Bah! Ingebroken in auto!

09-02-2014 13:27 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven! Ik kom net beneden om vuilnis weg te gooien, zie ik dat er ingebroken is in mijn auto! Ruit ingeslagen! Er zat gelukkig niets waardevols in de auto behalve wat kleingeld als parkeergeld maar toch. Nieuwe ruit, auto nat van binnen, stoelen doorweekt. Zit nu te wachten op totaalglas die mijn ruit komt maken. Baal er echt van! Heb al veel onderhoud aan mijn auto uit moeten laten voeren de afgelopen weken en nu dit erbij!

Ik weet het, er zijn altijd ergere dingen. Maar toch baal ik hier wel echt van! Ik wilde het gewoon even kwijt.
Is ook gewoon klote, gedoe waar je geen zin in hebt allemaal omdat iemand zijn handen niet van je spullen af kon houden. Blegh!
Geen politie gebeld?
Er is dan wel niks gestolen maar je auto is wel vernield...
Ja hoor! Politie is al geweest en de aangifte is al gedaan.
En nu wachten op carglass? Hier wordt de laatste tijd heel veel in auto's ingebroken en worden navigatiesystemen eruit gehaald. Als de politie is geweest wordt de auto in zijn geheel opgehaald naar sporen en dan naar garage om te herstellen.

Hoewel vannacht zijn er in de buurt ook auto's vernield puur ramen stuk maken etc. weet niet of die ook afgevoerd worden?
Doe ik niet aan....
Vroeger bij mij ook ontelbare keren ingebroken. Nooit lag er iets in mijn auto. Er was niet eens een radio te stelen.

Ik heb nu een stuurslot, startonderbreker, kenteken genoteerd in autoramen, een ledje alsof ik een auto alarm heb, radiofrontje eruit en een ledje dat die er dus niet zit en als ik de auto afsluit hang ik aan de binnenspiegel een kaart van de politie dat er niets uit de auto te stelen is.

Even afkloppen maar erna geen inbraken meer gehad (en dat de auto helemaal gestolen was).
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat is idd zwaar ellendig.
Politie gaf mij de tip om dashboard kastje open te laten zodat men kan zien dat er niets in ligt.

Wat stom dat er bij jou ook meerdere keren is ingebroken. Bah! Wat denken mensen wel niet!
Hier ook al 3x ingebroken in de auto. Nu hebben ze van de week de hele auto gestolen en toen bij een achtervolging om een lantarenpaal gevouwen.

Laat ze gewoon van andermans spullen afblijven!
You know my name, not my story!
@tammy jouw auto gestolen??! Dat is nog ellendiger!!
Ja onze auto. Echt waardeloos!
quote:tv-fanaat schreef op 09 februari 2014 @ 13:50:

Politie gaf mij de tip om dashboard kastje open te laten zodat men kan zien dat er niets in ligt.

Daar geloof ik ook niet in. Soms openen ze de auto om te kijken om helemaal te stelen. Daarbij, soms bij sneeuw of regen enz kan je helemaal niet naar binnen kijken.

Ik ben overtuigd dat je niet meer dan je best kan doen en verder veel geluk moet hebben. Altijd aangifte doen. Ik woonde destijds in een doodlopende straat waar wekelijks werd ingebroken omdat er nooit politie kwam. Dat is gelukkig later wel iets beter geworden.

Het is zeer frustrerend. Kost je zoveel geld en zo zinloos.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hmm ze zijn dus goed bezig. Hier ook poging tot, we zagen het op tijd. Politie gebeld, die heeft een tijdje rondgereden.
@Tammy, Zijn "ze" wel gepakt?
Ja ze zijn wel gepakt. Dus in elk geval iemand om de schade (auto is waarschijnlijk total loss) op te gaan verhalen.
@gelukkig dat ze gepakt zijn tammy. Scheelt denk ik een hoop kosten. Maar wat een gedoe! Jij zit dan helemaal zonder auto.

Die man van autotaalglas laat op zich wachten. Ik wacht al ruim een uur! Pff ik heb gewoon geen rust tot de boek weer dicht zit.
Logish toch. Hoop dat ze snel komen voor je ruit.

Ja wij zitten nu helemaal zonder. Gelukkig kunnen we volgende week een auto lenen als we op vakantie gaan.
quote:Tammy77 schreef op 09 februari 2014 @ 14:04:

Ja ze zijn wel gepakt. Dus in elk geval iemand om de schade (auto is waarschijnlijk total loss) op te gaan verhalen.

Wil niet vervelend doen maar hou er ook rekening mee dat het niet te verhalen is.

Bij ons destijds ook de auto gestolen, totalloss gereden na achtervolging politie. Daders gepakt en veroordeeld. Maar een kale kip kan je niet plukken. Niets gekregen van daders of verzekering.
.
MV ik had je reactie nog niet gezien.
quote:

Wil niet vervelend doen maar hou er ook rekening mee dat het niet te verhalen is.

Bij ons destijds ook de auto gestolen, totalloss gereden na achtervolging politie. Daders gepakt en veroordeeld. Maar een kale kip kan je niet plukken. Niets gekregen van daders of verzekering.Daar zijn we idd ook bang voor. Maar ja proberen gaan we het in elk geval:)
Zowel de straffen als de pakkans voor diefstal/inbraak zijn erg laag in ons land. Daarom is het zo lonend voor criminelen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 februari 2014 @ 13:47:

Vroeger bij mij ook ontelbare keren ingebroken. Nooit lag er iets in mijn auto. Er was niet eens een radio te stelen.

Ik heb nu een stuurslot, kenteken genoteerd in autoramen, een ledje alsof ik een auto alarm heb, radiofrontje eruit en een ledje dat die er dus niet zit en als ik de auto afsluit hang ik aan de binnenspiegel een kaart van de politie dat er niets uit de auto te stelen is.

Even afkloppen maar erna geen inbraken meer gehad (en dat de auto helemaal gestolen was).O dat vind ik zo'n vreemde voorzorgsmaatregel. Hang een bordje bij een pas geverfde bank met "pas geverfd, nat" en 9 van de 10 mensen gaan voelen of het echt zo is. Als ik een crimineel was zou ik bij dat soort kaartjes in een auto argwaan krijgen: Hoezo auto leeg, dat wil ik zelf controleren. Dus dat zouden voor mij de eerste auto's zijn die ik openmaak
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zo ze hebben de ruit gemaakt.

Ja van een kale kip kan je niet plukken! Dat zou dan echt zuur zijn! Als je all risk verzekerd bent worden dat soort dingen ook niet vergoed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven