Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
dinsdag 11 februari 2014 om 22:43
1) een lief,betrouwbaar fuckbuddy/sv/vriend vinden,waarmee ik
2) een tantra massage ervaring mee kan hebben
3) pc's/thuisdates/fetisj feesten mee kan bezoeken
4) een echte girl op girl ervaring compleet met een strapon/double dildo
5) body-painting
6) squirten
Dat is het tot nu toe....
2) een tantra massage ervaring mee kan hebben
3) pc's/thuisdates/fetisj feesten mee kan bezoeken
4) een echte girl op girl ervaring compleet met een strapon/double dildo
5) body-painting
6) squirten
Dat is het tot nu toe....
The darker the berry,the sweeter the juice
dinsdag 11 februari 2014 om 22:47
dinsdag 11 februari 2014 om 22:50
dinsdag 11 februari 2014 om 22:50
quote:zijenhij schreef op 11 februari 2014 @ 22:41:
Die Hidde is toch wel erg lekker (verslaggever op SBS6)...... Die wil IK wel op mn wishlist....
Jammer DS!Ik zou dan voor Geraldine van BNN gaan,mijn eerste echte g-on-g mag ook wel met haar zijn hoor. Ze heeft soms zo een zwoele/stoute blik
Die Hidde is toch wel erg lekker (verslaggever op SBS6)...... Die wil IK wel op mn wishlist....
Jammer DS!Ik zou dan voor Geraldine van BNN gaan,mijn eerste echte g-on-g mag ook wel met haar zijn hoor. Ze heeft soms zo een zwoele/stoute blik
dinsdag 11 februari 2014 om 22:53
quote:sim33 schreef op 11 februari 2014 @ 22:50:
[...]
Kijk...mooie wens! Hoop dat die wens snel vervuld wordt Hoop het ook hoor,ben ook wel blij dat ik hier mijn wishlist kan neerzetten. Niet met iedereen in mijn omgeving kan ik erover praten,vandaar dat ik veel met ex deelde.
[...]
Kijk...mooie wens! Hoop dat die wens snel vervuld wordt Hoop het ook hoor,ben ook wel blij dat ik hier mijn wishlist kan neerzetten. Niet met iedereen in mijn omgeving kan ik erover praten,vandaar dat ik veel met ex deelde.
dinsdag 11 februari 2014 om 22:58
quote:chocalicious schreef op 11 februari 2014 @ 22:53:
[...]
Hoop het ook hoor,ben ook wel blij dat ik hier mijn wishlist kan neerzetten. Niet met iedereen in mijn omgeving kan ik erover praten,vandaar dat ik veel met ex deelde.Maar het is allemaal vrij vers? Klote hè? Ook al weet je dat het beter is....
[...]
Hoop het ook hoor,ben ook wel blij dat ik hier mijn wishlist kan neerzetten. Niet met iedereen in mijn omgeving kan ik erover praten,vandaar dat ik veel met ex deelde.Maar het is allemaal vrij vers? Klote hè? Ook al weet je dat het beter is....