Gezondheid alle pijlers

Urine stinkt

06-02-2014 16:17 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Guttegut... Ben je van je vreselijke hoofdpijn af... Krijg je dit...

Ik heb nergens last van, behalve dat mijn urine echt vreselijk stinkt, dit is al even zo. Eerst dacht ik, misschien drink ik te weinig maar dat was het niet. (Zit op ruim 2 liter) Vervolgens plasje naar de huisarts gebracht voor controle op blaasontsteking, dat was het ook niet. En ja het stinkt wel erg inderdaad...

Urine is ook niet helemaal helder, en wat bruinig.

Iemand die dit bekend voorkomt? En wat heb je toen gedaan?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Toch even op kweek laten zetten?
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Lijkt op nierproblemen?
Niet toevallig ontzettend veel asperges gegeten de laatste tijd?
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 06 februari 2014 @ 16:46:

Niet toevallig ontzettend veel asperges gegeten de laatste tijd?

Dat is een hele aparte geur, die haal je er zo uit.

Ikzelf vind de urine dan naar ammoniak ruiken
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
andere pil?

andere medicijnen?

overgang?

virus?
Vitamine B? Stinkt ook.
verba volant, scripta manent.
Wat zei de huisarts erover? Die zag geen noodzaak verder te onderzoeken?
zwanger?
quote:suzyqfive schreef op 06 februari 2014 @ 16:17:

Guttegut... Ben je van je vreselijke hoofdpijn af... Krijg je dit...

Ik heb nergens last van, behalve dat mijn urine echt vreselijk stinkt, dit is al even zo. Eerst dacht ik, misschien drink ik te weinig maar dat was het niet. (Zit op ruim 2 liter) Vervolgens plasje naar de huisarts gebracht voor controle op blaasontsteking, dat was het ook niet. En ja het stinkt wel erg inderdaad...

Urine is ook niet helemaal helder, en wat bruinig.

Iemand die dit bekend voorkomt? En wat heb je toen gedaan?bruinig en stinkt : lekkend kontgat
quote:sandra3762 schreef op 06 februari 2014 @ 17:17:

[...]

bruinig en stinkt : lekkend kontgat

Nou, het is dat je het zelf grappig vindt.

Don't give up your day job.
Hoe is de urine onderzocht bij de ha?

Ik,zou teruggaan met een potje urine

Donkergekleurde urine als je genoeg drinkt, urine die raakt ruikt is zeker reden voor verder onderzoej
Je bent zelf een theepot
Het klinkt een beetje als bilirubinurie. In het geval van bilirubinurie kan het een voorteken zijn van ernstige problemen.

Ik zou hier mee terug gaan naar de huisarts.
Welke kleur heeft je ontlasting? Je moet er mee naar je huisarts en het kan zijn dat hij/zij je leverwaarden wil laten testen.
Gebruik je vitamine suplementen? Daar kan het namelijk ook van komen.
Inderdaad wat Girl1978 zegt!

Heb ik ook gehad na gebruik van vitamine supplementen.

Na het stoppen van deze tabletten was de urine ook weer normaal.
Bedankt voor jullie reacties.

Ik kan niet zwanger zijn, ben gesteriliseerd en geen baarmoederslijmvlies meer. Ik slik wel medicijnen (amitriptyline 10mg/dag) geen supplementen meer. De huisarts zegt contact opnemen als ik koorts krijg, misselijk wordt, erge hoofdpijn krijg enz.

Mijn ontlasting is niet ontkleurd. Ik heb wel een poos geleden koliekaanvallen gehad (meer dan een half jaar terug).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Na elk toiletgebruik je van onderen even wassen met water en zeep. En voorlopig geen vis eten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zeep? Ik ben geen deskundige hoor maar dat is toch nooit slim?
quote:suzyqfive schreef op 06 februari 2014 @ 19:47:

Bedankt voor jullie reacties.

Ik kan niet zwanger zijn, ben gesteriliseerd en geen baarmoederslijmvlies meer. Ik slik wel medicijnen (amitriptyline 10mg/dag) geen supplementen meer. De huisarts zegt contact opnemen als ik koorts krijg, misselijk wordt, erge hoofdpijn krijg enz.

Mijn ontlasting is niet ontkleurd. Ik heb wel een poos geleden koliekaanvallen gehad (meer dan een half jaar terug).

Twee redenen om terug te gaan

- koliekpijn op basis van wAt? Nierstenen, galstenen? Nu zul je van nierstenen geen donkere urine krijgen maar evt wel afwijkend geurende urine. Precies andersom bij galstenen. Misschien speelt het maar zonder kolieken, dat kan

- kun je het relateren aan de amitriptyline? Evt door huisarts melding bij Lareb

Je ha wacht verdere klachten af ipv te onderzoeken waar het vandaan komt, die van mij kwam daar niet mee weg hoor
Je bent zelf een theepot
quote:misslexie schreef op 06 februari 2014 @ 20:07:

Zeep? Ik ben geen deskundige hoor maar dat is toch nooit slim?

Jawel, gaat prima hoor. Zelfs ontsmettende zeep veroorzaakt geen enkel probleem op lange termijn maar natuurlijk kan je ook zeeploze wasgel voor babies nemen.

Zodra de geur minder wordt kan je stoppen als je dat wil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zeep is niet zo'n goed idee... Geheid dat ik dan een schimmeltje krijg...

Nav de koliekpijnen (rechtsbovenbuik) echo gehad, daar was niks op te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven