***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Framboos, dat is een leuk idee!

XALOY!!! (moet even zeker weten dat je dit leest) A. IS VRIJ EIND JULI EN WIJ KUNNEN DUS OP JULLIE HUIS PASSEN! Geldt het aanbod nog?
* Lara wordt achter haar toetsenbord vandaan geblazen *

Joepie!! Wat fijn!!!

Compli en ik (en Bo de hond natuurlijk) zijn helemaal blij!

We bellen over de details? Wat leuk!!
Leuk Muis, hebben jullie de vorige keer iets van Luzern kunnen zien? Is echt een leuke stad. En huis van Xaloy is natuurlijk heerlijk. Ook lekker voor jullie Xaloy, hoef je je geen zorgen te maken om Bo.

Joepie, heb allemaal leuke kleren van liefwinkel binnengekregen. Superschattig!!!
Jeetje Leen, dat is schrikken! 34 graden! Ik wist helemaal niet dat dat kon! En dat heet dan ook koorts? Poeh dat lijkt me wel heel eng omdat het ook zo onbekend is. Veel kouder mag je toch ook niet worden denk ik? Voelt ze dan ook heel koud aan? Brrr, vind het echt eng. Hoe gaat het nu met haar? Wat vreemd ook dat de hapost niet weet waardoor het komt.

Micha, fijn dat de placenta toch goed ligt! Dit betekent voor jou dus geen geplande bevalling? Lijkt me wel erg prettig!

BM, wat fijn dat de echo goed was, leuk dat jullie wachten met het geslacht tot de bevalling.

Waar gaat Puk heen op schoolreisje? Wat leuk zeg!

Het kdv van Ole heeft een boekje meegegeven, de bedoeling is dat wij erin schrijven wat Ole thuis zoal heeft meegemaakt en het kdv schrijft elke dag als Ole op het kdv is er iets in. Vind het wel erg leuk!

Ik heb de WII!!! En het is leuk! Ik heb wel ongelofelijke spierpijn in armen van al dat gemep! Heb een adresje gevonden waar ik nu ook de wii fit binnen 2 weken bezorgd krijg, leuk, leuk, leuk!!

Nog ff een dikke voor alle meiden die het even allemaal niet zo goed meer trekken.

en kijk nog een: en nog een dan..
Wat een schatje die Livia! En wat is ze al gegroeid zeg! Hmmm, vrouwen houden van oudere mannen toch, kan ik vast een deal met jullie maken, Ole is nog steeds vrijgezel....
Morgen! Met Luna gaat het stukken beter, de ab doet zijn werk!

Hopelijk gaat het vandaag ook goed op de creche.

Moet nu rennen anders kom ik te laat, tot later!
Goed nieuws Leen! En wat moet jij vroeg uit huis!!

Liefia! Wat een schatje Framboos, goed gedaan!
Goedemorgen! Iemand nog behoefte aan twee jengelende jongetjes? Lars en Morris zijn al vanaf 6 uur aan het mopperen en jammeren en vervelen. Ik ga maar snel naar buiten toe met ze, gelukkig is het heerlijk weer.

Livia is lief!!!
Mich, ik voel met je mee. Steijn en Hugo hebben op z'n zachtst gezegd hun dag niet. Bah! Van Hugo ben ik het wel gewend dat hij mopperig kan zijn, maar Steijntje is eigenlijk altijd blij en vrolijk. Behalve gister en vandaag! Ik denk dat Steijn last heeft van een tand, aangezien hij helemaal gelukkig was toen A. zijn vinger in zijn mondje stak. Nu meende ik gister te zien dat er twee hoektanden op doorkomen staan, dus ik denk dat dat het probleem is. Nu liggen ze in bed (was echt geen houden meer aan) en we gaan straks maar even met ze naar de kinderboerderij, ofzo. Ik hoop dat het morgen beter gaat met ze, aangezien ik dan jarig ben. (niet dat ik er wat aan doe, maar het gaat om het idee)

Fach, waar heb jij de Fit vandaan? Wij staan dus op een ellenlange wachtlijst!

Swis, vorige keer hebben we niets van Luzern gezien. We zijn er keihard doorheen gereden op weg naar Xaloy en familie, maar het zag er wel mooi uit. Zijn er nog leuke dingen voor kinderen, zoals speeltuinen, zwembaden enzo?
Micha, wat vervelend zeg. Ik hoop dat het beter gaat als ze weer even hebben kunnen ravotten.

Leen, fijn dat het weer wat beter gaat met Luna, ab is een rot-medicijn, maar het helpt wel direct, ideaal!

Leuk he Fachat, ik vind tennis het allerleukst. Het heeft wel even geduurd voor ik het goed doorhad, maar nu vind ik het erg gaaf en win ik ook nog eens.

Muis, voor tips moet je natuurlijk bij Xaloy zijn, ik heb geen idee. Jullie zijn natuurlijk wel een dagje welkom in Zürich.

Zijn jullie er op 1 Augustus? Dan is het een nationale feestdag in CH, net zoiets als koninginnedag maar dan in het heel klein, wel gezellig.

Bah, zit vandaag de hele dag in mijn eentje op kantoor. Gelukkig heeft iedereen de telefoon op voicemail, dus het is wel lekker rustig. Ga maar ff gezellie een kopje koffie drinken.
Oh ja Swis, dat is waar ook! Wij kunnen best een dagje naar Zurich komen! We zijn er nog op 1 augustus (toch, Xaal?) en ik ben benieuwd.

Wat is Livia een schatje!
De rust is alweer wedergekeerd hoor. We zijn weer thuis, Morris ligt te slapen en Lars is heel zoet met z'n houten trein aan het spelen. Zo kan het dus ook! Ik voel me zelf ook alweer een stuk beter, het was echt even een hormonale bui. De echo van gisteren heeft me ook goed gedaan, leuk om nog eens goed te zien dat het een meisje was (al was een derde jongetje ook heel schattig geweest!). Spitsmuis, jij ook veel succes met je mopperkontjes!

Ik ga even chillen en fruit wassen. Ik ben echt verslaafd aan fruit deze zwangerschap. Voor vandaag staan 4 gele kiwi's, 4 nectarines, een doos aardbeien, een doosje frambozen en een doosje blauwe bessen op het programma. Lars en Morris eten er ook veel van hoor, maar niet zoveel als ik. Gek genoeg heb ik dit keer helemaal geen trek in ongezonde dingen.

Wat gezellig dat jullie naar Zwitserland gaan Spitsmuis! En misschien ook nog bij Swissie op bezoek, leuk! Voel je je trouwens alweer wat beter of niet?
Jeetje wat is het rustig hier zeg!

Micha, fijn dat het weer wat beter gaat. Weet jij trouwens nog hoe je bent zonder hormonen? Pff, twee van die peuters en ook nog eens zwanger zijn.

Witchke, waar ben je? Hoe gaat het met je meid?

jammer, ik kan Livia niet bekijken, kan niet van kantoor compu.

Snel nog even wat afmaken, dan lekker naar huis.
Micha : fijn dat het wat beter met je gaat

Veel beterschap aan al de zieken !!

Muis : fijn dat je naar la suisse gaat, heb begrepen dat je daar ook met Swissie gaat meeten of niet?

framboosje wat een dotje is Livia, zo schattig !!

Geef ze maar een dikke zoen van Xander ;)

Hier gaat alles zijn gangetje, ben vandaag gaan solliciteren, ben benieuwd wat nu weer de uitkomst gaat zijn. Is een aankôopfunctie voor de marketingafdeling klonk wel leuk !

Xander en vriend hebben beiden buikloop. Hopelijk gaat het gauw over.

Gisteren naar het centrum geweest voor evaluatie van ontmoetingen tussen mijn ouders en Xander. Liep wel goed zeiden ze. Maar in mijn ogen dus weer dik fakegedoe. Als er begeleiding bij is , is immers niemand volledig zichzelf. Vanaf nu zaterdag is het om de twee weken, twee uurtjes bezoek dat ze hebben.
heeeej wat heerlijk dat er al zoveel potentiele leuke schoonzonen zijn!! dank voor alle lieve woorden namens livia!

Swiss welke kleertjes heb jij besteld bij lief??vertel!! Tommy heeft vandaag een oranje lief korte broek aan!

Luna, fijn dat het al beter ging met luna! Hoe ging het op de creche?

fachatje jeetje dat ole nog vrijgezel is???Zou mij echt zorgen gaan maken hoor!!

Moet jij nu elke dag in dat boekje gaan schrijven?hmmm best een klusje eigenlijk of niet dan?

mich, wat goed dat je aan de fruit bent! wat een heerlijk snoepverstandig ZS gewoonte! hmmm frambozen....

Witch buikloop is ontzettend besmettelijk hoor! Zorg dat je alles thuis goed schoon houdt! Dus na elk toilet bezoek van je vriend de wc reinigen, deurknoppen etc.

Sterkte ermee!

hier alles zn gangetje..was vandaag een beetje down....Vriend heeft het alleen maar druk drukdruk en vergeet zelfs mij te groeten als ie van huis gaat! Leuk zo'n relatie zonder elkaar.
Arme Framboos! Het is niet leuk om je zo te voelen. Vervelend dat jullie een beetje langs elkaar heen leven. Probeer het op een rustige manier tegen hem te zeggen (kan jij vast wel, ik zou waarschijnlijk meteen dramatisch in huilen uitbarsten) dat je het vervelend vindt, en probeer te onthouden dat het tijdelijk is, omdat de eerste periode met een nieuwe baby altijd wennen is. Sterkte meisje!

Swissie, goede vraag! Ik was in ieder geval een stuk pittiger en veel minder vaag. Maar goed, nog maar een jaartje, en dan ben ik voor altijd van die hormonen af!

Ik heb niet alleen maar trek in gezonde dingen trouwens, want ik snak deze hele zwangerschap al naar een sigaret! Ik ben al 6 jaar gestopt en ben niet van plan ooit weer te beginnen, en al zeker niet als ik zwanger ben natuurlijk, maar het lijkt me zo lekker!!
Goedenavond lieve meiden.

Hier weer eens een berichtje van mij. Ben de afgelopen week bijna niet op de pc geweest. Ben nog steeds niet lekker. Ontzettende hoofdpijn door vastzittende nek..pfff

Swissie, Hoe gaat het nu met het eten van Finn? Gaat het weer beter? Kim eet ook vaak heel weinig. Heb het er pas nog met het CB over gehad en die zeiden zolang ze maar blijft drinken geen zorgen maken.

Spitsmuisje: Vervelend he die zwangerschapshormonen. Ik was het al bijna weer vergeten maar nu ik het lees van jou..moet ik er meteen weer aan denken. Ik vond de zwangerschap ook geen roze wolk hoor. Vond het wel heel bijzonder allemaal maar echt genieten..nee.

Dikke knuffel voor jou!!

Icke: Ook voor jou een dikke knuffel. Ik hoop ook voor jou dat je het nog een beetje trekt allemaal.

Layla, Hoe is het met de keelonsteking van Zahra?

Leen: Schrikken zeg van Luna..Gelukkig gaat het nu weer iets beter met haar.

Micha, Respect hoor. Zwanger en twee jengelende jochies..

Vind maar dat je het goed doet hoor!! Gelukkig zijn de kindjes nu weer rustig. Oja..fijn dat alles goed was met de echo. En wat leuk een meisje.

Witchke, Beterschap voor Xander en je vriend.

Begrijp dat het moeilijk is de omgangsregeling tussen je ouders en Xander. Wel fijn dat er begeleiding is en er geevalueerd wordt met jou.

Framboos. Vervelend zeg een relatiedipje. Ik denk net als Micha dat jullie weer even wennen moeten aan de gezinsuitbreiding. Probeer inderdaad met je vriend erover te praten. Is natuurlijk ook moeilijk voor jou als je de zorg voor twee kleintjes hebt en weinig hebt aan je vriend. Dikke knuffel voor jou.

Heb even snel alles bijgelezen...maar natuurlijk niet alles kunnen onthouden. Hoop vanaf nu weer wat vaker op de pc te komen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Kim heeft de afgelopen dagen een paar nachten goed doorgeslapen..eindelijk hihi.

Sinds ze lopen kan, ben ik de hele dag in de weer. Ze weet nu hoe ze de trappen omhoog moet klimmen en wij hebben een heel gevaarlijke open trap. Ze is sinds vorige week wel weer heel lief sinds ze het lopen goed onder de knie heeft. Dat jengelgedrag was dus wederom een sprongetje,

Oja voor diegene die het vroegen: Wij hebben al vantevoren besloten om het bij een kindje te laten, omdat mijn vriend een stuk ouder dan mij is.

Zo ik ga er weer vandoor..

Fijne avond allemaal en een dikke knuffel voor diegene die hem nodig hebben!!
Muis, ik heb de wii fit bij neckermann besteld. Ik heb ook echt alle internetwinkls afgestruind en overal was de levertijd pas in september. Bij neckerman stond binnen 2 weken. Heb net ff voor je gekeken, helaas staat er nu weer langer dan 2 weken. Ik hoop wel dat ze zich niet vergist hebben en dat ik hem wel binnen 2 weken krijg!

<Micha, wat grappig, tijdens de zs van Ole was ik ook een echte fruitfreak geworden, ik at het de hele dag door!

Framboos, Ole gaat 2 keer pw naar het kdv. Dus 2 keer per week schrijf ik op wat hij de afgelopen dagen heeft meegemaakt. Is wel grappig. Ik had er in gezet dat we fachatmans verjaardag hadden gevierd en Ole kwam vandaag met een knutselwerkje thuis voor papa!

Hoop dat het wat wordt met je sollicitatie van vandaag Witchke! Enne... beterschap!

Fraboos, wat naar dat jullie zo langs elkaar heen leven! Heeft idd vast met de aanpassing aan jullie nieuwe uitgebreide gezinnetje te maken! Klinkt een beetje als vluchtgedrag.. Heb je vandaag een dipje? Of speelt het al een tijdje? Ik snap het ook echt nooit als mensen denken hun relatie te kunnen redden door een kind te "nemen". Ik denk dat het krijgen van een kind iets heel moois is wat je samen meemaakt, maar het is ook iets wat heel veel spanningen met zich mee kan brengen en ook in je relatie (en ook bij jezelf) nogal wat veranderingen met zich meebrengt! Sterkte en een dikke knuffel!
Hoi hoi meisjes!

Framboosje, een knuffel voor jou. De eerste tijd met een baby is echt aanpoten en soms denk je dat je alles onder de knie hebt en dat is het toch ineens niet zo. Probeer er eens rustig met je vriend over te hebben, want misschien heeft hij niet door hoe jij je voelt (mannen hebben toch best vaak die spreekwoordelijke plaat voor een kop...). Ik kan me voorstellen dat het allemaal best alleen voelt als het zo gaat.

Mich: ik was ook enorm van het fruit toen ik zwanger was. Best een goede tic! (maar die drang naar roken niet...irritant zeg!)

Spitsmuis, hoe is het met je mopperkontjes?

Yumak, he wat balen dat je nog steeds niet beter voelt zeg. Goed dat het zo lekker loopt met Kim (hoewel dat eten wel frustrerend is...). Heb je geen traphekje?

Muis had trouwens een oplossing voor de open trap (als ik het had begrepen had ik het uitgelegd, maar ik snapte er geen snars van... ).

He schoolreisje was superleuk en wat een prachtig weer! Sprookjeswonderland is echt een aanrader (hoewel het volgend jaar vast nog leuker is). Puk vond de kinderboerderij, de paardjes en het treintje vreselijke leuk en zat steeds om vanalles te schateren. Ontzettend schattig.

Verder heeft hij vandaag eindelijk door gekregen hoe je uit een rietje drinkt, klapt hij in zijn handjes en heeft hij los gestaan. Ik ben dus helemaal trots op mijn kleine charmeurtje.

Ook heel gezellig om samen met de andere ouders op te trekken zo'n dag. Leuke mensen hoor.

Ben wel een beetje gaar, dus ik duik de bank op.
Fachta: leuk trouwens van dat schriftje! Dat is iets wat ik wel een beetje mis op het kdv.
Laar was je mee vanmiddag op schoolreis?? dat wist ik niet! Waren er meer ouders mee? of was jij vrijwillige moeder??

Fachat wij kochten de WII ooit bij de wehkamp..Ook zij hadden hem op voorraad terwijl hij uitverkocht was in de winkel...

(Een half jaartje later toen ie op was in heel nederland hebben wij hem weer verkocht met winst via marktplaats, maar dat ter zijde...)

Dat boekje van ole is een erg leuk idee! Snap nu ook de bedoeling erachter. Ze willen op de creche dus een beetje inspelen op de huiselijke stuatie van het kind! Wat slim zeg! Zouden ze eigenlijk standaard moeten doen! Voelt een kind zich nog beter thuis op de creche!

Yumakje! nog steeds ziek? beterschap!!

En bedankt voor jullie meedenken...Tis gewoon dat mijn vriend een eigen ondernemer is en daardoor veel verantwoordelijkheid heeft. Hierdoor is hij veel stress gevoeliger geworden dan voorheen.....Hij loopt vaak als een kip zonder kop door het huis, en vergeet dan even zijn gezinnetje.

Ook breekt het klussen in huis mij de laatste tijd wat op...vriend (ehh eigenlijk man! ) stapt in 7 sloten tegelijk...Ons dakterras is al een jaar half klaar waardoor ik er niet fijn kan zitten. En nog wat andere klusjes....Maar het ergste vind ik babykamer.Hij heeft daar de kozijnen nu overhoop gehaald om ze op te knappen, en nieuw glas te plaatsen. Maar deze verbouwing duurt nu ook al 2weken, en ligt al een week plat!

Tommy slaapt nu in het rommelkamertje, en de ooit zo mooie babykamer is nu een bouwput!

Nou om lang verhaal kort te maken, ik als thuisblijf moeder kan hier niet tegen! Het huis is op dit moment even mijn wereldje, dus wil ik mij er wel prettig voelen. En dan ook nog een vriend die geen tijd voor je heeft....

Heb lichtelijk dramatisch (traan in het oog, dus och een beetje drama mich! ) mijn punt gemaakt vanmiddag. Vriend zou zijn best doen iig de babykamer zo snel mogelijk klaar te maken..tja afwachten maar...En quality time samen daar moeten we nog iets op verzinnen....

pfff wat een langdradig verhaal! sorry hoor!
Alle kinderen hadden een ouder mee, want anders was het niet te doen. (gelukkig, want het is zo leuk om mee te gaan!).

Even snel hoor, maar ik begrijp je punt volkomen. Mannen die ondernemer zijn zijn niet altijd even makkelijk te hebben. Werk moet wel regelmatig 's avonds gebeuren en eigenlijk is er nooit echt vrije tijd. Niet leuk, en zeker niet in je kraamtijd.

Wel goed dat je het hebt uitgesproken en nu in elk geval de babykamer wordt aangepakt!
Framboosje toch! Het is ook meer dan waardeloos als een mooie babykamer veranderd is een lelijke bouwput! Bij ons moest de babykamer de nacht voordat de jongens thuiskwamen worden afgemaakt en ik was op z'n zachtst gezegd hysterisch. Daarnaast vond ik, hoe gewenst en welkom de jongens ook waren, dat het een behoorlijke aanslag op onze relatie is geweest. Het gaat nu allemaal weer goed hoor (stilte voor de storm?), maar A. heeft ook een periode gehad dat hij me amper gedag zei als hij thuiskwam.

Lara, je schoolreisje klinkt leuk! Waar zit Sprookjeswonderland? (vast niet in de buurt van D.!)

Steijn was vandaag helemaal niet zichzelf en zat zichzelf enorm in de weg. Hij wilde maar een ding: op schoot zitten. (god, wat was ik blij dat A. vrij was vandaag!) Hugo was iets beter gehumeurd, maar ik denk dat Huugje de peuterpubertijd welkom aan het heten is. Hij heeft een drama geschopt in de kinderboerderij (fijn, we zaten net een pannenkoek te eten!), hij vertikte het om te eten en heeft keihard zitten gillen. Tien minuten lang! Tien lange minuten lang! Ik heb uiteindelijk was champignons voor zijn wipneus gelegd en pas toen Steijn klaar was met zijn prakkie ging Kruimel eten. Het is heel fijn dat hij toch zijn bord heeft leeggegeten, maar we hebben een uur aan tafel gezeten! Gezellig was anders, aangezien wij Hugo negeerden en hij hartverscheurend huilde. (Steijn had geen last van Huug; hij vrat vrolijk verder)
Hallo!

Muis wat leuk dat jullie pannenkoeken hebben gegeten (minder leuk dat Hugo zo gehumeurd was) Ik zeur hier al weken om een keer pannenkoeken met Luna te gaan eten!

Xaloy; als ik een vroege dienst heb moet ik om 07.30 op mijn werk zijn (in H,lo) dus op tijd weg.

Framboos, dikke knuf voor jou! Het lijkt me idd lastig voor jou zo, je huisje is op dit moment je wereld en als het daar dan niet op orde is, is niet leuk! Ben je al begonnen met kolven? Is het een idee om binnenkort een oppas te regelen en lekker te gaan eten ofzo samen met je man?

Pff vermoeinde dag vandaag. Luna was om 5 uur klaar wakker vanochtend dus ik ook. Daarna een drukke dag op het werk en net nog verjaardag gehad van mijn oma.

Sorry ben kapot dus vergeet volgens mij een boel nu, morgen meer!

Trusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven