Zwanger worden vanaf december 2013 vervolg :)
dinsdag 4 februari 2014 om 12:40
Hier is hij dan; de opvolger van het andere zwangerschapstopic..
Wil je erbij? stuur dan even een berichtje of schrijf in je berichtje in het topic in kleur je gegevens.. Iedereen is welkom om zijn leuke en minder leuke verhalen te delen, we zijn er voor elkaar!
Naam Leeftijd 1e, 2e …e kind Nod Zwanger? Uitgerekende datum Jongen/meisje
Lotte_joy 28, P 36 1e ?
Tralala 29 27, P 33 1e
Rossita 719
Wil je erbij? stuur dan even een berichtje of schrijf in je berichtje in het topic in kleur je gegevens.. Iedereen is welkom om zijn leuke en minder leuke verhalen te delen, we zijn er voor elkaar!
woensdag 12 februari 2014 om 09:31
Jawel hoor! Ik merk alleen dat er nu zo weinig actie is op het forum dat ik helemaal niet vaak meer hier ben. Daardoor er ook echt helemaal niet meer mee bezig. Heerlijk rustgevend. We hebben net een lange reis geboekt voor de zomervakantie met annuleringsverzekering mocht ik toch zwanger worden. Ik wil niet alles stopzetten qua vakanties voor het geval ik toch zwanger wordt. Stel dat het niet zo is en dan heb je dubbel pech. Geen kind en geen leuke vakantie. Hoe is het met jullie? Veel mee bezig, spannend? Bijna nod?
woensdag 12 februari 2014 om 11:25
Daar ben ik weer helaas lukt de tabel niet echt, maar als iemand weet hoe het moet? Hier is t erg rustig, ik weet mn nod niet, dus ben aan t wachten....
Nog steeds weinig geoefend, partner is nu ziek geworden, dus deze maand zal wel niet raak zijn. Wat mij betreft mag de nod dan ook snel komen, nieuwe periode, nieuwe kansen zeg maar...
Hoe is het bij jullie? Jammer dat we maar met zo weinig zijn.
Nog steeds weinig geoefend, partner is nu ziek geworden, dus deze maand zal wel niet raak zijn. Wat mij betreft mag de nod dan ook snel komen, nieuwe periode, nieuwe kansen zeg maar...
Hoe is het bij jullie? Jammer dat we maar met zo weinig zijn.
donderdag 13 februari 2014 om 10:11
Wat spannend Rossita! ik duim voor je!
Zelf vanmorgen een test gedaan, ik wet mn cyclus niet maar vandaag is dag 29, dus ik dacht ik gok het erop
Helaas negatief, maar ook nog geen tekenen van (aankomende) menstruatie... afwachten dus.
@tralala, zo doe ik het ook hoor, ik maak plannen e.d. want ik ga mn leven niet in de wacht zetten. Hoe gaat het bij jou?
Zelf vanmorgen een test gedaan, ik wet mn cyclus niet maar vandaag is dag 29, dus ik dacht ik gok het erop

@tralala, zo doe ik het ook hoor, ik maak plannen e.d. want ik ga mn leven niet in de wacht zetten. Hoe gaat het bij jou?