Vakantie Marketing

08-02-2014 21:12 92 berichten
Hoe doen jullie verslag van je vakantie?

Wij sturen kaarten (vrienden, buren, collega's)

SMSsen en appen de hele dag

Wij maken een blog

We geven drie keer daags een update op Facebook (gemiddeld twee excursies en het diner)

We plaatsen 1 keer per dag een filmpje op Youtube

Als we thuis zijn organiseren we drie seminars over onze ervaringen compleet met hapjes en muziek uit het vakantieland en uiteraard een gelikt gemonteerd filmpje. Ik overweeg om dit jaar de seminars op te leuken met wat variété acts en dieren (wild) uit het vakantieland.

We gaan dit jaar naar Duitsland.

Wat doen jullie? En hoe manage je al die activiteiten?

Vakantie marketing

Totaal aantal stemmen: 6

goed idee (33%)
ik ga nooit op vakantie (33%)
ik bel vanuit de telefooncel (33%)
België lijkt me niet zo geschikt. Daar spreken ze ook Frans
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 21:37:

Yasmijn dat is een goed idee. Sinds ik goegel translate heb ontdekt kan ik ook verder dan duitsland. Ik verheug me al op Tsjechië. Mijn blog kan er dan zo uitzien:

Do prdele, co pokkeweer zde. Nejmlad¨í u¸ čtyři dny průjem a chemické wc v Praze jsme si nechali, proto¸e příli¨ mnoho sraček.
Alle reacties Link kopieren
He bah, Frans echt? Nou moet ik mijn vakantie als de sodemieter cancelen, keek er zo naar uit maar dit is echt een dealbreaker.
Zou het dan ook leuk zijn als ik mijn quiz de volgende keer doe in de taal van het land waar we geweest zijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2014 @ 22:02:

Zou het dan ook leuk zijn als ik mijn quiz de volgende keer doe in de taal van het land waar we geweest zijn?Dat behoor je te doen, ja.
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 21:26:

[...]

Ik dacht dat ze daar wel beren/ vossen/ wasberen zouden hebbenJe bent te laat, ze hadden Knut (had je vast wel kunnen lenen) maar die is niet meer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik hou zelfs mijn vakantie-adres geheim voor de meeste mensen.
verba volant, scripta manent.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2014 @ 22:02:

Zou het dan ook leuk zijn als ik mijn quiz de volgende keer doe in de taal van het land waar we geweest zijn?Fries dus?
quote:nlies schreef op 08 februari 2014 @ 22:09:

[...]

Je bent te laat, ze hadden Knut (had je vast wel kunnen lenen) maar die is niet meerLeeft Die Maus nog? (van Das Program)
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 22:24:

[...]

Leeft Die Maus nog? (van Das Program)
Ik sms (mn ouders want die hebben nog geen mobiel met app), verder app en mail ik en af en toe plaats ik 'ns een foto (gewoon 'n kiekje van die lekkere cocktails ofzo) op facebook
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 08 februari 2014 22:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nlies in "Vakantie Marketing"" class="messagelink">nlies schreef op 08 februari 2014 @ 22:09</a>:</b>

[...]

Je bent te laat, ze hadden Knut (had je vast wel kunnen lenen) maar die is niet meer</div></blockquote>Leeft Die Maus nog? (van Das Program) Ja, ik kijk regelmatig naar Das Program 1 van de weinige goede Duitse producten.
Adem in, adem uit
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 22:23:

[...]

Fries dus?Zeeuws, dit keer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 22:24:

[...]

Leeft Die Maus nog? (van Das Program)Maus is onsterfelijk toch?
quote:MarianneDavids schreef op 08 februari 2014 @ 22:14:

Ik hou zelfs mijn vakantie-adres geheim voor de meeste mensen.Tsss jij gunt de helft van je vrienden niet eens dat ze jaloers zijn en de andere niet dat ze ineens voor je neus staan : Verrassing !!!
Meds, misschien kun je het komend jaar een beetje anders doen: bestemming geheim houden en in je updates hints geven waar jullie zijn. Samen met die filmpjes moeten vrienden er toch wel achter kunnen komen waar jullie geweest zijn. Een beetje vriendschap is dat investeren wel waard, toch?
Variant op wie is de mol: Waar is de meds?
Ik maak nog dia's en houd altijd een dia-avondje voor familie en vrienden. Het is een avondvullend programma dus we starten met soep en bolletjes en later komen de volwassenhapjes en drankjes op tafel. Heel gezellige avondjes al zeg ik het zelf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2014 @ 22:48:

Ik maak nog dia's en houd altijd een dia-avondje voor familie en vrienden. Het is een avondvullend programma dus we starten met soep en bolletjes en later komen de volwassenhapjes en drankjes op tafel. Heel gezellige avondjes al zeg ik het zelf.
quote:n87 schreef op 08 februari 2014 @ 22:41:

Meds, misschien kun je het komend jaar een beetje anders doen: bestemming geheim houden en in je updates hints geven waar jullie zijn. Samen met die filmpjes moeten vrienden er toch wel achter kunnen komen waar jullie geweest zijn. Een beetje vriendschap is dat investeren wel waard, toch?Heel goed idee. Maar we gaan altijd naar Duitsland, dus hoe moeilijk zullen ze dat vinden?
je moet ze het wat lastiger maken, meds.

sneaky naar voormalig oost-duitsland gaan bijv.
wij slapen nooit.
Ik maak bij het dia-avondje altijd hapjes uit het land van bestemming.

Wel zo handig, want dat zit er nog zo in, he?

Ook neem ik altijd een paar flessen van de lokale door locals zelfgestookte drank mee naar huis.

Smaakt in Holland dan wel heel anders maar dat boeit niet.

Ze zullen weten dat ik in de jungle van Chiritjap ben geweest.

Zuipen zullen ze.
Ik heb uit Thailand wel 'ns een blikje gefrituurde bamboewormen meegenomen en heb die sneaky in 'n bakje tussen de rest van de borrelnootjes e.d. gezet
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2014 @ 22:55:

Ik maak bij het dia-avondje altijd hapjes uit het land van bestemming.

Wel zo handig, want dat zit er nog zo in, he?

Ook neem ik altijd een paar flessen van de lokale door locals zelfgestookte drank mee naar huis.

Smaakt in Holland dan wel heel anders maar dat boeit niet.

Ze zullen weten dat ik in de jungle van Chiritjap ben geweest.

Zuipen zullen ze.Ohww dat idee ga ik van je jatten Yas, briljant!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:valentinamaria schreef op 08 februari 2014 @ 22:52:

je moet ze het wat lastiger maken, meds.

sneaky naar voormalig oost-duitsland gaan bijv.

O, daar kom ik liever niet.

In 1985 was ik daar als vrijwilliger in het verzet. Heb nog eigenstandig LP's van Het Goede Doel door Checkpoint Charlie gesmokkeld.

Ging maar net goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven