Vertel hier de forumrel!

17-04-2012 21:40 541 berichten
Gotsakke, ik zat nog wel zo goed op te letten en ineens is er ergens een rel op het forum zonder dat ik het in de gaten had.

Ik word een dagje ouder en kan het allemaal niet meer bijbenen.

Willen jullie mij hier alsjeblieft tippen als er ergens gedoe is?
Ik begin hoor vuige geruchten dat Fame op de Doorgeefvraag op Sex gesignaleerd is.
Ik lees dat er gisteravond na mijn vertrek geen rel is ontstaan. Fijn dat jullie een rustige avond hebben gehad.

Wanneer jullie bij de T zijn hoor ik dat graag, dan kan ik me voorbereiden? Ik zal dan op mijn tenen door het forum lopen. Grapjassen.
Alle reacties Link kopieren
Mis ik nog iets? Kan iemand me verwijzen naar een beetje spanning en sensatie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Enn

Niet echt. Ik probeerde vandaag nog wat te rellen met Leo op het Obama en Beyoncé topic, maar we hebben het alweer goed gemaakt. Saaie boel hier!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar wel gezellig om jou te lezen hoor! Dank!
Jahaa, bij: 'wat moet hij van mij' - relaties

Een aantal forumers zijn gaan speuren en hebben ontdekt dat to OOK OP EEN ANDER FORUM POST. Nou schande natuurlijk, want ja...ehm ik weet ook niet precies waarom het een schande is, maar het is een schande. Snel, ga kijken!
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Dank Didi, ik ga ook even kijken. Zie ik je daar, Enn?
Vergeten te vermelden: het is wel een subtielere vorm van spanning. Misschien ben je meer iemand die liever ziet dat er op losgebeukt wordt. Bij deze ben je dan gewaarschuwd.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ik schrijf net nog dat ik me verveel! Ik kom kijken hoor! Dank!

Losgebeukt? Ik?

Nou, over het algemeen ligt op het gebied van 'losbeuken' niet mijn voorkeur. Zeg maar.
Hmmm... Ik vond het meer een troltopic dan een rel. Ik zoek nog even verder...
Née dacht ik al, maar zeker weten doe je het nooit. Spanning en sensatie zijn begrippen waar iedereen zich wat anders bij voorstelt.

Er is ook een baby geboren bij 'bevalling begonnen?', gewoon in een topic....wat zal morgen brengen...?
Ik ben meteen even gaan kijken om te feliciteren. Dank voor de tip!
Hij is leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven