Mode & Beauty alle pijlers

Welke sauna?

04-02-2014 12:58 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga komend weekend met een vriendin uit het noordoosten van het land naar de sauna en woon zelf in het noordwesten van de randstad.

Welke zouden jullie aanraden? Zwaluwhoeve vind ik vreselijk. Veel te druk.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Je regio's klinken erg ruim, wil je ergens in het midden afspreken? Sauna Woudfennen (in Joure) vind ik altijd wel fijn. Goede faciliteiten en niet massaal.
weet niet hoe ver het voor je rijden is maar wij gaan altijd naar thermen bussloo
Veluwse bron
palestra bij Doetinchem?
Wil je ergens in het midden afspreken? Er zijn inderdaad nogal wat opties :-) In de kop van Noord-Holland, op Wieringen, zit een nieuwe, kleinschalige sauna: Sauna Het Kuurhuys. Dat zou misschien wat voor jullie zijn. Ongeveer in het midden voor jullie ligt ook Thermen La Mer (Almere). Dat saunacomplex is iets groter dan Het Kuurhuys, maar niet zo druk als De Zwaluwhoeve.
La Mer is ook inderdaad goed, overigens.

Maarssen ook. Veluwse Bron is groot maar goed opgezet en voelt daardoor nooit echt te druk aan.
Een beetje in het midden is wel handig. Zat zelf ook even te googelen maar sauna Houten is dat wat?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Veluwsebron, beste sauna complex in de omgeving. Al staat de hele parkeerplaats vol, dan voelt het binnen helemaal niet druk en lig je soms lekker in je eentje in de sauna
Het is dat ik weet dat TO een kind heeft anders dacht ik dat mijn vriendin hier gepost had,

ik lees dus mee, zoek ook een sauna in midden nederland.

Veluwse bron vind ik trouwens wel druk, vind de opgietingen daar echt een ramp, half uur van te voren in de rij moeten staan en dan nog bil aan bil zitten ** ril**
Sauna houten is wat ouder, maar netjes onderhouden. Ik spreek daar wel eens af met een vrienden (zij uit het oosten, ik uit het westen) en het is prima voor een dag sauna en bijkletsen :-)
Sare in Oldenzaal/Deurningen is ook top.
Ridderrode in Santpoort-Zuid. Heerlijke sauna!
De waterlelie in zevenhuizen.
En sauna drome in putten? Is dat wat? Dat ligt zo'n beetje halverwege.
Putten ben ik 1x geweest, is al jaren geleden, maar ik vond het een prima sauna!
Spa sereen is maarssen is ook erg fijn. Niet te massaal en alles nieuw.
Zou kiezen voor Veluwse bron of Thermen Bussloo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven