Vakantie Marketing
zaterdag 8 februari 2014 om 21:12
Hoe doen jullie verslag van je vakantie?
Wij sturen kaarten (vrienden, buren, collega's)
SMSsen en appen de hele dag
Wij maken een blog
We geven drie keer daags een update op Facebook (gemiddeld twee excursies en het diner)
We plaatsen 1 keer per dag een filmpje op Youtube
Als we thuis zijn organiseren we drie seminars over onze ervaringen compleet met hapjes en muziek uit het vakantieland en uiteraard een gelikt gemonteerd filmpje. Ik overweeg om dit jaar de seminars op te leuken met wat variété acts en dieren (wild) uit het vakantieland.
We gaan dit jaar naar Duitsland.
Wat doen jullie? En hoe manage je al die activiteiten?
Wij sturen kaarten (vrienden, buren, collega's)
SMSsen en appen de hele dag
Wij maken een blog
We geven drie keer daags een update op Facebook (gemiddeld twee excursies en het diner)
We plaatsen 1 keer per dag een filmpje op Youtube
Als we thuis zijn organiseren we drie seminars over onze ervaringen compleet met hapjes en muziek uit het vakantieland en uiteraard een gelikt gemonteerd filmpje. Ik overweeg om dit jaar de seminars op te leuken met wat variété acts en dieren (wild) uit het vakantieland.
We gaan dit jaar naar Duitsland.
Wat doen jullie? En hoe manage je al die activiteiten?
zaterdag 8 februari 2014 om 21:18
Het valt niet mee inderdaad, vooral als je naar het altijd exotische Duitsland gaat. Wij maken de hele dag filmpjes van de hoogte- maar vooral ook de dieptepunten (tent opzetten, kinderen die niet gaan slapen, camping niet kunnen vinden etc.). In onze vriendenkring zijn these funniest home videos al jaren een doorslaggevend succes. Uiteraard houden we tijdens onze vakantie iedereen op de hoogte van elke poep en scheet (letterlijk!) via FB en Whatsapp. Wij hebben er zelfs een speciale Whatsapp vakantie groep voor gecreëerd.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zaterdag 8 februari 2014 om 21:21
zaterdag 8 februari 2014 om 21:22
zaterdag 8 februari 2014 om 21:23
quote:vandale schreef op 08 februari 2014 @ 21:21:
Ja, eigenlijk wel een beetje zoals bij Meds.
Dat seminar achteraf vind ik erg leuk!
Wij zijn dit jaar van plan een soort 'big brother' camera's in de caravan te hangen, leuk voor de mensen thuis dat ze onze stream kunnen volgen.
O, daar had ik nog niet aan gedacht.
Beter doe je dan zes camera's (in alle hoeken en gaten) en minimaal 1 infrarood.
Doe je dan spontaan uitzenden of maken jullie scripjes?
Ja, eigenlijk wel een beetje zoals bij Meds.
Dat seminar achteraf vind ik erg leuk!
Wij zijn dit jaar van plan een soort 'big brother' camera's in de caravan te hangen, leuk voor de mensen thuis dat ze onze stream kunnen volgen.
O, daar had ik nog niet aan gedacht.
Beter doe je dan zes camera's (in alle hoeken en gaten) en minimaal 1 infrarood.
Doe je dan spontaan uitzenden of maken jullie scripjes?
zaterdag 8 februari 2014 om 21:25
De dag van thuiskomen verplicht ik iedereen die ik ken om langs te komen en mee te doen aan BGB's vakantiequiz. Zo weet ik wie mijn reisblogs nauwgezet leest. Er zijn altijd een paar instinkers, zoals : het toetje op dag drie was a. Te zoet b. Calorie arm of c. Heerlijk. En dan stond er echt duidelijk in mijn blog dat het eten zo overvloedig was dat er geen pap meer bij kon.
Zo leer je je vrienden kennen, hoor.
Zo leer je je vrienden kennen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 8 februari 2014 om 21:28
Nee niet wegstemmen, dat is zo 2013. Maar ze kunnen wel kiezen uit verschillende scenario's. Bv. Gaan we bij die shabby onhygiënische eetkraam eten (met voedselvergiftiging tot gevolg) of gaan we naar dat luxe michelin ster restaurant eten. Of gaan we door dat donkere steegje waar een groepje mannen met kettingen ons staan op te wachten of nemen we de taxi naar ons hotel. We hebben ook een speciale app voor de smartfoon waar mensen dan hun keus uit kunnen brengen. Vreemd genoeg krijgen we elke vakantie weer voedselvergiftiging en worden we beroofd
zaterdag 8 februari 2014 om 21:33
zaterdag 8 februari 2014 om 21:35
zaterdag 8 februari 2014 om 21:37
zaterdag 8 februari 2014 om 21:37
zaterdag 8 februari 2014 om 21:46
Goh Meds zo heb ik het nog niet bekeken, dan heb ik eigenlijk best puike vrienden.
En BGB dat je ze ophaalt zegt nog niets, ik zie jou wel als chauffeuse van een touringcar bus met aanhanger.
Ik doe hier overigens wel weer inspiratie op voor mijn volgende vakantie, België, keer wat anders. Zou ik gewoon een random Belg mee kunnen nemen als ik hem of haar lok met gratis Vlaamse frietjes en een biertje?
En BGB dat je ze ophaalt zegt nog niets, ik zie jou wel als chauffeuse van een touringcar bus met aanhanger.
Ik doe hier overigens wel weer inspiratie op voor mijn volgende vakantie, België, keer wat anders. Zou ik gewoon een random Belg mee kunnen nemen als ik hem of haar lok met gratis Vlaamse frietjes en een biertje?
zaterdag 8 februari 2014 om 21:48