Vakantie Marketing

08-02-2014 21:12 92 berichten
Hoe doen jullie verslag van je vakantie?

Wij sturen kaarten (vrienden, buren, collega's)

SMSsen en appen de hele dag

Wij maken een blog

We geven drie keer daags een update op Facebook (gemiddeld twee excursies en het diner)

We plaatsen 1 keer per dag een filmpje op Youtube

Als we thuis zijn organiseren we drie seminars over onze ervaringen compleet met hapjes en muziek uit het vakantieland en uiteraard een gelikt gemonteerd filmpje. Ik overweeg om dit jaar de seminars op te leuken met wat variété acts en dieren (wild) uit het vakantieland.

We gaan dit jaar naar Duitsland.

Wat doen jullie? En hoe manage je al die activiteiten?

Vakantie marketing

Totaal aantal stemmen: 6

goed idee (33%)
ik ga nooit op vakantie (33%)
ik bel vanuit de telefooncel (33%)
quote:elninjoo schreef op 08 februari 2014 @ 22:56:

Ik heb uit Thailand wel 'ns een blikje gefrituurde bamboewormen meegenomen en heb die sneaky in 'n bakje tussen de rest van de borrelnootjes e.d. gezet Goeie tip, vooral bij grijpgrage peuters van je vriendinnen
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 22:51:

[...]

Heel goed idee. Maar we gaan altijd naar Duitsland, dus hoe moeilijk zullen ze dat vinden?Neeee.. Dat je naar Duitsland ging dat wisten ze natuurlijk al door het thema van de avond. Het gaat er natuurlijk om dat ze raden in welk dorpje je zat, als ze afgaan op de lyrische beschrijvingen op je blog, van de prach-ti-ge natuur of dat schaaaaattige restaurantje. En bonuspunten voor degene die de camping weet te raden
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 08 februari 2014 @ 22:56:

Ik heb uit Thailand wel 'ns een blikje gefrituurde bamboewormen meegenomen en heb die sneaky in 'n bakje tussen de rest van de borrelnootjes e.d. gezet

lekker dipsausje erbij ?

smikkelen en smullen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 21:12:

We gaan dit jaar naar Duitsland.

Wat doen jullie?

Wij hebben afgelopen jaar een Oktoberfest (in september, maar toch) gehouden in onze achtertuin om de goede vakantiesfeer erin te houden. Kan het iedereen aanraden

quote:n87 schreef op 08 februari 2014 @ 22:59:

[...]

Neeee.. Dat je naar Duitsland ging dat wisten ze natuurlijk al door het thema van de avond. Het gaat er natuurlijk om dat ze raden in welk dorpje je zat, als ze afgaan op de lyrische beschrijvingen op je blog, van de prach-ti-ge natuur of dat schaaaaattige restaurantje. En bonuspunten voor degene die de camping weet te raden

Niemand kent die dorpjes.

Heb jij wel eens gehoord van:

Keulen

Bremen

of

Munchen?

[...]

Neeee.. Dat je naar Duitsland ging dat wisten ze natuurlijk al door het thema van de avond. Het gaat er natuurlijk om dat ze raden in welk dorpje je zat, als ze afgaan op de lyrische beschrijvingen op je blog, van de prach-ti-ge natuur of dat schaaaaattige restaurantje. En bonuspunten voor degene die de camping weet te raden

Keulen

Bremen

of

Munchen?
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 23:02:

[...]

Keulen

Bremen

of

Munchen?Ja, had iemand het net ook al over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Ik denk dat we doodgegooid worden foto's van grote schnitzels die over het bord hangen, met zo'n lullig schijfje citroen ernaast, gepaard gaande met liters bier in een pul, geserveerd door rondborstige meisjes in dirndljurken.

Prosit!
Godsamme! Schouderklopje post een foto van het verhaal wat ik net schrijf

Doen jullie nog aan het meenemen van souveniertjes; sneeuwbollen, sleutelhangers, borden, dat soort werk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik sta op die foto.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2014 @ 23:09:

Doen jullie nog aan het meenemen van souveniertjes; sneeuwbollen, sleutelhangers, borden, dat soort werk?Ja, speldjes voor op me hoed
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 23:10:

ik sta op die foto.Ja, je ziet jou duidelijk zitten.

Doen jullie nog aan het meenemen van souveniertjes; sneeuwbollen, sleutelhangers, borden, dat soort werk?Ik zag Meds laatst in een knickerbocker.
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 23:10:

[...]

Ja, speldjes voor op me hoedNiets voor je buren die je post en de plantjes doen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een dia- avondje hoort er ook bij.

Dan zeker een paar slides over je grote passie kerkstoepen

Doen jullie nog aan het meenemen van souveniertjes; sneeuwbollen, sleutelhangers, borden, dat soort werk?bedeltjes voor de armband, maar die is vol, dus nu kruiden en lekkere dingen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2014 @ 23:11:

[...]

Ik zag Meds laatst in een knickerbocker.Racisme! je mag het N woord niet zeggen BAH
Wij plakken van elke vakantie zo'n aandenken erbij

quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 23:14:

[...]

Racisme je mag het N woord niet zeggen BAHO fuck, ja, dat mag niet. My mistake.
quote:schouderklopje schreef op 08 februari 2014 @ 23:14:

Wij plakken van elke vakantie zo'n aandenken erbij

[afbeelding]Ja die heb ik ook. Vol
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 23:16:

[...]

Ja die heb ik ook. VolDan misschien doorgaan op deze

Nou, dat is an sich wel een leukerd.

Doen jullie nog aan het meenemen van souveniertjes; sneeuwbollen, sleutelhangers, borden, dat soort werk?Koelkastmagneetjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven