 om 09:47
Joehoe!!! B80 is bevallen van een zoon!!!! (hoe verrassend.. )
Ik las op haar hyves een felicitatie: proficiat met de geboorte van jullie zoon. Maar dat is ook alles wat ik weet!
Ben zo benieuwd hoe hij heet en hoe het gegaan is!!!
Hopelijk laat ze snel wat horen!!
Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...
donderdag 26 juni 2008 om 17:45
ik ben zo verdrietig. Vorige week was ik er bijna van overtuigd zwanger te zijn, gisteren het slechte nieuws en vandaag geleefd op pijnstillers omdat mijn menstruatie met zoveel pijn is doorgebroken op dag 40. Al het goede gevoel is even weg en doe heel hard mijn best weer positief te worden, maar ik kan alleen maar verdietig zijn. Ik weet het, er is nog niets definitiefs, wellicht dat een volgend onderzoek positief nieuws brengt en doktoren kunnen zo veel tegenwoordig, maar wat is dit moeilijk.
Dit moest ik even kwijt.
B80 bevallen?! wat fijn. Hoop dat alles goed gaat.
Dit moest ik even kwijt.
B80 bevallen?! wat fijn. Hoop dat alles goed gaat.
donderdag 26 juni 2008 om 18:33
Bloemetje jee meid. Wat vervelend nieuws en vervelend dat het gesprek zo naar verliep. Ik zou ook gewoon bellen hoor! Je moet voor jezelf opkomen. Hun zien dit dagelijks, maar voor jou ligt dat wel even anders. Dikke knuffel meid en ik hoop dat het met 2 maanden wat verbeterd is! (Bij Zaza duurde het ook lang, maar kijk eens! ook zwanger geworden.) Dus de hoop nog niet opgeven meid! (Ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) Maar als je je hard wilt luchten dan kan dat altijd hoor!
Ongeduld, Graag carpoolen!!! Ik ben een held op sokken op de weg. Rij eigenlijks naar Emmen en terug! Erg he!
Dus ik wil wel met je mee. Kan ik desnoods wel naar jou toe rijden als dat handiger is. Dat durf ik nog wel! hahaha
Amersfoort lijkt mij een leuk idee!!
JEE!! WEER EEN JONGEN!!! Joepie!
GEFELICITEERD!!! Ben benieuwd naar de naam!
Nadine gave parasol hoor! Wij hoeven er geen meer te kopen. Wij krijgen bij het nieuwe huis een mooi electrisch scherm. Ben er ook erg blij mee!
Ongeduld, Graag carpoolen!!! Ik ben een held op sokken op de weg. Rij eigenlijks naar Emmen en terug! Erg he!
Dus ik wil wel met je mee. Kan ik desnoods wel naar jou toe rijden als dat handiger is. Dat durf ik nog wel! hahaha
Amersfoort lijkt mij een leuk idee!!
JEE!! WEER EEN JONGEN!!! Joepie!
GEFELICITEERD!!! Ben benieuwd naar de naam!
Nadine gave parasol hoor! Wij hoeven er geen meer te kopen. Wij krijgen bij het nieuwe huis een mooi electrisch scherm. Ben er ook erg blij mee!
donderdag 26 juni 2008 om 19:02
B80: GEFELICITEERD meissie!!!! Joepijeeeeeeee
Nu moet ik echter wel voor een dametje zorgen anders wordt het schema wel erg blauw....
Nog 4 weekjes en dan weten we of ik Zaza kom versterken met haar roze.......
Bloem: Meisje toch... misschien een nare vraag maar kan het niet een vroeg afgebroken zwangerschap geweest zijn gezien je pijn?? Dat kunnen ze eventueel nagaan hoor mocht je het willen weten...
Ik wens je heel veel sterkte en verlies niet de moed...Sweet deed er 8 jaar over.
Jouw tijd komt hoor meissie.
Maar voor nu een heel dikke knuff en huil maar even lekker uit!
Dat kan best opluchten!
Nu moet ik echter wel voor een dametje zorgen anders wordt het schema wel erg blauw....
Nog 4 weekjes en dan weten we of ik Zaza kom versterken met haar roze.......
Bloem: Meisje toch... misschien een nare vraag maar kan het niet een vroeg afgebroken zwangerschap geweest zijn gezien je pijn?? Dat kunnen ze eventueel nagaan hoor mocht je het willen weten...
Ik wens je heel veel sterkte en verlies niet de moed...Sweet deed er 8 jaar over.
Jouw tijd komt hoor meissie.
Maar voor nu een heel dikke knuff en huil maar even lekker uit!
Dat kan best opluchten!
donderdag 26 juni 2008 om 19:39
He bah, wat een dubbel gevoel. Aan de ene kant helemaal ontroerd door het bericht van de geboorte van kleine B80, aan de andere kant het verdriet van Bloem. Meisje, sta jezelf toe om verdrietig te zijn, je bent de afgelopen tijd al zo sterk. Even mag best, de sterke periode volgt snel genoeg. Bloem, Tink & Harley, luister naar sweet en geef de moed niet op.
Blink: Ik ben een asfaltvretertje (en verder lust ik ook graag lekkere dingen', dus rijden is voor mij geen probleem. Misschien is het handig op de carpoolplaats van Emmen af te spreken, maar dat stemmen we tzt wel af!
Ik wil ook een parasol / mooi electrisch scherm! Ik zit er nu aan te denken om een zonwerend doek te spannen tussen de aanbouw en de carport (moet nog gebouwd worden...), weer es wat anders.
Blink: Ik ben een asfaltvretertje (en verder lust ik ook graag lekkere dingen', dus rijden is voor mij geen probleem. Misschien is het handig op de carpoolplaats van Emmen af te spreken, maar dat stemmen we tzt wel af!
Ik wil ook een parasol / mooi electrisch scherm! Ik zit er nu aan te denken om een zonwerend doek te spannen tussen de aanbouw en de carport (moet nog gebouwd worden...), weer es wat anders.
donderdag 26 juni 2008 om 21:10
quote:_zaza_ schreef op 26 juni 2008 @ 19:35:
(hm... nu sta ik bovenaan in de bevalingslijst... )
jaja nu jij strakkies........
Bloem: Inderdaad wat Ongeduld zegt...verdrietig zijn MAG...
Als je jezelf dat niet toestaat woird je alleen maar verdrietiger.
Hier is ook ruimte voor onzekerheden en verdriet. (heb ik zelf ook mogen ervaren)
Hou vol hoor! Hoe moeilijk ook.....
En ook al kun je het niet meer geloven, het kan!!
Heel dikke knuffel!!!
Tink en Harley: En een voor jullie.....ik weet zo hoe macheloos en k*t jullie je kunnen voelen maar gogogo!!
God wat zou ik jullie graag helpen maar je staat zo machteloos....
Maar weet dat wij er zijn en schrijf maar van je af (als je behoefte hebt)
Ooit is het goede blije nieuws er ook voor jullie!
WELTERUSTEN LIEVE MEIDEN!
(hm... nu sta ik bovenaan in de bevalingslijst... )
jaja nu jij strakkies........
Bloem: Inderdaad wat Ongeduld zegt...verdrietig zijn MAG...
Als je jezelf dat niet toestaat woird je alleen maar verdrietiger.
Hier is ook ruimte voor onzekerheden en verdriet. (heb ik zelf ook mogen ervaren)
Hou vol hoor! Hoe moeilijk ook.....
En ook al kun je het niet meer geloven, het kan!!
Heel dikke knuffel!!!
Tink en Harley: En een voor jullie.....ik weet zo hoe macheloos en k*t jullie je kunnen voelen maar gogogo!!
God wat zou ik jullie graag helpen maar je staat zo machteloos....
Maar weet dat wij er zijn en schrijf maar van je af (als je behoefte hebt)
Ooit is het goede blije nieuws er ook voor jullie!
WELTERUSTEN LIEVE MEIDEN!
zondag 29 juni 2008 om 01:50
@ Zaza: ik heb het via hyves, maar volgens mij vindt B80 het niet erg. Je mag van mij ook wachten tot ze zelf hier gereageerd heeft. Op onze hyve heeft ze al een berichtje achtergelaten...
Kga nu lekker tegen m'n mannetje aankruipen, we hebben een kindloze nacht dus daar moeten we ff van profiteren....
Laterrrrrrrrrr
Nadine
Kga nu lekker tegen m'n mannetje aankruipen, we hebben een kindloze nacht dus daar moeten we ff van profiteren....
Laterrrrrrrrrr
Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...
zondag 29 juni 2008 om 12:10
jippie zaza heeft verlof! Fijn zeg en nu echt rustig aan doen he??
met mij gaat het wel weer, ups en downs zeg maar, Het ene moment ben ik vol positiviteit, andere moment niet en kan ik heel verdrietig worden van al die zwangere vriendinnen/ kennissen/collega's om me heen. Maar ja.
We gaan de gyn niet meer bellen, we gaan toch 2 maanden wachten en hopen op dan een goede uitslag. Heb begrepen dat een uitslag na 3 maanden heel anders kan zijn, mocht het dan weer niet goed zijn, dan gaan we gelijk een plan trekken hoe verder. Dus de komende 2 maanden moet ik loslaten en positief denken. En vriendlief is gestopt met roken! Al voor de uitslag, maar dit is natuurlijk een extra stok achter de deur. Ben zó trots op 'm!
nou meiden allemaal een fijne zondag, ik ga zo naar een kinderverjaardag...kan niet maken om niet te gaan, maar ga maar eventjes. Heb ff geen zin in baby's en peuters!
met mij gaat het wel weer, ups en downs zeg maar, Het ene moment ben ik vol positiviteit, andere moment niet en kan ik heel verdrietig worden van al die zwangere vriendinnen/ kennissen/collega's om me heen. Maar ja.
We gaan de gyn niet meer bellen, we gaan toch 2 maanden wachten en hopen op dan een goede uitslag. Heb begrepen dat een uitslag na 3 maanden heel anders kan zijn, mocht het dan weer niet goed zijn, dan gaan we gelijk een plan trekken hoe verder. Dus de komende 2 maanden moet ik loslaten en positief denken. En vriendlief is gestopt met roken! Al voor de uitslag, maar dit is natuurlijk een extra stok achter de deur. Ben zó trots op 'm!
nou meiden allemaal een fijne zondag, ik ga zo naar een kinderverjaardag...kan niet maken om niet te gaan, maar ga maar eventjes. Heb ff geen zin in baby's en peuters!
maandag 30 juni 2008 om 10:57
Meiden,
Effe snel geplakt uit het borstvoedingstopic. Misschien hier nog tips????
Mijn zoontje is nu ruim 5 maanden. Wij waren erg gelukkig toen hij al na een aantal weken doorsliep, maar sinds vorige week lijkt dit verleden tijd. Hij komt nu minimaal voor 1, maar meestal 2 voedingen. Vannacht was het helemaal feest. Meneer heeft om 23, 2, 4 en half 6 gedronken! Tussen 4 en half 6 was hij klaarwakker.
Zou het een berucht sprongetje zijn? Of zou hij toe zijn aan bijvoeding?
Wat het lastig maakt is dat ik morgen eindelijk weer aan het werk ga. Het lukt waarschijnlijk niet om alle voedingen tijdens werk volledig te kolven, maar met 's ochtends en 's avonds extra kolven zou ik voldoende moeten hebben. Nu met de nachtelijke capriolen heb ik er een hard hoofd in. Gelukkig heb ik een aardige voorraad opgebouwd, dus verhongeren zal het mannetje niet. Wat ik ook lastig vind, is hoeveel melk ik uit de vriezer moet halen. Aanstaande donderdag heb ik een overnachting elders. Eerder was het standaard 5 voedingen per dag, maar hoeveel nu....
Blink: Alvast gefeliciteerd met de sleutels van jullie nieuwe paleis! Morgen vergeet ik het vast!
Effe snel geplakt uit het borstvoedingstopic. Misschien hier nog tips????
Mijn zoontje is nu ruim 5 maanden. Wij waren erg gelukkig toen hij al na een aantal weken doorsliep, maar sinds vorige week lijkt dit verleden tijd. Hij komt nu minimaal voor 1, maar meestal 2 voedingen. Vannacht was het helemaal feest. Meneer heeft om 23, 2, 4 en half 6 gedronken! Tussen 4 en half 6 was hij klaarwakker.
Zou het een berucht sprongetje zijn? Of zou hij toe zijn aan bijvoeding?
Wat het lastig maakt is dat ik morgen eindelijk weer aan het werk ga. Het lukt waarschijnlijk niet om alle voedingen tijdens werk volledig te kolven, maar met 's ochtends en 's avonds extra kolven zou ik voldoende moeten hebben. Nu met de nachtelijke capriolen heb ik er een hard hoofd in. Gelukkig heb ik een aardige voorraad opgebouwd, dus verhongeren zal het mannetje niet. Wat ik ook lastig vind, is hoeveel melk ik uit de vriezer moet halen. Aanstaande donderdag heb ik een overnachting elders. Eerder was het standaard 5 voedingen per dag, maar hoeveel nu....
Blink: Alvast gefeliciteerd met de sleutels van jullie nieuwe paleis! Morgen vergeet ik het vast!