Vakantie Marketing

08-02-2014 21:12 92 berichten
Hoe doen jullie verslag van je vakantie?

Wij sturen kaarten (vrienden, buren, collega's)

SMSsen en appen de hele dag

Wij maken een blog

We geven drie keer daags een update op Facebook (gemiddeld twee excursies en het diner)

We plaatsen 1 keer per dag een filmpje op Youtube

Als we thuis zijn organiseren we drie seminars over onze ervaringen compleet met hapjes en muziek uit het vakantieland en uiteraard een gelikt gemonteerd filmpje. Ik overweeg om dit jaar de seminars op te leuken met wat variété acts en dieren (wild) uit het vakantieland.

We gaan dit jaar naar Duitsland.

Wat doen jullie? En hoe manage je al die activiteiten?

Vakantie marketing

Totaal aantal stemmen: 6

goed idee (33%)
ik ga nooit op vakantie (33%)
ik bel vanuit de telefooncel (33%)
Alle reacties Link kopieren
Meds! Gaat het goed?

Wij zeggen altijd dat er geen wifi of GSM ontvangst is waar wij heen gaan. En dan lezen we gewoon een boek, wandelen wat, beetje zwemmen en zonnen enzo. Echt heel bijzonder!
Ik zit nu te denken Meds, als je het echt goed wilt doen, moet je misschien even vragen of ze een talencursus doen en dan kun je het seminar in het Duits geven. Dan heb je pas ècht die sfeer te pakken, denk ik zo!
Het valt niet mee inderdaad, vooral als je naar het altijd exotische Duitsland gaat. Wij maken de hele dag filmpjes van de hoogte- maar vooral ook de dieptepunten (tent opzetten, kinderen die niet gaan slapen, camping niet kunnen vinden etc.). In onze vriendenkring zijn these funniest home videos al jaren een doorslaggevend succes. Uiteraard houden we tijdens onze vakantie iedereen op de hoogte van elke poep en scheet (letterlijk!) via FB en Whatsapp. Wij hebben er zelfs een speciale Whatsapp vakantie groep voor gecreëerd.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ja, eigenlijk wel een beetje zoals bij Meds.

Dat seminar achteraf vind ik erg leuk!

Wij zijn dit jaar van plan een soort 'big brother' camera's in de caravan te hangen, leuk voor de mensen thuis dat ze onze stream kunnen volgen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik neem een webcam mee die 24/7 aan is en overal meegaat. Via een speciale website kunnen familie, vrienden en vreemden me volgen. Soort big brother on holiday. Mijn droom is dat Stephen Spielberg dit gaat verfilmen met Leonardo di Caprio en Charlize Theron (Charlize speelt mij dan) in de hoofdrol.
quote:vandale schreef op 08 februari 2014 @ 21:21:

Ja, eigenlijk wel een beetje zoals bij Meds.

Dat seminar achteraf vind ik erg leuk!

Wij zijn dit jaar van plan een soort 'big brother' camera's in de caravan te hangen, leuk voor de mensen thuis dat ze onze stream kunnen volgen.

O, daar had ik nog niet aan gedacht.

Beter doe je dan zes camera's (in alle hoeken en gaten) en minimaal 1 infrarood.

Doe je dan spontaan uitzenden of maken jullie scripjes?
Van Dale: jij ook al shit zeg

Meds: welke wilde dieren neem je dan uit Duitsland mee? (Ik zie daar wel een minpuntje)
en kunnen kijkers dan ook mensen wegstemmen? Ik zou het wel moeilijk vinden als mijn jongste kinderen (10 en 11) zouden worden weggestemd. Die moeten dan alleen naar huis
De dag van thuiskomen verplicht ik iedereen die ik ken om langs te komen en mee te doen aan BGB's vakantiequiz. Zo weet ik wie mijn reisblogs nauwgezet leest. Er zijn altijd een paar instinkers, zoals : het toetje op dag drie was a. Te zoet b. Calorie arm of c. Heerlijk. En dan stond er echt duidelijk in mijn blog dat het eten zo overvloedig was dat er geen pap meer bij kon.

Zo leer je je vrienden kennen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ciambella schreef op 08 februari 2014 @ 21:23:

Van Dale: jij ook al shit zeg

Meds: welke wilde dieren neem je dan uit Duitsland mee? (Ik zie daar wel een minpuntje)Ik dacht dat ze daar wel beren/ vossen/ wasberen zouden hebben
Nee niet wegstemmen, dat is zo 2013. Maar ze kunnen wel kiezen uit verschillende scenario's. Bv. Gaan we bij die shabby onhygiënische eetkraam eten (met voedselvergiftiging tot gevolg) of gaan we naar dat luxe michelin ster restaurant eten. Of gaan we door dat donkere steegje waar een groepje mannen met kettingen ons staan op te wachten of nemen we de taxi naar ons hotel. We hebben ook een speciale app voor de smartfoon waar mensen dan hun keus uit kunnen brengen. Vreemd genoeg krijgen we elke vakantie weer voedselvergiftiging en worden we beroofd
BGB: durf het bijna niet te vragen, maar heb je nog wel vrienden over? (Niet iedereen heeft een goed geheugen namelijk).
Dat vind ik een goed idee ciambella. Ik denk dat bepaalde vrienden en volgers ons dan steeds naar het michelin ster gebeuren sturen omdat

1. we er nooit inkomen

2. als we er inkomen dit bankroet betekent
@ciambela

Ik denk dat ze de nieuwe Google dark glass - techniek gebruiken dan. Als ze over schakelen op de nieuwe roze Google-bril, zou het beter moeten worden!
Je doet natuurlijk wel verslag van je vakantie in de taal van het land waar je verblijft.

Logisch.
quote:ciambella schreef op 08 februari 2014 @ 21:30:

BGB: durf het bijna niet te vragen, maar heb je nog wel vrienden over? (Niet iedereen heeft een goed geheugen namelijk).We gaan ze altijd thuis ophalen, zegt dat nog iets?
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2014 @ 21:31:

Je doet natuurlijk wel verslag van je vakantie in de taal van het land waar je verblijft.

Logisch.
Wegstemmen had ik nog niet over nagedacht ?

Een poll onder de stream lijkt me een leuk idee, maar we editen niets - die quiz van BGB wil ik stiekem misschien ook wel pikken!

Hoop echt dat niemand uit mijn omgeving meeleest, ik wil echt wel origineel zijn...
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Meds, afgelopen jaar speelden jullie je vakantie na, soort bonte avond. Dat vond ik nou nog eens leuk.

Ik vond je soep uit blik en witte puntjes wat minder, maar je wraps waren heerlijk.
Yasmijn dat is een goed idee. Sinds ik goegel translate heb ontdekt kan ik ook verder dan duitsland. Ik verheug me al op Tsjechië. Mijn blog kan er dan zo uitzien:

Do prdele, co pokkeweer zde. Nejmlad¨í u¸ čtyři dny průjem a chemické wc v Praze jsme si nechali, proto¸e příli¨ mnoho sraček.
Ik vond die bonte avond minder geslaagd. Heb nog drie weken keelpijn gehad van dat jodelen
Goh Meds zo heb ik het nog niet bekeken, dan heb ik eigenlijk best puike vrienden.

En BGB dat je ze ophaalt zegt nog niets, ik zie jou wel als chauffeuse van een touringcar bus met aanhanger.

Ik doe hier overigens wel weer inspiratie op voor mijn volgende vakantie, België, keer wat anders. Zou ik gewoon een random Belg mee kunnen nemen als ik hem of haar lok met gratis Vlaamse frietjes en een biertje?
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 21:38:

Ik vond die bonte avond minder geslaagd. Heb nog drie weken keelpijn gehad van dat jodelen

Jodelen?

Eh......dat is me even ontgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven