Hotel Schiphol + parkeren
woensdag 5 februari 2014 om 13:27
Eindelijk een vakantie geboekt. Nu moeten we 's morgenvroeg vliegen. Normaal rijden we gewoon naar Schiphol, we wonen ongeveer 2 uur rijden van het vliegveld. Nu zitten we eraan te denken om 's avonds al naar Schiphol te gaan en daar te overnachten.
Dus wie heeft DE tip voor een hotel waar we eventueel ook de auto kunnen laten staan? Alvast bedankt.
Dus wie heeft DE tip voor een hotel waar we eventueel ook de auto kunnen laten staan? Alvast bedankt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
woensdag 5 februari 2014 om 13:34
http://www.actievandedag. ... msterdam-airport-schiphol
woensdag 5 februari 2014 om 13:34
woensdag 5 februari 2014 om 13:37
quote:Ritz schreef op 05 februari 2014 @ 13:34:
http://www.actievandedag. ... msterdam-airport-schipholZooo dat is goedkoop!! Normaal zijn de hotelprijzen bij schiphol zelf niet te betalen.
http://www.actievandedag. ... msterdam-airport-schipholZooo dat is goedkoop!! Normaal zijn de hotelprijzen bij schiphol zelf niet te betalen.
woensdag 5 februari 2014 om 13:39
quote:djchick schreef op 05 februari 2014 @ 13:34:
Ik denk niet dat er hotels zijn waar je de auto mag laten staan als je er niet meer verblijft. Maar wat ik zou doen is een hotel in hoofddorp nemen, en dan is het nog maar 5min rijden naar schiphol en daar je auto op lang parkeren zetten. Fijne vakantie alvast!Dat is juist het business model van heel veel hotels in de regio. Een voorovernachting, parkeerplek en shuttleservice naar Schiphol.
Ik denk niet dat er hotels zijn waar je de auto mag laten staan als je er niet meer verblijft. Maar wat ik zou doen is een hotel in hoofddorp nemen, en dan is het nog maar 5min rijden naar schiphol en daar je auto op lang parkeren zetten. Fijne vakantie alvast!Dat is juist het business model van heel veel hotels in de regio. Een voorovernachting, parkeerplek en shuttleservice naar Schiphol.
woensdag 5 februari 2014 om 13:43
Er zijn hier al heel veel topics over geweest waar veel tips in staan. Anders even googelen? Er zijn veel hotels die een park sleep and fly aanbieden.
Maar als je een pakketreis hebt kunnen de vluchttijden nog veranderen. Zo hebben wij een keer een hele dag op schiphol door gebracht want het hotel was al geboekt toen de vroege ochtendvlucht een avond vlucht werd.
Maar als je een pakketreis hebt kunnen de vluchttijden nog veranderen. Zo hebben wij een keer een hele dag op schiphol door gebracht want het hotel was al geboekt toen de vroege ochtendvlucht een avond vlucht werd.
woensdag 5 februari 2014 om 14:21
@Flashy, ik had gegoogled maar er zijn heel veel opties. Vandaag mijn vraag of dat er iemand ervaring heeft. En suggesties voor, niet die van 2 jaar geleden.
@Ritz, bedankt voor de tip!
Ik kreeg net te horen dat de vlucht die wij wilden vol zit, en we zijn overgeboekt op andere vluchten. We hebben nu geen overnachting meer nodig,aangezien we overdag gaan vliegen. Wel terug midden in de nacht, maar dan rij ik liever naar huis.
@Ritz, bedankt voor de tip!
Ik kreeg net te horen dat de vlucht die wij wilden vol zit, en we zijn overgeboekt op andere vluchten. We hebben nu geen overnachting meer nodig,aangezien we overdag gaan vliegen. Wel terug midden in de nacht, maar dan rij ik liever naar huis.
I can't control the wind but I can adjust the sail
woensdag 5 februari 2014 om 17:14