Welke nick van een ander had jij graag gewild?

25-06-2008 20:45 201 berichten
Pff het zoveelste topic in de reeks 'Wat past bij wie e.d.'.

Maar....als je een nieuwe nick mocht aanmaken, welke had je dan gekozen? Of zie je een nick waarvan je denkt wáárom heb ik die niet gekozen?

Ik vind persoonlijk ' Isis' en hele mooie.

Welke jullie?
Ik ben al jaaaaaaren een kip.
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 26 juni 2008 @ 08:07:

Ow, ik dacht dat digitalis betekent dat je de hele dag achter de PC zit.... weer wat geleerd!

Da's ook wel zo Maar het is dus vingerhoedskruid, waar ze digoxine van maken. Zo giftig als de pest.

Misschicken vind ik ook een leuke nick. Vooral als mensen haar hier 'kip' noemen vind ik grappig.
Hoe verrassend: ik ben niet zo blij met mijn nick...ooit snel aangemaakt toen ik ergens erg mee zat.

Ik had me wel voorgenomen om later een andere nickname te nemen, maar zolang ik nog geen nieuwe leuke naam wist, bleef ik 'nog even' onder Twijfelmeid posten. Ja...en nu post ik redelijk veel onder deze naam, ben ik 'bekend' en weet ik nog steeds geen andere, passende nickname. Dus voorlopig blijft t nog wel Twijfelmeid.

Ik vind Vinyl wel een leuke nick, en eleonora.
Twijfelmeid: misschien Venus, Aphrodite, koelkast, amoebe, Diane, Freya, snelkookpan?
quote:Digitalis schreef op 26 juni 2008 @ 08:45:

[...]

Da's ook wel zo Maar het is dus vingerhoedskruid, waar ze digoxine van maken. Zo giftig als de pest.

Misschicken vind ik ook een leuke nick. Vooral als mensen haar hier 'kip' noemen vind ik grappig.het is al jaren jufkip, maar ja, nieuw forum, je wil es wat anders en je hebt niet zoveel fantasie...
quote:Digitalis schreef op 26 juni 2008 @ 08:59:

Twijfelmeid: misschien Venus, Aphrodite, koelkast, amoebe, Diane, Freya, snelkookpan? ja...nou ga ik weer twijfelen...
Voor mij heeft de schoonheid van een nick toch ook echt te maken met of ik de forummer er achter leuk vind. Er zijn namen die ik niet mooi (meer) vind omdat ik de forummer niet leuk vind.

Zo word ik blij van een naam als Korenwolf, Nijntje, Thee, Duploo, of Whopper en dat is niet eens per se omdat het zulke beeldschone namen zijn maar omdat ik de forummers zo leuk vind.

Pomodori, Borodini, dat vind ik echt mooie nicks en veel van de eigen namen ook. Bianca, Margaretha, Yasmijn, Lindy, Leonor enzovoort...

Ik zou zelf voor een naam gaan die met Miss begint, als ik nog eens mag kiezen. Ik vind de Missen hier zo geinig en vooral als de naam wordt afgekort. Zoals bij Miss Chicken, Miss C. en Moneypenny, Miss M.
Ik wilde perse Elle maar die was in vele varianten dus al ingeschreven ,nooit hier 1 van gezien maar goed,Michelle vond ik een mooie meisjesnaam en toen ElleMichelle van gemaakt,ik vond het ook wel mooi klinken bij elkaar....

Maar ik had dus het liefst gewoon Elle.......
ElleMichelle vind ik hartstikke mooi!
Wolfskers was misschien nog een idee geweest

Zelf vind ik Int prima. De naam maakt me niet zoveel uit, daarin moet ik Shakespeare gelijk geven. Int is kort en krachtig met doorgaans positieve associaties en je kan er alle soorten avatars bij bedenken.

Ik vind Korenwolf briljant gevonden. Lief klein beestje met grote gevolgen. Maar het is geen naam die ik zelf gekozen zou hebben, hij past niet bij me.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Eigenlijk is mijn nick best wel persoonlijk...

Maddy.... Albright....

Maar hij is wel prima. Kort goed af (MA/Maddy) en de avatar vind ik ook wel gepast.

Alleen heb ik soms het idee dat mensen denken dat ik een of andere oude oerserieuze tang ben of zo... Ben gewoon een studente van 22...
maddyalbright wijzigde dit bericht op 26-06-2008 09:46
Reden: nuance
% gewijzigd
Na het lezen van de uitleg van de naam 'Digitalis' vind ik die erg mooi! Ik dacht eerlijk gezegd dat je zo een digi-wonder was ofzo, vandaar de naam ;)
Perfectionisme is niet perfect...
quote:yathibiyya schreef op 26 juni 2008 @ 09:46:

Na het lezen van de uitleg van de naam 'Digitalis' vind ik die erg mooi! Ik dacht eerlijk gezegd dat je zo een digi-wonder was ofzo, vandaar de naam ;)

En wat is het verhaal achter jouw nick?

Op het meisjesnamenforum gekeken???
Het verhaal achter mijn naam...

Zocht naar een leuke naam (voor een ander forum) ben gaan struinen op het i-net. En dit was een turkse/marrokaanse naam met een hele mooie betekenis. Alleen, wat erg kenmerkend voor mij is...Ik ben die betekenis vergeten. En kan de naam ook niet meer vinden :S
Perfectionisme is niet perfect...
quote:MaddyAlbright schreef op 26 juni 2008 @ 09:46:

Eigenlijk is mijn nick best wel persoonlijk...

Maddy.... Albright....

Maar hij is wel prima. Kort goed af (MA/Maddy) en de avatar vind ik ook wel gepast.

Alleen heb ik soms het idee dat mensen denken dat ik een of andere oude oerserieuze tang ben of zo... Ben gewoon een studente van 22...Haha, dat heb ik nou met dat 'mevrouw' van mij (zie ook eerder dit topic)
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 juni 2008 @ 09:55:

[...]

Haha, dat heb ik nou met dat 'mevrouw' van mij (zie ook eerder dit topic)Miss houdt je tenminste lekker jong, niemand die ziet dat ik eigenlijk een oud wijf ben
Maar Misskees vinnik raar... beetje Mispoes ofzo.. Nah dan mijn Mevrouw maar, kan ik waardig oud worden hier
Tegen die tijd neem ik natuurlijk wel een passender avatar, zo fris en pittig als deze zou toch echt niet passen na mijn, mwah dertigste ofzo, deze lijkt me wel geschikt:
Bwoei, maar dan kleiner, excuus!
Ik wilde eigenlijk Raven maar die was bezet dus heb ik er mijn (oude) bijnaam van gemaakt.

Nu zou ik een hele andere naam nemen

Kun je die laten veranderen trouwens?
anoniem_58359 wijzigde dit bericht op 26-06-2008 10:07
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:Digitalis schreef op 26 juni 2008 @ 08:59:

Twijfelmeid: misschien Venus, Aphrodite, koelkast, amoebe, Diane, Freya, snelkookpan? Hoho, die is al bezet hè!
Ghe, koelkast1 dan maar
quote:twijfelmeid schreef op 26 juni 2008 @ 10:09:

Ghe, koelkast1 dan maar

Neehee, koelkast2

Ik ben de enige echte eerste
quote:ravenescence schreef op 26 juni 2008 @ 10:05:

Ik wilde eigenlijk Raven maar die was bezet dus heb ik er mijn (oude) bijnaam van gemaakt.

Nu zou ik een hele andere naam nemen

Kun je die laten veranderen trouwens?

Ik was dus Ravenescence en ben nu Aeryn

Deze nick past veel beter bij me
Ik ben heel gelukkig met mijn nick, die ik ook al sinds de vorige eeuw draag. 2 Forumveranderingen konden daar geen afbreuk aan doen, hoewel ik even met een 2tje heb moeten leven.

Ik vind verder eigenlijk namen erg leuk, die van tv-seriepersonen of stripboeken zijn, ofzo. Ook makkelijk met de avatar

The Shining was trouwens éérst een boek, van Stephen King, mijn favoriete schrijver
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven