Mode & Beauty alle pijlers

Tanden bleken, tips?

03-02-2014 20:37 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik wil graag mijn tanden laten bleken maar op het www vind ik diverse methoden variërend in prijs van 50-350 euro.

Heb jij ze laten bleken of iemand die je kent? Welke methode, waar, wat kostte het? Tevreden?

Ik hoor het graag:-)
Da's toch heel slecht voor je tanden?
Ik heb dit laatst nog met mijn tandarts besproken. Hij vertelde dat vanuit Europa de regels omtrent tanden bleken zijn aangepast in 2012. Voor die tijd kon je bleken met wel 30% peroxide, waardoor je sneller resultaat had. Nu mag dat nog maar met 6%, waardoor je meerdere behandelingen nodig hebt om hetzelfde te bereiken. Mijn tandarts doet het nu niet meer zelf, maar verkoopt wel thuisbleeksets die aan de Europese regels voldoen. Dat zou je dus 5x moeten doen en kost 10 euro per set, zei hij. Hij had het over strips die je over je tanden heen plakt, voor het slapen gaan en die twee uur blijven zitten. Mijn collega daarentegen heeft het ook thuis zelf gedaan, via een bitje van de tandarts en was in 2x klaar voor, voor 150 euro, maar had wel een week last van gevoelige tanden.

Ik zou in ieder geval je tandarts om advies vragen en niet zomaar naar één of ander goedkoop vage tandbleekshop gaan. Je hoort wel over aangetast glazuur of tandvlees.

Kijk eens hier:

http://www.vwa.nl/zoekresultaten?zoekterm=tanden+bleken
ik heb het twee jaar terug laten doen bij zo'n winkeltje in een winkelstraat (weet even de naam niet meer) Met van die lampen, duurde een uurtje en kostte rond de 100 euro. Het resultaat was echt heel mooi, maar ik heb een dag of twee met afschuwelijke zenuwpijn steken gelopen! Ik doe het dus nooit meer, maar het was wel heel mooi.

Dat ik dat had hoeft natuurlijk niet te beteken dat jij dat ook krijgt natuurlijk!
Doordat de wetgeving is aangepast is er niet echt een super resultaat meer.

Zoom day is goed en veilig, laat je een bitje maken bij de tandarts en kun je thuis bleken met een gel.

Ga alsjeblieft niet naar van die klinieken
Ik heb het een aantal jaren geleden ook laten doen. Het was niet eens nodig...had al vrij witte tanden van mezelf.

Het deed ontzettend veel pijn en op me tanden kwamen rare vlekjes...en het duurde een jaar voordat ze weg waren. Inmiddels is het effect weg en heb ik gewoon weer dezelfde kleur als voorheen. Ik zal het nooit meer doen...zelfs niet betaald!
Een tijdje geleden zag ik hier op Viva een reclame van Wit in Amsterdam (geloof ik) dat zag er toen wel goed uit. Misschien even bij hun op de website kijken? Of misschien zijn er hier mensen die daar ervaringen hebben? Ik heb er zelf ook wel eens over nadacht, maar tot nu toe nog niet aangedurfd...
Kijk, dit zijn reacties waar ik wat mee kan, thanks:-)

Ik ga het volgende week even met mijn tandarts overleggen. Ik laat hier wel even weten wat het geworden is voor degenen die het ook overwegen.

Ik wist echt niet dat je zoveel klachten kon krijgen van dat bleken joh, naïef;-)

grtz
Via groupon is er nu een leuke aanbieding om je tanden te bleken in Amsterdam.

Als je het thuis wilt doen is crest ideaal. Te koop via marktplaats of ebay (iets goedkoper). Ik heb verschillende dingen geprobeerd en crest vind ik het beste.

Wit in Amsterdam vond ik minder. Resultaat was ook niet geweldig, maar zo heeft iedereen zijn eigen ervaring.
doe het niet. Je tanden worden pijnlijk, ze verzwakken en met een paar weken zijn we weer terug in oude kleur
Mijn advies: doe het niet!!

Wat al eerder gezegd is, de regels zijn aangepast, met 6% krijg je geen spierwit resultaat.

Wetenschappelijk onderzoek naar de resultaten op lange termijn zijn er niet. Ook geen onderzoek naar keer op keer bleken.

Kostprijs is ¤25 en jij betaalt ¤350...
Ik heb ze gebleekt met crest whitening strips en bij mij werkte het super!
Crest is de Amerikaanse naam voor OralB, moet je voor de lol eens googlen op 'rash, sores, swollen lip + crest'
TO vroeg naar ervaringen, ik gaf mijn ervaring.
Een keer ergens opgevangen dat citroensap ook zou werken.
Citroensap??

Vreet meteen je glazuur op bedoel je..

Met dunner glazuur zie je steeds meer tandbeen en dat is geel, dat is geloof ik niet de bedoeling.. Erosie!
Ik poets met Vitis Whitening. Is niet schurend!

Duur een dag of 10 voordat je resultaat ziet, maar ik vind het super!
Ik had een behandeling gekocht ('gewonnen') op Vakantieveilingen. Ik durfde ondanks de gouden beloftes op de site niet zonder mijn tandarts te raadplegen te gaan. Hij zei dat het risico groot is op flinke zenuwpijn. Hij heeft mensen jankend van de pijn in zijn stoel gehad maar hij kon niks doen. Hij raadde het me ten zeerste af, en zei ook dat het witte effect idd maar tijdelijk is. Ik heb het ticket dus verscheurd, durfde het echt niet. Maar ik zou heel graag hagelwitte tanden willen hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven