Mee doen in trio / driehoeksrelate?

11-02-2014 00:26 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees veel mee maar plaatste tot nu toe zelden of nooit iets. Nu zit ik met iets in mijn maag wat ik lastig bespreekbaar vind in m'n vriendenkring. Daarom vraag ik graag hier jullie advies / mening.

Ik heb me recent aangemeld op een datingsite. Er reageerde een man op mij die meteen aangaf het leuk te vinden als ik ook intieme gevoelens voor vrouwen ik koester. Hij wil nl geen relatie zonder de mogelijkheid daar een extra vrouw aan toe te voegen omdat zijn seksuele voorkeur ligt bij een trio met twee vrouwen. Ik heb hem aangegeven dat het iets is waar ik al langer over nadenk en dat ik samen met hem zou willen ontdekken of ik dat ook in de praktijk leuk vind. Daarbij onze 'relatie' als uitgangspunt nemen.

Ik heb hem vorige week ontmoet, leuke man. Aan het einde vd avond in bed beland en ook op dat gebied klikt het. Tijdens onze vrijpartij merkte ik al dat hij meer opgewonden raakt als er een tweede vrouw ter sprake komt.

Twee dagen later vertelde hij dat hij de vrouw met wie hij regelmatig seks heeft (hij had eerlijk verteld dat hij een vriendin met benefits heeft) over mij had verteld. Die vriendin heeft biseksuele gevoelens en wilde mij graag ontmoeten om te kijken of het met z'n drieën klikt. Ze wilden einde van de week bij mij langs komen. Dat ging mij te snel, ook omdat ik wat gezondheidsklachten had. Vriend (noem ik m nu even voor het gemak) reageerde op zich begripvol, maar drong ook wat aan. Zij hebben twee avonden achter elkaar seks gehad en mij daar foto's van gestuurd om mij er bij te betrekken.

Ondertussen had ik gezien dat zij mijn profiel had bekeken op de datingsite. Zij bleek daar ook op te staan, waarbij ze aangeeft dat zij en haar vriend op zoek zijn naar een vrouw voor een trio / driehoeksverhouding. Ik ben heel erg boos geworden, want nu voelde het alsof ik door hun beiden was uitgezocht! En dat was heel anders dan hij aangaf in het begin. Vriend gaf aan dat dat absoluut niet het geval is en dat zij het zo neer heeft gezet omdat ze niet goed wist hoe het anders te verwoorden. Hij blijft erbij dat ze slechts vrienden zijn die seks hebben.

Ondertussen heb ik ook met haar app kontakt gehad. Ook zij dringt aan op een ontmoeting om te kijken of het klikt. Sinds ik haar profiel heb gelezen blijf ik echter toch het idee houden enigszins verkeerde informatie van vriend te hebben gekregen, hoewel ze dat beiden ontkennen. Ook heb ik gezegd me voor het blok gezet te voelen. Ik krijg nl het gevoel geen inspraak in de derde persoon te hebben. Het is of hun tweeën, of beiden niet zo lijkt het.

Ik weet nu niet meer zo goed wat ik er mee aan moet. Ik wil graag tijd 1 op 1 met hem en hij zei ook dat hij dat wilde. Dat is nu bijna geen onderwerp van gesprek meer. En dan die haast. Om te kijken of het klikt, zegt hij. Maw, als het niet klikt met z'n drieën ga ik met haar verder, niet met jou (zo vat ik het op).

Overigens sluit ik koudwatervrees bij mezelf niet uit, omdat dit helemaal nieuw is. Een man openlijk delen (dus weten wanneer hij seks heeft met een andere vrouw en daar zelfs foto's van zien) is nieuw, intieme zaken met een vrouw is nieuw. Kan ik nu niet beter stoppen met hem, zodat ik mezelf mogelijke ellende bespaar, of moet ik gaan voor de bijzondere ervaring? Staat deze evt verhouding me in de weg om op zoek te gaan naar een 'echte' partner?

Ik heb nu dus een wirwar van gevoelens waardoor ik wellicht dingen niet meer helder zie of over het hoofd zie. Wie helpt mij m'n gedachten te ordenen en een wat meer heldere kijk te krijgen op deze situatie?

Overigens ben ik 47, heb genoeg levenservaring, maar wat minder op relatiegebied
Jemig hoe naief kun je zijn...
EvyBlissy schreef op 11 februari 2014 @ 04:30

Ik zou het gevoel krijgen dat ik beland ben in een soort vooropgezet seksproject van deze vent. Weinig aantrekkelijke gedachte imho.[/quote]

Dit..

ik heb het ooit eens meegemaakt toen ik nog aan het daten was.

nu ben ik totaal niet bi.

het was dus een stel waarvan vnl de man op zoek was naar een vrouw erbij.

zijn vriendin deed alles om hem maar vast te houden.
wij slapen nooit.
Eng verhaal zeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Brr, wat is hier leuk aan?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Je wordt gemanipuleerd en het klinkt niet alsof je dit echt wilt of leuk vindt. Zij willen samen met 1 iemand erbij en jij wordt gewoon gegroomd als een kind van 14 voor een webcame.

Doe je ogen open. Deze man heeft al een relatie.

Alleen doen wanneer je het zelf wilt en anders afkappen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:goudenmeid schreef op 11 februari 2014 @ 08:48:

[...]

Dit.

TO: begrijp ik goed dat jij in principe gewoon op zoek bent naar een monogame relatie maar dat je er, in die relatie, wel voor openstaat om trio's te proberen? Volgens mij is deze vent gewoon op zoek naar een neukertje en zeker niet naar een relatie.

Ik zou heeeeeeeel hard wegrennen.Dat begrijp je inderdaad goed. Maar ik weet dat serieus relatiemateriaal niet voor het opscheppen ligt. En in de tussentijd wil ik best iets vrijers, dus in de zin van vriendschap met benefits. Hij geeft zelf aan wel te streven naar een vaste relatie en daarom ook op de datingsite te staan, maar dat hij binnen de vaste relatie altijd op zal blijven/zijn naar een extra vrouw voor een trio.
quote:valentinamaria schreef op 11 februari 2014 @ 09:49:

EvyBlissy schreef op 11 februari 2014 @ 04:30

Ik zou het gevoel krijgen dat ik beland ben in een soort vooropgezet seksproject van deze vent. Weinig aantrekkelijke gedachte imho.[/quote]

Dit..

ik heb het ooit eens meegemaakt toen ik nog aan het daten was.

nu ben ik totaal niet bi.

het was dus een stel waarvan vnl de man op zoek was naar een vrouw erbij.

zijn vriendin deed alles om hem maar vast te houden.Zij is wel bi. Maar o.a. het feit dat zij nog wat jongere kinderen heeft, belet hem met haar een vaste relatie aan te gaan. Overigens sluit ik niet uit dat zij meer voelt voor hem dan hij voor haar. Dat baseer ik niet obv wat zij zegt, maar ik denk dat tussen de regels door te lezen.
quote:nono67 schreef op 11 februari 2014 @ 10:47:

[...]

Dat begrijp je inderdaad goed. Maar ik weet dat serieus relatiemateriaal niet voor het opscheppen ligt. En in de tussentijd wil ik best iets vrijers, dus in de zin van vriendschap met benefits. Hij geeft zelf aan wel te streven naar een vaste relatie en daarom ook op de datingsite te staan, maar dat hij binnen de vaste relatie altijd op zal blijven/zijn naar een extra vrouw voor een trio.

Hij wilt niet 1 op 1. Hij heeft een vriendin en stoomt andere vrouwen (daar ben jij er 1 van) met smoesjes klaar voor een trio met hem en zijn vriendin.

Waarom negeer je je eigen alarmbellen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 11 februari 2014 @ 10:53:

[...]

Hij wilt niet 1 op 1. Hij heeft een vriendin en stoomt andere vrouwen (daar ben jij er 1 van) met smoesjes klaar voor een trio met hem en zijn vriendin.

Waarom negeer je je eigen alarmbellen?

Dit laatste vraag is een goede, maar merk dat ik 'm nog niet kan beantwoorden voor mezelf. De nieuwsgierigheid, spanning, denken dat het geen kwaad kan een keer te proberen, hopen dat het toch gewoon zo is, zoals hij zegt. Pfff, ik weet het nog niet zo goed wat het is. Anderzijds, wat Roos geloof ik, over er ongeschonden uitkomen.... ik ben er wel bang voor dat dat misschien niet het geval is. Dat ik met een enorme kater overblijf.

Ik ben in ieder geval wel heel blij met alle reacties. Het stemt me tot nog meer nadenken en het doet me goed m'n hart te luchten!
quote:Rooss4 schreef op 11 februari 2014 @ 00:55:

Of je door hem of door hun bent uitgekozen zou mij persoonlijk nog niet eens zoveel uitmaken..Het maakt voor mij in die zin uit, dat als dat het geval is, hij vanaf het eerste contact niet eerlijk is geweest. Daarom was ik ook zo pissig toen ik merkte dat zij mijn profiel had bekeken, terwijl hij mij niet verteld had, dat zij überhaupt ook op zoek was.
quote:Ephina schreef op 11 februari 2014 @ 08:56:

Nu mee kappen. En rap wat. En ik zou trouwens ook even nadenken over wat er gaat gebeuren als jullie wél een relatie zouden krijgen. Dan zul jij in je eentje nooit genoeg zijn!Dat laatste klopt. Daar is hij in ieder geval wel eerlijk in... Voor mij zou het daarom ook een reden zijn geen relatie in traditionele zin met hem aan te gaan, maar het te beperken tot een seksuele relatie.
quote:Thordis schreef op 11 februari 2014 @ 09:29:

Hm, dit klinkt niet heel tof.

Zij lijken idd hard op zoek, en niet helemaal eerlijk in wat ze zeggen, want ze waren wel alletwee op zoek.... zij zijn er wel erg naar op zoek en jij hebt je maar te voegen naar hun beeld. Dat is wat anders dan gelijkwaardig in zo'n situatie terechtkomen.

Jij hebt idd weinig inspraak, en ik vind het gek dat zo'n relatie voor hun een doel op zich is. Het is idd heel lastig om een vrouw erbij te vinden geloof ik, dus hun aanpak is wat omslachtiger, jij dacht dat je met een man alleen te maken had, toen werd het een man met een scharrel en nu is het opeens een soort stel wat samen op zoek lijkt. Dat zou mij te onduidelijk zijn qua communicatie.Dit precies! Dank je wel voor het verwoorden. Ik heb dit in alle variaties geprobeerd aan hem uit te leggen, maar het kwartje is bij hem nog niet geland.
Het kwartje wil bij hem niet landen omdat hij met eerlijk zijn mogelijk niet de kans krijgt om zijn fantasie uit te voeren.

Zolang hij jou een worst voor houdt en niet niet helemaal eerlijk is krijg jij het plaatje niet compleet in je hoofd en wil je uit nieuwsgierig heid of de optie van een latere sv misschien wel mee doen.

Hij heeft er geen belang bij om open kaart te spelen.

Wanneer een trio je leuk lijkt zou ik het gewoon doen. Ik denk eerlijk gezegd dat zij eerder een sv willen met 3 mensen samen en dat het daar op gaat uitdraaien.
quote:saartje- schreef op 11 februari 2014 @ 09:26:

Ik zou meteen kappen met deze mensen.... omdat ze je grenzen niet lijken te accepteren.

Jij hebt tijd nodig om even aan het idee te wennen en zij geven jou deze tijd niet. Het is meteen alles of straks niks en daar zou ik mij niet prettig bij voelen.

Ik twijfel ook of hij wel helemaal eerlijk is. Het lijkt net alsof hij jou het gevoel gaf vanuit "jullie relatie" op zoek te gaan naar een tweede vrouw, maar ondertussen had hij er al een op de reserveplank liggen?

Zoals je zelf al zei; Een tweede vrouw zoeken is bijna als een speld in een hooiberg. Wordt het niks met dit stel, dan zijn er nog genoeg anderen waarbij je je nieuwsgierigheid kunt bevredigen.

En ook dit ja! Alles of niks. Twee of geen. Het gevoel wat jij beschrijft heeft hij mij gegeven ja. Of het zo bedoeld is, is een tweede. En ik heb twee dingen gevraagd: tijd en geduld. Lijkt mij persoonlijk niet een hele grote wensenlijst. Maar zelfs dat wordt niet gerespecteerd.

Klopt wat je zegt qua andere opties. Ik zou echter (tot nu toe) nooit actief op zoek zijn gegaan hiernaar. Dit kwam toevallig op mijn pad. En als dit niks wordt, dan kan ik er ook mee leven dat het een fantasietje blijft denk ik.
quote:viva-amber schreef op 11 februari 2014 @ 11:12:

... Ik denk eerlijk gezegd dat zij eerder een sv willen met 3 mensen samen en dat het daar op gaat uitdraaien.Dat denk ik ook. En dan is het de vraag, wat heb ik te verliezen om het een keer te proberen. Zij willen inderdaad zo graag, dat ik m'n aandacht wel zal krijgen . Maar dat is de positieve benadering; er zijn ook genoeg negatieve zaken aan het geheel.
Nono; als je iets dergelijks eens mee wilt maken zijn er genoeg andere stellen die je bij de realisatie daarvan willen helpen hoor. Bij mij gaan alle alarmbellen rinkelen eigenlijk; t lijkt een goed vooropgezet spelletje eigenlijk.

Tussen de regels door denk ik te lezen dat je de man in kwestie (meer dan?) leuk-lekker vindt en dat subtiel de andere dame erbij is gehaald; het kwam echt niet per toeval op je pad!

Hard gezegd denk ik dat je gebruikt wordt.
Ik zou sowieso nooit al de eerste keer dat ik met iemand afspreek het bed in duiken. Maar goed tegenwoordig lijkt dat allemaal heel normaal.

Afgezien van dat, tja als jij ervoor open staat moet je het doen. Zou mij helemaal niks lijken en als ik het zo lees lijkt het inderdaad alsof ze jou een keuze voorleggen: of hen allebei, of geen van beide.
quote:nono67 schreef op 11 februari 2014 @ 08:41:

Ik merk trouwens dat zij beiden dat lastig vinden te begrijpen. En de vrouw dat ook enigszins als persoonlijke afwijzing voelt.

Dit vind ik wel een beetje gek. Er lijkt weinig ruimte te zijn voor jouw stuk, jouw twijfels.

Het is best mogelijk dat de vrouw in kwestie haar vriendje bij zich probeert te houden door hem een VVM voor te houden en is ze als de doods dat jij wegrent.

Nono, het is al vaker gezegd, als jij nieuwsgierig bent naar een VVM is alles mogelijk. Je hoeft niet met deze mensen in zee. Zoveel twijfels en dan moet het nog gaan gebeuren. Ik zou lekker voor een schone lei gaan in jouw geval!
quote:engel68 schreef op 11 februari 2014 @ 11:42:

Tussen de regels door denk ik te lezen dat je de man in kwestie (meer dan?) leuk-lekker vindt en dat subtiel de andere dame erbij is gehaald; het kwam echt niet per toeval op je pad!

Hard gezegd denk ik dat je gebruikt wordt.Meer dan leuk/lekker zeker niet. Dat gevoel zou ik (denk ik) voor niemand na 1x hebben. Ik heb afgelopen dagen ook momenten het gevoel gehad dat ik gebruik word. Dus wellicht hard, maar wel de waarheid.
quote:Rooss4 schreef op 11 februari 2014 @ 12:09:

[...]

Dit vind ik wel een beetje gek. Er lijkt weinig ruimte te zijn voor jouw stuk, jouw twijfels.

Nono, het is al vaker gezegd, als jij nieuwsgierig bent naar een VVM is alles mogelijk. Je hoeft niet met deze mensen in zee. Zoveel twijfels en dan moet het nog gaan gebeuren. Ik zou lekker voor een schone lei gaan in jouw geval!

Ze zeggen wel dat de ruimte er is, maar die is er binnen de 'relatie van 3'. Dat is vaag voor mij en onvoldoende op dit moment. Overigens heb ik na gisteravond niks meer van hem of haar gehoord. Beiden zijn regelmatig tegelijkertijd samen online, dus heb nu het gevoel dat ze aan strategiebepaling doen. Wie neemt wanneer met welke bericht contact met haar op. Ik gok dat zij het is, als zich redelijk gedragende, invoelende vrouw

Na alle reacties van vandaag neig ik steeds meer naar een hele duidelijke nee naar deze twee.
Eens met Roos, de man pusht (de vrouw ook trouwens, zo te lezen) terwijl jullie geen vertrouwensband hebben. Ik ben vrij open minded in dit soort dingen maar het gedram staat me vooral tegen. Ik zou er zelf zo niet aan beginnen.
quote:nono67 schreef op 11 februari 2014 @ 11:18:

[...]

Dat denk ik ook. En dan is het de vraag, wat heb ik te verliezen om het een keer te proberen. Zij willen inderdaad zo graag, dat ik m'n aandacht wel zal krijgen . Maar dat is de positieve benadering; er zijn ook genoeg negatieve zaken aan het geheel.Ik zit er niet zo in, maar van wat ik ervan mee krijg, is een vrouw alleen heel gewild... Dus zelf zou ik kiezen voor 2 mensen die ik beiden opwindend vind, niet voor 1 die ik wel leuk vind en een ander die ik er gratis bij krijg. Het is niet nu of nooit he, seks met 2 kan altijd nog!
Hele terechte opmerkingen Fiorah in je laatste post. Ik noemde het zelf inderdaad al zo, 2 voor de prijs van 1. Alleen niet zo positief bedoeld als in de hamsterweken
quote:nono67 schreef op 11 februari 2014 @ 19:12:

[...]

... Ik gok dat zij het is, als zich redelijk gedragende, invoelende vrouw .

Hoe voorspelbaar . Zij heeft inderdaad net contact met me gezocht. Heel geïnteresseerd in mij, m'n werk, m'n gezondheid. Toen het over hem ter sprake kwam zei ze dat ze het moeilijk te begrijpen vond dat ik om tijd en geduld had gevraagd. Ik had hem toch immers meteen geneukt en ik wist toch dat het om z'n drietjes ging?!!

Ik heb in een poging nog een keer duidelijk te maken, met input van jullie (!) wat mijn punt is. Waarop ze zei, tja je kan er over door gaan, je kan het ook gewoon gaan doen.

Mijn eerdere conclusie is juist. Zij geeft meer om hem, dan hij om haar. Hij wil gewoon graag 2 vrouwen, zij wil hem én af en toe een vrouw erbij. Maar die moet vooral niet zeuren!

Ik heb haar verder veel succes gewenst in hun zoektocht.....

Dank jullie wel allemaal voor jullie luisterend oor en adviezen. Ik heb er echt veel aan gehad!
Sterk hoor Nono! Ik denk dat je goed gehandeld hebt. Er zijn echt leuke mannen genoeg om een fijne seksrelatie mee aan te gaan en vanuit daar evt verder experimenteren lijkt me een heel goed idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven