Snurken
zondag 9 februari 2014 om 07:49
zondag 9 februari 2014 om 07:54
Herriestoppers! Goed zacht draaien en er goed instoppen, helpt absoluut. Mijn vriend snurkt vreselijk hard, ik wilde van m'n dopjes af toen onze dochter werd geboren (bang dat ik haar dan niet zou horen) maar ik doe geen oog dicht. Ik slaap dus al een paar jaar met die dopjes, en slaap heerlijk. Als hij gedronken heeft snurkt hij nog harder, dan geef ik hem een mep want dan gaat het door de dopjes heen...dan draait ie even om en slaap ik weer verder
zondag 9 februari 2014 om 07:56
Mijn vriend heb ik ook naar de ha gestuurd, maar er is niks aan te doen. Een operatie kan, maar kans dat het echt helpt blijkt klein te zijn. Ook alle middeltjes die je kan kopen helpen niet. Dus volgens onze ha is het gewoon pech! Tja....ik hem m'n vriend regelmatig vervloekt hoor. Slaapgebrek is vreselijk, maar nogmaals die Herriestoppers werken hier prima
zondag 9 februari 2014 om 08:42
Herkenbaar, hier ligt man ook nagenoeg iedere nacht te snurken. Gewone oordoppen helpen niet. Ik heb nu industriele oordoppen gekregen van iemand die in de wegenbouw werkt, en die werken wel.
Ik hoor dochter nog wel, duurt wel een fractie langer voor het doordringt, maar ach, dan is man 's nachts wat vaker de pineut, so be it.
Ik hoor dochter nog wel, duurt wel een fractie langer voor het doordringt, maar ach, dan is man 's nachts wat vaker de pineut, so be it.
zondag 9 februari 2014 om 08:46
Er bestaan neus vleugeltjes die kan je vriend in doen tegen het snurken. Zijn neus wordt daardoor open gehouden zodat hij niet meer snurkt.
Wat ook beter helpt dan een por geven is gewoon praten. Dus gewoon zeggen. ....naam....wil je stoppen met snurken. In je slaap hoor je namelijk gewoon. Dan draait hij zich meteen om. Maar met de neus vleugels ben je er helemaal af. Ik weet alleen niet waar je dfie koopt. Ik kan het voor je navragen.
Succes ermee. Ik ken het probleem.
Wat ook beter helpt dan een por geven is gewoon praten. Dus gewoon zeggen. ....naam....wil je stoppen met snurken. In je slaap hoor je namelijk gewoon. Dan draait hij zich meteen om. Maar met de neus vleugels ben je er helemaal af. Ik weet alleen niet waar je dfie koopt. Ik kan het voor je navragen.
Succes ermee. Ik ken het probleem.
Don't worry be happy
zondag 9 februari 2014 om 08:59
zondag 9 februari 2014 om 10:38
Wellicht helpen oordopjes met betere demping. En wat Desperate zegt, echt goed indoen.
Ik vind deze echt geweldig:
http://www.oordopjes-kope ... et-zeer-hoge-demping.html
Geen spam, gewoon tevreden klant.
Ik vind deze echt geweldig:
http://www.oordopjes-kope ... et-zeer-hoge-demping.html
Geen spam, gewoon tevreden klant.
zondag 9 februari 2014 om 10:53
hier hetzelfde probleem
oordopjes werken niet
slaaponderzoek gehad maar geen apneu (dat op te lossen in met een lawaaiig apparaat
wel een snurkbeugel (bitje) maar ook dat werkt niet helemaal
snurkt op zijn rug en op zijn zij, dus die tennisbal heeft geen nut
ben soms best blij als hij nachtdienst heeft
oordopjes werken niet
slaaponderzoek gehad maar geen apneu (dat op te lossen in met een lawaaiig apparaat
wel een snurkbeugel (bitje) maar ook dat werkt niet helemaal
snurkt op zijn rug en op zijn zij, dus die tennisbal heeft geen nut
ben soms best blij als hij nachtdienst heeft
zondag 9 februari 2014 om 10:57
zondag 9 februari 2014 om 13:30
Wij slapen helaas ook 'gedwongen' apart sinds een tijd. Het is gewoon niet te doen om naast hem te liggen met het snurkniveau van het moment. Dus we slapen dan maar apart + ik heb ook nog oordopjes in. We missen elkaar wel bij het wakker worden, maar het is samen een stuk gezelliger als we beiden normaal slapen, dan dat we kapot zijn van het slaaptekort. Geloof me: daar wordt je relatie ook niet beter van.
Ik gebruik trouwens groene raketjes (zo noem ik ze maar) voor oordopjes. Ik heb ook die gele dingen gehad, maar mijn gehoorgangen gingen daar pijn van doen: zijn te groot denk ik voor mijn oren. Ook slaap ik altijd op mijn zij, en daarvoor vond ik ze te dik.
Ik gebruik trouwens groene raketjes (zo noem ik ze maar) voor oordopjes. Ik heb ook die gele dingen gehad, maar mijn gehoorgangen gingen daar pijn van doen: zijn te groot denk ik voor mijn oren. Ook slaap ik altijd op mijn zij, en daarvoor vond ik ze te dik.
such reply. wow.