Zure wijven borrel topic
dinsdag 4 februari 2014 om 20:25
Zure wijven aller viva's verenigt u!!
Op naar de eeuwigdurende borrel gefinancierd door dames met vragen waar niet een glazen bol, maar alleen een zwangerschapstest tegenop kan!
In dit topic kan de stand voor het borrelbedrag worden bijgehouden.
Veel plezier met sparen en op naar de eerste borrel!
Cheers
Geld in kas op 22 juli 2014: ¤1100
Mocht je een relevant topic hebben gevonden, kom dan hier de winst delen!!
P.s. Er zijn nog openstaande vacatures in de kascommissie en borrelcommissie.
Voor nieuwe voorstellen staan we natuurlijk open
Penningmeesteressen: Cheery en Solomio
Kascommissaris: Sandt
Erelid: Nouschi
Marketingcommissie: Derpina
Hetachterdefeitenaanloopforumlid: Savetheday
Organisatrice ZWB-cruise: Itsmyempire
Op naar de eeuwigdurende borrel gefinancierd door dames met vragen waar niet een glazen bol, maar alleen een zwangerschapstest tegenop kan!
In dit topic kan de stand voor het borrelbedrag worden bijgehouden.
Veel plezier met sparen en op naar de eerste borrel!
Cheers
Geld in kas op 22 juli 2014: ¤1100
Mocht je een relevant topic hebben gevonden, kom dan hier de winst delen!!
P.s. Er zijn nog openstaande vacatures in de kascommissie en borrelcommissie.
Voor nieuwe voorstellen staan we natuurlijk open
Penningmeesteressen: Cheery en Solomio
Kascommissaris: Sandt
Erelid: Nouschi
Marketingcommissie: Derpina
Hetachterdefeitenaanloopforumlid: Savetheday
Organisatrice ZWB-cruise: Itsmyempire
zondag 9 februari 2014 om 22:46
quote:single-lady schreef op 09 februari 2014 @ 22:33:
Laat hem maar geld over houden voor de MAP....
En een biologieboek.
Zo te zien moeten we een leeftijdsgrens stellen aan die boete.
Maar ja, dan gaat iedereen zeggen dat ze 15 zijn.................
Laat hem maar geld over houden voor de MAP....
En een biologieboek.
Zo te zien moeten we een leeftijdsgrens stellen aan die boete.
Maar ja, dan gaat iedereen zeggen dat ze 15 zijn.................
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 9 februari 2014 om 23:02
maandag 10 februari 2014 om 06:54
quote:soley79 schreef op 09 februari 2014 @ 23:02:
Wat denken jullie, 20 piek, of niet?
http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/2211433 keer zelfs: 1) voor het (weliswaar bedekt) stellen van DE vraag; 2) voor gebruik van me i.p.v. mijn; 3) voor haar eigen zure reacties.
Wat denken jullie, 20 piek, of niet?
http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/2211433 keer zelfs: 1) voor het (weliswaar bedekt) stellen van DE vraag; 2) voor gebruik van me i.p.v. mijn; 3) voor haar eigen zure reacties.
maandag 10 februari 2014 om 08:40
Ik denk van niet, Solo. TO stelt nl dat ze zwanger is en vraagt slechts naar het moment van conceptie. Dat is een vraag die ook een facepalm verdient, maar dat terzijde. Me (aaaarrrgg) ipv mijn is ook heel irritant, maar daar moet een tweede borrelaccount voor worden gemaakt zou ik zeggen.
Deze daarentegen is een klassieker:
Alstublieft, beantwoord mijn vraag.. Ik heb zoveel bang
Inclusief de meest rare taalfouten. Er wordt gezegd dat to deze fouten mag maken als Belg, maar bij mijn weten geldt het standaardnederlands nog altijd in de gehele Taalunie, dus ook in België.
¤20 voor de ZWB iig.
Deze daarentegen is een klassieker:
Alstublieft, beantwoord mijn vraag.. Ik heb zoveel bang
Inclusief de meest rare taalfouten. Er wordt gezegd dat to deze fouten mag maken als Belg, maar bij mijn weten geldt het standaardnederlands nog altijd in de gehele Taalunie, dus ook in België.
¤20 voor de ZWB iig.
maandag 10 februari 2014 om 11:55
Anders gewoon een aparte pot voor het ge-me. Kan best bij het zure wijven topic letten we toch ook allemaal op.
Anders raakt de server nog overbelast haha!
Ik blijf alleen verbaasd over het feit hoe dom mensen zijn wat betreft de vragen "Ben ik zwanger". Ik bedoel "vroegah" stonden dat soort vragen ook in de break out. En toen vond ik dat al raar, het is toch algemene kennis? Ik kan gewoon niet snappen en dt vind ik zelfs frustrerend haha.
Zien jullie het al voor je dat jullie kind (nu/straks) ooit ergens zo'n topic gaat openen.
Ik blijf alleen verbaasd over het feit hoe dom mensen zijn wat betreft de vragen "Ben ik zwanger". Ik bedoel "vroegah" stonden dat soort vragen ook in de break out. En toen vond ik dat al raar, het is toch algemene kennis? Ik kan gewoon niet snappen en dt vind ik zelfs frustrerend haha.
Zien jullie het al voor je dat jullie kind (nu/straks) ooit ergens zo'n topic gaat openen.
maandag 10 februari 2014 om 12:42
quote:Derpina schreef op 10 februari 2014 @ 11:55:
Anders gewoon een aparte pot voor het ge-me. Kan best bij het zure wijven topic letten we toch ook allemaal op.
Als mijn kind een topic opent met die titel, dan ga ik echt twijfelen aan ons onderwijs.
Ik heb alleen zoons namelijk.
Als mijn kind een topic opent met die titel, dan ga ik echt twijfelen aan ons onderwijs.
Ik heb alleen zoons namelijk.
maandag 10 februari 2014 om 12:42
quote:Derpina schreef op 10 februari 2014 @ 11:55:
Zien jullie het al voor je dat jullie kind (nu/straks) ooit ergens zo'n topic gaat openen.Ik hoop het niet, zeker de jongens niet , dochter weet al goed hoe het zit, laat haat hier wel eens lezen! . Dus als ze al een topic opent, dan zeker niet hier.
Zien jullie het al voor je dat jullie kind (nu/straks) ooit ergens zo'n topic gaat openen.Ik hoop het niet, zeker de jongens niet , dochter weet al goed hoe het zit, laat haat hier wel eens lezen! . Dus als ze al een topic opent, dan zeker niet hier.
maandag 10 februari 2014 om 12:53
Hier nu ook een zoon opkomst maar ik ga dat zeker toch ook zelf wel in de gaten houden.
Mocht er ooit een dochter komen mag ze van mij ook gewoon aan de pil vriend of niet. Je weer uiteindelijk toch maar nooit wat ze uitspoken . Al wil je het niet weten denk ik.
En Sandt hoe oud is je dochter? En wat goed dat je dat haar gewoon laten lezen, wat is de reactie dan ?
Wat voor types zouden het zijn ?
Mocht er ooit een dochter komen mag ze van mij ook gewoon aan de pil vriend of niet. Je weer uiteindelijk toch maar nooit wat ze uitspoken . Al wil je het niet weten denk ik.
En Sandt hoe oud is je dochter? En wat goed dat je dat haar gewoon laten lezen, wat is de reactie dan ?
Wat voor types zouden het zijn ?
maandag 10 februari 2014 om 13:28
quote:Derpina schreef op 10 februari 2014 @ 12:53:
Hier nu ook een zoon opkomst maar ik ga dat zeker toch ook zelf wel in de gaten houden.
Wat voor types zouden het zijn ?Dochter is 16 en vindt seks geen gespreksonderwerp voor een gesprek met je ouders. Dus soms laat ik haar zo'n OP lezen, over jonge meiden die zich afvragen of ze zwanger zouden zijn. Over het algemeen vindt zij ze dom.
Wat voor types zouden het zijn ?Dochter is 16 en vindt seks geen gespreksonderwerp voor een gesprek met je ouders. Dus soms laat ik haar zo'n OP lezen, over jonge meiden die zich afvragen of ze zwanger zouden zijn. Over het algemeen vindt zij ze dom.
maandag 10 februari 2014 om 14:13
dinsdag 11 februari 2014 om 17:45
quote:boerderijgeit028 schreef op 11 februari 2014 @ 16:14:
anderhalve week overtijd..
Bijgaand een nieuwe donatie!
Ha, ik kwam em ook melden.
Borrel met kaviaar gaat het worden. Op een gouden schaaltje.
anderhalve week overtijd..
Bijgaand een nieuwe donatie!
Ha, ik kwam em ook melden.
Borrel met kaviaar gaat het worden. Op een gouden schaaltje.
dinsdag 11 februari 2014 om 18:13