Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
dinsdag 11 februari 2014 om 19:45
quote:DolceStrega schreef op 11 februari 2014 @ 19:27:
Welkom Chocalicious (mag ik het afkorten naar Choca of zo?)
Haaai Sim
Mijn dag was goed!
En heb jij je nog een beetje vermaakt vandaag?Dan zal je licious ervan af moeten zuigen, likken of whatever halen!
Gelukkig mag blijven heten hoe ik heet
Haaai Sim
Mijn dag was goed!
En heb jij je nog een beetje vermaakt vandaag?Dan zal je licious ervan af moeten zuigen, likken of whatever halen!
Gelukkig mag blijven heten hoe ik heet
Delen doe je samen
dinsdag 11 februari 2014 om 19:46
quote:DolceStrega schreef op 11 februari 2014 @ 19:27:
Haaai Sim
Mijn dag was goed!
En heb jij je nog een beetje vermaakt vandaag?
Bedankt dames! Ja hoor,Choca is goed.
Misschien dat ik mezelf een beetje kort kan voorstellen.
30+ er,na zeer lange relatie single(nog niet happy,maar hoop er spoedig van te gaan genieten). In de relatie PC's bezocht en sexdates gehad. Na de breuk nog ff "nageneukt",maar merk dat mijn lichaam vooral,geest nog niet volledig daar klaar mee is. Wil weer mezelf herontdekken,liefst met iemand tzt erbij. Nu ga ik meer naar fetisj-feesten,ben dan ook wel ondeugend,maar het echt communiceren/netwerken heb ik nog niet zo onder de knie.
Haaai Sim
Mijn dag was goed!
En heb jij je nog een beetje vermaakt vandaag?
Bedankt dames! Ja hoor,Choca is goed.
Misschien dat ik mezelf een beetje kort kan voorstellen.
30+ er,na zeer lange relatie single(nog niet happy,maar hoop er spoedig van te gaan genieten). In de relatie PC's bezocht en sexdates gehad. Na de breuk nog ff "nageneukt",maar merk dat mijn lichaam vooral,geest nog niet volledig daar klaar mee is. Wil weer mezelf herontdekken,liefst met iemand tzt erbij. Nu ga ik meer naar fetisj-feesten,ben dan ook wel ondeugend,maar het echt communiceren/netwerken heb ik nog niet zo onder de knie.
anoniem_158935 wijzigde dit bericht op 11-02-2014 19:59
Reden: spelfout
Reden: spelfout
% gewijzigd
The darker the berry,the sweeter the juice
dinsdag 11 februari 2014 om 19:53
dinsdag 11 februari 2014 om 20:04
dinsdag 11 februari 2014 om 20:17
dinsdag 11 februari 2014 om 20:19
quote:chocalicious schreef op 11 februari 2014 @ 20:04:
[...]
Oh dacht dat het bij mijn profiel stond,ben een choco-kleurige dame.
Misschien handig om een leuk plaatje te zoeken.Soms zijn wij te lui om het profiel te lezen Welkom trouwens. Ik fladder hier ook wel eens voorbij. en nu fladder ik ook weer verder. Druk met vanalles!!
[...]
Oh dacht dat het bij mijn profiel stond,ben een choco-kleurige dame.
Misschien handig om een leuk plaatje te zoeken.Soms zijn wij te lui om het profiel te lezen Welkom trouwens. Ik fladder hier ook wel eens voorbij. en nu fladder ik ook weer verder. Druk met vanalles!!
It's never too late start living!
dinsdag 11 februari 2014 om 20:29
quote:DolceStrega schreef op 11 februari 2014 @ 20:21:
Hee Leen, fijn aan het fladderen?
Toevallig had ik in het profiel gekeken, maar daar was het niet ingevuld.Nee,dat zag ik dus net ook. Dacht dat ik het bij de aanmelding had ingevuld. Zit nu wel al een tijdje op de Viva forum,maar las meer mee. Heb nu eindelijk het "stoute" lef.
Hee Leen, fijn aan het fladderen?
Toevallig had ik in het profiel gekeken, maar daar was het niet ingevuld.Nee,dat zag ik dus net ook. Dacht dat ik het bij de aanmelding had ingevuld. Zit nu wel al een tijdje op de Viva forum,maar las meer mee. Heb nu eindelijk het "stoute" lef.
The darker the berry,the sweeter the juice
dinsdag 11 februari 2014 om 20:36
dinsdag 11 februari 2014 om 20:36
Ben ik weer...zucht! Ik heb de rommel maar aan de kant gegooid. Eigenlijk idioot me daar 's avonds nog mee bezig te houden. Grrr....zag dat er morgenavond een ouderavond is. Net tijdens de door mij tot favoriet gekozen tv serie Chicago fire. Krijg ik al die heerlijke, ruige brandweermannen weer een week niet te zien. Eens kijken of Fox deze afleveringen eind van de week nog eens herhaald. Doen ze wel vaker en dat zou toch wel fijn zijn.
It's never too late start living!