Vakantie Marketing
zaterdag 8 februari 2014 om 21:12
Hoe doen jullie verslag van je vakantie?
Wij sturen kaarten (vrienden, buren, collega's)
SMSsen en appen de hele dag
Wij maken een blog
We geven drie keer daags een update op Facebook (gemiddeld twee excursies en het diner)
We plaatsen 1 keer per dag een filmpje op Youtube
Als we thuis zijn organiseren we drie seminars over onze ervaringen compleet met hapjes en muziek uit het vakantieland en uiteraard een gelikt gemonteerd filmpje. Ik overweeg om dit jaar de seminars op te leuken met wat variété acts en dieren (wild) uit het vakantieland.
We gaan dit jaar naar Duitsland.
Wat doen jullie? En hoe manage je al die activiteiten?
Wij sturen kaarten (vrienden, buren, collega's)
SMSsen en appen de hele dag
Wij maken een blog
We geven drie keer daags een update op Facebook (gemiddeld twee excursies en het diner)
We plaatsen 1 keer per dag een filmpje op Youtube
Als we thuis zijn organiseren we drie seminars over onze ervaringen compleet met hapjes en muziek uit het vakantieland en uiteraard een gelikt gemonteerd filmpje. Ik overweeg om dit jaar de seminars op te leuken met wat variété acts en dieren (wild) uit het vakantieland.
We gaan dit jaar naar Duitsland.
Wat doen jullie? En hoe manage je al die activiteiten?
zaterdag 8 februari 2014 om 21:48
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 februari 2014 @ 21:37:
Yasmijn dat is een goed idee. Sinds ik goegel translate heb ontdekt kan ik ook verder dan duitsland. Ik verheug me al op Tsjechië. Mijn blog kan er dan zo uitzien:
Do prdele, co pokkeweer zde. Nejmlad¨í u¸ čtyři dny průjem a chemické wc v Praze jsme si nechali, proto¸e příli¨ mnoho sraček.
Yasmijn dat is een goed idee. Sinds ik goegel translate heb ontdekt kan ik ook verder dan duitsland. Ik verheug me al op Tsjechië. Mijn blog kan er dan zo uitzien:
Do prdele, co pokkeweer zde. Nejmlad¨í u¸ čtyři dny průjem a chemické wc v Praze jsme si nechali, proto¸e příli¨ mnoho sraček.
zaterdag 8 februari 2014 om 22:09
zaterdag 8 februari 2014 om 22:31
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 08 februari 2014 22:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nlies in "Vakantie Marketing"" class="messagelink">nlies schreef op 08 februari 2014 @ 22:09</a>:</b>
[...]
Je bent te laat, ze hadden Knut (had je vast wel kunnen lenen) maar die is niet meer</div></blockquote>Leeft Die Maus nog? (van Das Program) Ja, ik kijk regelmatig naar Das Program 1 van de weinige goede Duitse producten.
[...]
Je bent te laat, ze hadden Knut (had je vast wel kunnen lenen) maar die is niet meer</div></blockquote>Leeft Die Maus nog? (van Das Program) Ja, ik kijk regelmatig naar Das Program 1 van de weinige goede Duitse producten.
Adem in, adem uit
zaterdag 8 februari 2014 om 22:40
quote:MarianneDavids schreef op 08 februari 2014 @ 22:14:
Ik hou zelfs mijn vakantie-adres geheim voor de meeste mensen.Tsss jij gunt de helft van je vrienden niet eens dat ze jaloers zijn en de andere niet dat ze ineens voor je neus staan : Verrassing !!!
Ik hou zelfs mijn vakantie-adres geheim voor de meeste mensen.Tsss jij gunt de helft van je vrienden niet eens dat ze jaloers zijn en de andere niet dat ze ineens voor je neus staan : Verrassing !!!
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 8 februari 2014 om 22:41
zaterdag 8 februari 2014 om 22:48
Ik maak nog dia's en houd altijd een dia-avondje voor familie en vrienden. Het is een avondvullend programma dus we starten met soep en bolletjes en later komen de volwassenhapjes en drankjes op tafel. Heel gezellige avondjes al zeg ik het zelf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 februari 2014 om 22:48
zaterdag 8 februari 2014 om 22:51
quote:n87 schreef op 08 februari 2014 @ 22:41:
Meds, misschien kun je het komend jaar een beetje anders doen: bestemming geheim houden en in je updates hints geven waar jullie zijn. Samen met die filmpjes moeten vrienden er toch wel achter kunnen komen waar jullie geweest zijn. Een beetje vriendschap is dat investeren wel waard, toch?Heel goed idee. Maar we gaan altijd naar Duitsland, dus hoe moeilijk zullen ze dat vinden?
Meds, misschien kun je het komend jaar een beetje anders doen: bestemming geheim houden en in je updates hints geven waar jullie zijn. Samen met die filmpjes moeten vrienden er toch wel achter kunnen komen waar jullie geweest zijn. Een beetje vriendschap is dat investeren wel waard, toch?Heel goed idee. Maar we gaan altijd naar Duitsland, dus hoe moeilijk zullen ze dat vinden?
zaterdag 8 februari 2014 om 22:55
Ik maak bij het dia-avondje altijd hapjes uit het land van bestemming.
Wel zo handig, want dat zit er nog zo in, he?
Ook neem ik altijd een paar flessen van de lokale door locals zelfgestookte drank mee naar huis.
Smaakt in Holland dan wel heel anders maar dat boeit niet.
Ze zullen weten dat ik in de jungle van Chiritjap ben geweest.
Zuipen zullen ze.
Ook neem ik altijd een paar flessen van de lokale door locals zelfgestookte drank mee naar huis.
Zuipen zullen ze.
zaterdag 8 februari 2014 om 22:57
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2014 @ 22:55:
Zuipen zullen ze.Ohww dat idee ga ik van je jatten Yas, briljant!
Zuipen zullen ze.Ohww dat idee ga ik van je jatten Yas, briljant!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 februari 2014 om 22:58
quote:valentinamaria schreef op 08 februari 2014 @ 22:52:
je moet ze het wat lastiger maken, meds.
sneaky naar voormalig oost-duitsland gaan bijv.
O, daar kom ik liever niet.
In 1985 was ik daar als vrijwilliger in het verzet. Heb nog eigenstandig LP's van Het Goede Doel door Checkpoint Charlie gesmokkeld.
Ging maar net goed
je moet ze het wat lastiger maken, meds.
sneaky naar voormalig oost-duitsland gaan bijv.
O, daar kom ik liever niet.
In 1985 was ik daar als vrijwilliger in het verzet. Heb nog eigenstandig LP's van Het Goede Doel door Checkpoint Charlie gesmokkeld.
Ging maar net goed